Advertentie | |
|
![]() |
|
Hee nachtbrakers, ik heb even jullie mening nodig:
M'n studievereniging organiseert elke zomer een tripje naar de UK en komende zomer gaan ze voor een week naar Belfast. Opzich wil ik er wel graag heen, maar het is 250 euro, ik moet er vakantiedagen voor opmaken en ik ken bijna niemand meer van die vereniging. Zal ik gaan in de hoop dat de mensen cool zijn of zal ik mijn welverdiende centen sparen en gewoon in Nederland 'vakantie' vieren? Hmmm twijfeldetwijfel.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Tenzij je een (paar) studievriend(en) ervan kunt overtuigen om ook te gaan. |
![]() |
|
Neuh, het valt bij ons opzich wel mee met het blonde doosjes gehalte. De studenten Engels zijn grofweg in 2 groepen te verdelen:
De alternatievelingen die houden van de britse cultuur etc. De 'nette' mensen die zwijmelen bij de romantische literatuur (mr. Darcey aanhangers enzo.) Ik ken een paar 'chair-members' van de vereniging en die zijn allemaal van het zuipen/lallen/rocken, dus dat is wel cool. Ik was in oktober voor het laatst op een feestje van hun en daar waren echt heel veel 1ejaars kiddo's die ik helemaal niet ken, maar ze leken me opzich wel ok. Ik vind het trouwens echt heel jammer dat mijn groep van vorig jaar echt totaal uit elkaar is gevallen. Groep F was echt een grote, gezellige en hechte groep en we waren de enige groep die elke week naar de pub meetings gingen, maar nu zie ik echt nog 1 of 2 mensen van de 20 ofzo. ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, dat zie je wel vaker bij eerstejaarsgroepjes. Heel veel mensen stoppen met de opleiding of lopen in verschillende mate studievertraging op, waardoor je mensen vanzelf minder vaak gaat zien.
Maar de eerste helft van je verhaal klinkt prima, dus ik zou gewoon naar Belfast gaan. De meeste Darcey-zwijmelaars gaan niet zo snel op een dergelijke reis, en als je de chair-members tof vindt dan heb je in elk geval de zekerheid dat er minstens een paar mensen zijn waar je 't goed mee kan vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De oude groep bestond ook voornamelijk uit wat oudere studenten (23-30) die durfden grapjes te maken en te discussieren tijdens de colleges, maar die suffe 18 jarige kindjes kijken je dan verschrikt aan met een 'OMG, you ACTUALLY dared to talk! ![]() *zucht* [/melancholische bui]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|