Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind mezelf wel een sociale rijder ondanks mijn zogenaamde "agressieve rijstijl" (dat hebben dus andere mensen over mij gezegd btw). Ik geef altijd netjes voorrang, ik zal nooit bumperkleven, ik zal nooit gevaarlijke inhaalmaneuvres gaan uitvoeren op provinciale wegen en ik rijd dan wel vaker iets te hard, maar nooit als er veel ander verkeer op de weg is.
|
Verwijderd
|
Ik vind invoegen altijd een beetje spannend
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zeg studenten, ik heb een vraagje. Ik ben dus student aan de UU. In hoeverre kan/mag ik dan ook vakken volgen aan andere universiteiten? Ik weet dat je minors kunt volgen aan een andere universiteit (in theorie in ieder geval, in praktijk werkt het vaak niet zo handig ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoorcolleges volgen mag altijd als je een studentenkaart hebt
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe dat zit met het volgen van vakken waarvoor je niet bent ingeschreven; geen idee, maar mijn ervaring is dat bij grote colleges het toch niet opvalt dat er een extra persoon bij zit, dus gewoon doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Ik heb in blok voor statistiek (verplicht vak) en moet daarnaast nog een vak kiezen maar ik ben niet zo blij met het aanbod van de UU in die periode, dus daarom hoopte ik dat ik ergens anders misschien wél iets zinnigs kon doen ![]()
|
Verwijderd
|
Een vriend van me staat aan bijna elke universiteit in Nederland ingeschreven voor een studie zonder BSA, zodat hij als hij in die stad verblijft, gebruik kan maken van de wifi-verbinding
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: