|
|
Bekijk resultaten poll: Ben je meer dan 50% zeker dat je kunt, kruis dan aan: | |||
Donderdagavond 14 januari |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 33.33% |
Vrijdagavond 15 januari |
5 | 41.67% |
Donderdagavond 21 januari |
4 | 33.33% |
Zondag(-avond?) 24 januari |
2 | 16.67% |
Donderdag(-avond?) 28 januari |
4 | 33.33% |
Vrijdag(-avond?) 29 januari |
8 | 66.67% |
Zaterdag(-avond?) 30 januari |
2 | 16.67% |
Zondag(-avond?) 31 januari |
2 | 16.67% |
Donderdagavond 11 februari |
3 | 25.00% |
Vrijdag(-avond?) 12 februari |
6 | 50.00% |
Zaterdag(-avond?) 13 februari |
4 | 33.33% |
Zondag(-avond?) 14 februari |
3 | 25.00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heb trouwens meer het idee dat het een verkapte Onzin meet wordt ipv een Liefde&Relatie meeting.
||
Citaat:
Als je echt wilt slapen kan dat dus ook bij metallica want die woont naast Changshan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() vind het een beetje lafjes ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
^ en
Citaat:
![]() Jongens jongens, ben me ff bezatten met een vriendin, kom ik terug hier, hele discussies. Freyja, je stelt me teleur! We zijn zo goed als kennissen van elkaar en je zou me onderhand toch wel weer moeten missen! Volgens mij ben je alleen benieuwd naar forummers die je nog niet eerder gezien hebt en dat doet me pijn. ![]() Verder: De bevestigde mensen zijn inderdaad vooral L&R'ers (ook Mephisto post hier vaak), dus in die balans geloof ik wel, zelfs als bovengenoemden ook komen. We maken er gewoon een gezellige avond van waarop we drie keer sneller alle L&R-onderwerpen bepraten dan in een forumtopic. ![]()
Laatst gewijzigd op 12-01-2010 om 14:03. Reden: Gosh, ook ik ga slechter typen van drank. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ow, Spekkie je kan ook bij mij komen crashen (als je nog durft, want die andere keer was ik niet zo gezellig ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik kom iig (vooropgesteld dat het niet van dat pokkeweer is natuurlijk), Changsan, kan ik wat eerder komen? Dan kan ik de files vermijden want ik moet via Antwerpen en dan kan ik op mijn gemak bij jou parkeren en met jou naar het station (want ik snap echt helemaal niets van het Nederlandse OV, zeker niet met dat gechip).
En Freya, komop, gewoon komen!!! En wup ook!!! Ik neem, afhankelijk van of ik nog bij de juiste slijterij geraak, 's werelds lekkerste rode wodka mee en anders Dissarono amaretto. En wat cola. En misschien wat Belgische Pickles-chips ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk wel dat ik kom (tot nu toe kan ik ook gewoon, moet alleen werken tot 5 in rotterdam), weet alleen nog niet hoe en tot hoe laat. Ik hou van thuis slapen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
@ Mutant: Dat lijkt me prima. Ik geloof dat we dus met z'n allen diepvriespizza's gaan halen.
![]() OV is btw niet zo moeilijk hoor; één keer chippen bij het instappen en één keer bij het uitstappen; heb je geen chipper dan kun je naar Utrecht nog gewoon een kaartje kopen. ![]()
|
Wat? L&R meeting
Waar? Utrecht, IBB-complex, bij Changshan Wanneer? Vrijdag 29 januari Hoe laat? 's middags/'s avonds/de hele nacht door (18.00u?) Slapen? Changshan heeft drie plekken... daar liggen nu Mutant en wup Meenemen? drank of fris of snacks ofzo Ik kom wel - Changshan - metallica - freyja - tigerly - mephisto - mutant - x-spekkie-x - wup - Volk Ik kom misschien - grl Ik kom niet - archont De rest even zelf aanvullen ![]()
Laatst gewijzigd op 12-01-2010 om 17:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maare, dan moet je al om half 10 de trein hebben ofzo ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
En ik dan
![]() Trouwens een van de weinigen die ik ken zijn Tigerly en Mephisto (woohoo deadlock) en Spekkie (woohoo admin), de rest ken ik echt helemaal niet ^^ (L&R en admin en D&A komen niet zo overeen en admin en D&A meets zijn de enigen waar ik naartoe ben geweest. En de laatste meet dateert alweer van een jaar geleden. Ik ben benieuwd weer eens met forummers samen te hangen ![]() |
![]() |
|
|