Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De reacties zijn om te huilen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, als de stufi zou worden afgeschaft en het collegegeld hoger zou worden zou ik niet kunnen studeren. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zie liever helemaal geen snelweg op de veluwe, maargoed, we moeten van A naar B kunnen, dus het is wel gewoon nodig, maar wat is het probleem als er een tunneltje onder zit zodat de dieren wel gewoon nog van de ene naar de andere kant kunnen? De kosten daarvoor zullen echt miniem zijn in vergelijking met de totale kosten van zo'n snelweg. En ik vind uitkeringsfraude verwerpelijk, maar er wordt op grote schaal basisbeursfraude gepleegd (uitwonenden die niet uitwonend zijn), dus beiden mogen van mij worden aangepakt. Waarom alleen prioriteiten leggen bij de uitkeringen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat dienstplicht verplicht moet zijn voor mensen die vóór hun 25e nog geen fatsoenlijke baan hebben gevonden. Vooral lageropgeleiden.
En: http://forum.scholieren.com/showthre...8#post30143138 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ChristenUnie over winkels op zondag:
"In het belang van de kleine winkeliers en de middenstand in onze stad willen we een dag per week de winkels gesloten houden. Het leven draait niet om werk en winkelen. Zondag is een rustdag voor christenen, maar iedereen heeft af en toe behoefte aan rust en ontspanning." zou ik herschrijven tot: "In het belang van de christelijke normen willen we een dag per week de winkels gesloten houden. Het leven draait niet om werk en winkelen. Zondag is een rustdag voor christenen, maar iedereen moet zich daar aan houden." |
![]() |
|
|