Advertentie | |
|
![]() |
|
*gniffel*
PS: Wisten jullie trouwens dat het BEWEZEN is dat mensen uit schiedam niet helemaal jofel zijn? Er stond vroegah een uber jeneverstokerij waar een groot deel van de bevolking werkte en ze snoepten allemaal net iets te gretig van de alcoholica waardoor ze geschifte kindjes kregen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De vriend van een vriendin van ons die was jarig, en gaf een feest in een of ander fort. Dus wij dachten, oke, een mooi kasteel, dat wordt vast leuk. Na een JAAR zoeken in de polder hadden we het eindelijk gevonden, bleek het een of ander krot te zijn van de padvinders!
En allemaal sukkels daar. En er was geen wc! Maarja, na een paar drankjes moet je toch erg nodig! Dus we moesten buiten! En toen had ik in de haast (een vriendin die jaagde me op, én er kwam een windvlaag) over m'n broek geen geplast! Ik heb gewoon over mezelf heengeplast! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Naja, het was op zich wel gezellig, maar echt niet wat we er ons van hadden voorgesteld. Dus met een illusie armer gingen we net weer naar huis.
En die gast die geilde overduidelijk op me. En ook allerlei 17-jarige gastjes, die in een andere ruimte zaten. Elke keer als ik binnenkwam vroegen ze: en, ben je al vrijgezel? ![]() Ohja, en ze zaten op m'n sjaal. Dus ik kwam thuis met een modderige sjaal én een ondergepiste broek. Wat een avond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Die vriendin zat telkens van: schiet nou op Steef!!! Dus toen probeerde ik extra snel te plassen, en toen kwamen er ook allemaal jongens naar buiten en toen ging het natuurlijk mis. Natte broek. Haha!
En ze gingen worst snijden met een schaar. Jeetje, ik nben echt te dronken om te typen./ |
![]() |
|
|