| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar staat genoeg tussen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja, ik moest nog wat verzinnen voor mijn verjaardag, dus ik zei: doe maar een goede fles whiskey, en nu wil ik nog ff een goeie naam uitzoeken Of ik kan me laten verrassen natuurlijk |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of je het wat vindt, maar je kende ze misschien nog niet:
1 giant leap andy williams ani difranco b.j. thomas ben harper bobby vee DAAU Doug Supernaw Greg Davis Josh Groban Nik Kershaw Nizlopi Strawberry Alarm Clock Suede Tom T. Hall Het zijn allemaal artiesten waar ik zelf ook vrij weinig van ken, maargoed ![]() En natuurlijk the Incredible String Band! |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Secret Chiefs 3 doen ook muziek voor niet-bestaande films. En Ulver doet dat eigenlijk ook, met Perdition City. |
|
|
|
|
|
B'rabas, mss is dit een goed radioprogramma voor jou:
God's Jukebox gepresenteerd door Mark Lamarr Hij draait vanalles door elkaar, blues, soul, rock, reggea/ska, rockabilly etc. Van de jaren 60 tot nu en heel veel onbekend spul. Die dude heeft ook echte liefde voor muziek, want hij draait alles uit z'n eigen platen collectie (+40.000) Ik heb er toch wel wat mooie dingen ontdekt.
|
|
||
|
Citaat:
Je kan ook een short bestellen, die staat niet op de lijst (sneaky!), maar als je er om vraagt is het geen probleem. Die zijn een voor Nederlandse begrippen normaal formaat.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|