|
|
Bekijk resultaten poll: Ben je meer dan 50% zeker dat je kunt, kruis dan aan: | |||
Donderdagavond 14 januari |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 33.33% |
Vrijdagavond 15 januari |
5 | 41.67% |
Donderdagavond 21 januari |
4 | 33.33% |
Zondag(-avond?) 24 januari |
2 | 16.67% |
Donderdag(-avond?) 28 januari |
4 | 33.33% |
Vrijdag(-avond?) 29 januari |
8 | 66.67% |
Zaterdag(-avond?) 30 januari |
2 | 16.67% |
Zondag(-avond?) 31 januari |
2 | 16.67% |
Donderdagavond 11 februari |
3 | 25.00% |
Vrijdag(-avond?) 12 februari |
6 | 50.00% |
Zaterdag(-avond?) 13 februari |
4 | 33.33% |
Zondag(-avond?) 14 februari |
3 | 25.00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zal btw ook wel kijken of ik zelf iets kan fabriceren, heb die dag toch vrij. Dus Changshan mocht je nog hulp nodig hebben met boodschappen doen ofzo, laat je maar wat horen
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Update
![]() Wat? L&R meeting Waar? Utrecht, IBB-complex, bij Changshan Wanneer? Vrijdag 29 januari Hoe laat? 's middags/'s avonds/de hele nacht door (18.00u?) Slapen? Changshan heeft drie plekken... daar liggen nu Mutant en wup Meenemen? drank of fris of snacks ofzo Ik kom wel - Changshan - metallica - freyja - tigerly - mephisto - mutant - x-spekkie-x - wup - Volk - wolterB Ik kom misschien - grl - nina - tuttebel - Roosje - Martino - Simoen - Skyblue - fizzle-fluffy - The Prophet - Sidhe Ik kom niet - archont De rest even zelf aanvullen ![]()
Laatst gewijzigd op 20-01-2010 om 15:55. Reden: sorry wolter :bloos: |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
@ Volk: Nog nooit op het station gemeet?
![]() @ Roelove: We kunnen idd ook ergens eten, maar ik geloof dat er meteen al afkeer kwam van het idee van de Stairway, terwijl dat dan toch wel de beste optie is (op de route en dicht bij station). Ach, we zien het wel als we er zijn.
Laatst gewijzigd op 20-01-2010 om 18:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar begon deze meet ook om, toch? Ik heb er zowaar nog zin in ook. Als ik wel moet werken, ga ik wel een dienst ruilen ofzo ![]() Ow en dat maakt mij 'misschien' want kan echt geen vrij vragen om eerder genoemde redenen, dus het is even afweachten of het mogelijk is. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|