Hmm een vriend van me waar ik sinds een tijdje weer heel close mee ben stelde me vandaag voor aan een vriend als zijn vriendin, en ik vond het heel leuk om te horen
Hmm een vriend van me waar ik sinds een tijdje weer heel close mee ben stelde me vandaag voor aan een vriend als zijn vriendin, en ik vond het heel leuk om te horen
Oftewel: hij had eerst een vriendin en nu niet meer?
volgens mij hebben we geen primark hier. Of ik zie hem gewoon niet. Ik loop ook al bijna drie weken langs de mannen h&m zonder dat ik hem zag. Gewoon iedere ochtend en avond een keer er langs lopen, nóóit gezien
Zo, gestofzuigd, gedweild, de afwas gedaan, de badkamer schoongemaakt en het oud papier weggebracht. Alles ruikt weer fris, <3.
21-01-2010, 19:27
Verwijderd
tentamen ging naar omstandigheden redelijk (denk ik), en nu ben ik moe en gaar en chagrijnig en levensmoe, en ga ik chinees bestellen en de rest van de week NIKS meer doen behalve slapen en bier drinken
21-01-2010, 19:27
Verwijderd
oh nee dat is niet waar ik moet nog dingen doen
21-01-2010, 19:28
Verwijderd
Ja, ik moet morgen ook het huis uit want mensen komen weer kijken. Omg, koop m'n huis.
21-01-2010, 19:31
Verwijderd
"koop m'n huis" lijkt me een goed idee voor een weeblstufffilmpje.
Maar hoef je daar dan niet bij te zijn? Lekker, mensen die in je huis rondsnuffelen als jij weg bent
21-01-2010, 19:33
Verwijderd
soms denkt de makelaar dat het huis beter verkoopt als de mogelijke kopers niet zien wie de vorige eigenaar was
21-01-2010, 19:34
Verwijderd
21-01-2010, 19:39
Verwijderd
Ja, het lijkt me sterk dat de makelaar mij erbij wil hebben.
21-01-2010, 19:40
Verwijderd
ARGH, deze uitzending van DWDD is echt tenenkrommend.