| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
En dan ook nog gewoon op de keukentafel. Niet even naar de huisarts... neee, lekker thuis doktertje spelen! Kun je straks weer terug omdat het gaat infecteren als een malle.Citaat:
Jezus wat een droplul.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
en bluh, ik voel me echt brak. Keelpijn, hoofdpijn, mn slaapritme is echt compleet verstoord en ik heb nog nauwelijks iets nuttigs gedaan vandaag.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nouja, nu hebben we ook een konijn, en er is natuurlijk kans dat ze elkaar niet lief vinden, en het konijn is af en toe ook vervelend en dan wil ik hem even schoppen, maar dan kijkt hij zo schattig en konijnerig en dan wil ik hem oppakken en knuffelen, maar dat vindt hij dan weer niet fijn en... afijn, en mn vriend vindt het een hoop gedoe, we hebben een te klein huis (vindt hij), de kat kan niet naar buiten, hij is bang dat het gaat stinken en dat de kat de inboedel vernielt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En dat doet me altijd denken aan die man die bij de beren ging leven en uiteindelijk werd opgegeten door de beren. En aan mijn stiefmoeder, die in Canada oog in oog stond met een beer.
|
|
|||
|
Citaat:
En dan moet er ook een megabibliotheek in zitten met supersized comfy chairs waar ik dan met mijn boek en een glas wijn in kan gaan zitten en de kat op mijn schoot komt zitten en gaat spinnen. <3Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
haha wat een slagschipCitaat:
ik wil ook een huis met zo'n bibliotheek als in Belle en het Beest <3 |
||
|
|
|||
|
Citaat:
En ik wil wel een kitten eerst, want die zijn schattig. ![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Precies wat ik bedoelde! Dat vind ik het mooiste moment van de film, dat ze dan in zo'n donkere kamer komen, en dat er echt etages vol met boeken staan. <333
![]() |
|
|