Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2010, 00:16
Sherlock
Sherlock is offline

<3
Verwijderd
Citaat:
Wat een rare oom heb jij Absinthe
inderdaad
Verwijderd
ik ga even een boterham smeren want ik heb nog niet zoveel gegeten vandaag.
Oud 31-01-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Wat een rare oom heb jij Absinthe
Hé ho! PLEEGoom hè, geen bloedverwanten. En ik haat die man.

Maar hij schijnt mij echt fantastisch te vinden Terwijl hij de rest van ons gezin continu belachelijk maakt... En toen ik Michael (mijn vrij lange ex) voor het eerst een keer meenam naar die pleegfamilie, was het eerste wat hij tegen hem zei: 'Betaalt ze jou per meter ofzo?'
Verwijderd
Zo, ik kom ook nog even kijken voordat ik ga slapen.
Verwijderd
Citaat:
inderdaad

Ik noem hem nu dus even pleegoom... omdat ie dat ook is... helaas...
Maar ik zie hem echt NIET als familie, laat dat even duidelijk zijn!

Sorry, het zit nogal hoog.
Oud 31-01-2010, 00:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach, Schiedam he, dan krijg je dat.
Verwijderd
oke we get it het is geen bloedverwant!!!!!!! [BELANGRIJK]
Verwijderd
Wat moet ik me eigenlijk bij een pleegoom voorstellen?
Oud 31-01-2010, 00:19
Verwijderd
Wat een rare man dan ja Ik moest heel lang nadenken over het woord pleegoom
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een oom die kleine misdrijven pleegt.
Verwijderd
Citaat:
ja dat zat ik me eigenlijk net ook af te vragen.
Sherlock
Sherlock is offline
Morgen de finale van de Australian open!
Verwijderd
Citaat:
ik moest lachen
Verwijderd
Citaat:
of zm en alles.
Oud 31-01-2010, 00:20
Verwijderd
Ik heb trouwens die kuttest gedaan van myheritage.com en bij iedere foto ben ik een meisje. Ik ben dus eigenlijk geen man maar een lelijk wijf ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens die kuttest gedaan van myheritage.com en bij iedere foto ben ik een meisje. Ik ben dus eigenlijk geen man maar een lelijk wijf ofzo.
nee hoor je bent een best knappe vrouw
Verwijderd
en post je resultaten dan eens!
Oud 31-01-2010, 00:21
Verwijderd
Citaat:
nee hoor je bent een best knappe vrouw
Oud 31-01-2010, 00:23
Sherlock
Sherlock is offline
Hoe was jullie zaterdag?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*gniffel*

PS:
Wisten jullie trouwens dat het BEWEZEN is dat mensen uit schiedam niet helemaal jofel zijn? Er stond vroegah een uber jeneverstokerij waar een groot deel van de bevolking werkte en ze snoepten allemaal net iets te gretig van de alcoholica waardoor ze geschifte kindjes kregen.
Verwijderd
Citaat:
Ach, Schiedam he, dan krijg je dat.
En rare genen. En een asociale opvoeding.

En een vrouw die zegt 'Je koopt toch geen tweedehands spellen! Dat is van andere kinderen geweest en die hebben in hun neus gepeuterd en dat snot dan aan die spellen geveegd.' Whut?
Oud 31-01-2010, 00:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha.
wrs wel waar, maar toch.
Oud 31-01-2010, 00:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw dudes en dudettes, ik zit nu m'n DVDbox van The Fastshow te kijken en ik zie zomaar ineens een 14jarige Amy Winehouse in een sketch. Wow, toen zag ze er nog gewoon uit.

edit:
Check het uit!
Oud 31-01-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Gewoon een oom uit een pleegfamilie.
In dit geval is dat de pleegbroer van mijn moeder. Ze heeft vier/vijf jaar in een pleeggezin gewoond.
Oud 31-01-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
en post je resultaten dan eens!
Ik ben te lui maar ik lijk bij alle foto's het meest op elizabeth hurley.
Oud 31-01-2010, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben te lui maar ik lijk bij alle foto's het meest op elizabeth hurley.
potverdomme
Verwijderd
Citaat:
Haha.
wrs wel waar, maar toch.
Nou ja, dat je daar op zo'n manier over nadenkt
Ik zie ook van die kinderen met zo'n spel in hun handen, mama zegt dat ze die gaat verkopen op de vrijmarkt en hop, liters snot gesmeerd aan het spel
Verwijderd
Naahhhh, ik heb net een feest gehad! Bizar. Ik wil jullie er alles over vettellen maar ik ben wel een beetje dronekn
Oud 31-01-2010, 00:30
Verwijderd
Citaat:
*gniffel*

PS:
Wisten jullie trouwens dat het BEWEZEN is dat mensen uit schiedam niet helemaal jofel zijn? Er stond vroegah een uber jeneverstokerij waar een groot deel van de bevolking werkte en ze snoepten allemaal net iets te gretig van de alcoholica waardoor ze geschifte kindjes kregen.
Ja ik las laatst daar iets over in een tijdschrift. Eindhoven had het hoogste aantal inwoners met vormen van autisme vanwege het feit dat er veel hoogopgeleide beta's wonen en die hebben statistisch gezien de meest kans op zulke stoornissen. Uiteraard wordt er gepaard en het schijnt erfelijk te zijn Lol.
Verwijderd
vertel dan v-lid!
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Naahhhh, ik heb net een feest gehad! Bizar. Ik wil jullie er alles over vettellen maar ik ben wel een beetje dronekn
Vertel het ons!!!
Oud 31-01-2010, 00:31
Verwijderd
De vriend van een vriendin van ons die was jarig, en gaf een feest in een of ander fort. Dus wij dachten, oke, een mooi kasteel, dat wordt vast leuk. Na een JAAR zoeken in de polder hadden we het eindelijk gevonden, bleek het een of ander krot te zijn van de padvinders!
En allemaal sukkels daar. En er was geen wc! Maarja, na een paar drankjes moet je toch erg nodig!
Dus we moesten buiten! En toen had ik in de haast (een vriendin die jaagde me op,
én er kwam een windvlaag) over m'n broek geen geplast! Ik heb gewoon over mezelf heengeplast!
Oud 31-01-2010, 00:32
Verwijderd
Citaat:
De vriend van een vriendin van ons die was jarig, en gaf een feest in een of ander fort. Dus wij dachten, oke, een mooi kasteel, dat wordt vast leuk. Na een JAAR zoeken in de polder hadden we het eindelijk gevonden, bleek het een of ander krot te zijn van de padvinders!
En allemaal sukkels daar. En er was geen wc! Maarja, na een paar drankjes moet je toch erg nodig!
Dus we moesten buiten! En toen had ik in de haast (een vriendin die jaagde me op,
én er kwam een windvlaag) over m'n broek geen geplast! Ik heb gewoon over mezelf heengeplast!
Oud 31-01-2010, 00:32
Verwijderd
wildplassen <3
Oud 31-01-2010, 00:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 31-01-2010, 00:33
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oud 31-01-2010, 00:34
Verwijderd
Haha Wat een rare locatie om je feest te houden overigens.
Verwijderd
Naja, het was op zich wel gezellig, maar echt niet wat we er ons van hadden voorgesteld. Dus met een illusie armer gingen we net weer naar huis.
En die gast die geilde overduidelijk op me. En ook allerlei 17-jarige gastjes, die in een andere ruimte zaten. Elke keer als ik binnenkwam vroegen ze: en, ben je al vrijgezel?
Ohja, en ze zaten op m'n sjaal. Dus ik kwam thuis met een modderige sjaal én een ondergepiste broek. Wat een avond.
Sherlock
Sherlock is offline
Ik had vandaag ook iets geks
Verwijderd
Citaat:
Godallejezus
Oud 31-01-2010, 00:35
Verwijderd
En shit, ik ben veel dronkener dan ik mezelf had voorgenomen. Typren gaat ook niet meer zo lekker
Oud 31-01-2010, 00:35
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Naja, het was op zich wel gezellig, maar echt niet wat we er ons van hadden voorgesteld. Dus met een illusie armer gingen we net weer naar huis.
En die gast die geilde overduidelijk op me. En ook allerlei 17-jarige gastjes, die in een andere ruimte zaten. Elke keer als ik binnenkwam vroegen ze: en, ben je al vrijgezel?
Ohja, en ze zaten op m'n sjaal. Dus ik kwam thuis met een modderige sjaal én een ondergepiste broek. Wat een avond.
Ja, ze zijn te oud hea

Oud 31-01-2010, 00:37
Sherlock
Sherlock is offline
Bij mij op werk scheurde een zak milkshake melk van 10 liter in mijn handen
Oud 31-01-2010, 00:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haha, been there, done that. Ik vind dat altijd wel mooie avonden eigenlijk. :')
Oud 31-01-2010, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Haha, been there, done that. Ik vind dat altijd wel mooie avonden eigenlijk. :')
Ja, ik vond het stiekem ook wel mooi hoor Weer iets meegemaakt.
Oud 31-01-2010, 00:41
Verwijderd
Het klinkt wel als een memorabel feestje inderdaad.
Oud 31-01-2010, 00:42
Verwijderd
Die vriendin zat telkens van: schiet nou op Steef!!! Dus toen probeerde ik extra snel te plassen, en toen kwamen er ook allemaal jongens naar buiten en toen ging het natuurlijk mis. Natte broek. Haha!
En ze gingen worst snijden met een schaar. Jeetje, ik nben echt te dronken om te typen./
Oud 31-01-2010, 00:47
Verwijderd
Citaat:
En ze gingen worst snijden met een schaar.
Oud 31-01-2010, 00:47
Verwijderd
Waar is iedereen nu>?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten