Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat je zegt over Madame Bovary had ik ook. In mijn omgeving vond iedereen het fantastisch, maar ik ergerde me alleen maar aan Emma. En dat hield ik tot het einde toe vol. Nee, niks voor mij dat boek. OT: Op het moment heb ik een hele stapel boeken naast mijn bed. Montaillou van Le Roy Ladurie lees ik het meest in nu.
||
Citaat:
OT: Heb net Het Verloren Labyrint uit van Kate Mosse. Slecht geschreven, Dan Brownstijl, slecht begin, slecht einde. Middenstuk wist me nog enigszins te boeien. Ga nu ofwel opnieuw beginnen aan de Stravaganzaserie (Mary Hoffmann) of aan de Groene Bloemtrilogie (Floortje Zwigtman, het derde deel komt bijna uit!). En eigenlijk heb ik ook wel weer zin in een dosis Harry Potter.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En grappig dat meer mensen dat dus hadden over Emma ![]() ![]() Nu lees ik History of Love - Nicole Krauss, pakt meteen wel ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Dit weekend deel 1 van de Stravaganzaserie uitgelezen, nu deel 2.
|
![]() |
Emily Brontë - Wuthering heights
Franz Kafka - Der Prozess Anna Gavalda - Je l'aimais Heinrich Böll - die verlorene Ehre der Katharina Blum Het diner - Herman Koch: Die heb ik net uit, wat een goed boek! ![]() Ik heb de irritante neiging meerdere boeken tegelijk te lezen, maar ze dan vaak niet helemaal uit te lezen haha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat toevallig, juist gisteren dacht ik nog: Het pauperparadijs, dat wil ik ook graag eens lezen! Maar nog niet gedaan. Ik ga nu weer verder met Harry Potter, deel vijf deze keer.
|
![]() |
Heb net Het boek van de herder uit, ga straks als ik naar bed ga beginnen in Kamtsjatka denk ik.
Verder ook nog bezig in een soort van studiegerelateerde boeken. En in The witch of Portobello van Paulo Coelho. En in de biografie over Ceasar, gewoon omdat ik vond dat ik iets moest lezen wat me totaal geen ruk interesseert, maar veel verder dan bladzijde 75 ben ik dan ook niet gekomen ![]()
|
Les miserables - Hugo. In een Nederlandse vertaling.
Edit: ben op pagina 80 en zie nu pas dat er met koeienletters op de voorkant staat dat het een bewerking is. Vandaar dat het maar 300 pagina's is. Nu weet ik niet of ik zal doorlezen of niet.
Laatst gewijzigd op 31-01-2010 om 14:33. |
![]() |
|
Eleanor Rigby van Douglas Coupland. Ik begin Coupland steeds meer te waarderen, sobere verhalen met onopvallende dingen er in die toch in het oog springen.
||
Citaat:
Verder vond ik het een prima boek en de beelden die hij beschrijft, ook zeer herkenbaar, zeker op de metrolijnen die hij neemt. Het boek las lekker door, ik had het zo uit en het was heel vermakelijk. Mijn (oud-)docent Nederlands vond het echter verschrikkelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
|