| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ja!
Maar dat valt niet op omdat ik bij de slager werk. Ik vul daar alleen de schappen bij en ik doe de kazen, dus ik werk niet écht met vlees (behalve af en toen iets in een grotere of kleinere verpakking stoppen voor klanten). Bovendien heb ik ook geen problemen met vlees bereiden voor anderen, dus waarom wel met in een winkel werken waar ze het verkopen? |
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://honcast.com/2010/02/gr-invita...vs-whp-game-1/
Check dit potje, Jasper. Ziek gevecht rond de 20 minuten, en grappig moment zo rond de 41. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik heb me dus opgegeven voor twee studies, maar ik wil zo graag voor nog iets aanmelden...
Dus ging ik - voor de grap - nog eens een studiekeuzetest doen, komt dit eruit: ![]() ![]() ![]() (77%) C letteren (alle talenstudies, geschiedenis, kunstrichtingen, communicatie, taal- en cultuurstudies) en lerarenopleiding talen of geschiedenis, hogeschool voor de kunsten Ik had echt gehoopt dat er nog iets uit kwam dat ik niet van mezelf zou beseffen... ![]() Aangezien ik me al heb ingeschreven voor de Hoge School voor de Kunsten in Utrecht en voor Journalistiek. Bah. :') |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En nee, daar woon ik niet. Een naam zegt niet alles. |