Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Het heeft toch met het katholieke geloof te maken? Vandaar dat het veelal ''beneden de rivíeren'' wordt gevierd.

Na zoveel dagen vasten etc..
Vóór het vasten dus, dat duurt tot pasen. Dat er veel boeren te zien zijn (dat is overigens vooral in Brabant zo, in Limburg loopt niemand in een boerenkiel) komt niet omdat het een bevrijdingsfeest was, maar omdat het traditionleel de enige dagen waren waarop alle boeren los konden zonder dat de politie streng optrad. De lagere standen werden en hun uitlatingen werden in de publieke sfeer een beetje gedoogd, zegmaar.
Advertentie
Oud 10-02-2010, 22:12
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...932&highlight=

Omg wat was ik een mongool

Ik durf mijn aller-aller-allereerste topic niet eens te posten
Oud 10-02-2010, 22:13
Verwijderd
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/test/ Ik was 59% rechts.

Jullie?
Verwijderd
Citaat:
Vóór het vasten dus, dat duurt tot pasen. Dat er veel boeren te zien zijn (dat is overigens vooral in Brabant zo, in Limburg loopt niemand in een boerenkiel) komt niet omdat het een bevrijdingsfeest was, maar omdat het traditionleel de enige dagen waren waarop alle boeren los konden zonder dat de politie streng optrad. De lagere standen werden en hun uitlatingen werden in de publieke sfeer een beetje gedoogd, zegmaar.
Goed gezegd Quis
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jij zou een carnaval moeten vieren in Maastricht, dat is op geen enkele manier vergelijkbaar met een normale uitgaansavond.
Vooral de ''moderne'' carnavalsmuziek is kut overigens, ik ken genoeg ''gouwe ouwe'' van waar ik opgroeide, die nog best te pruimen zijn.

Het is ook nog één keer flink te bunkeren en zuipen voordat de verplichte vastenperiode eraan komt, ware het niet dat geen enkele katholiek nog aan vasten doet.
Ik zou wel willen dansen maar mien voeten doen zo zeer

MIEN WAAR IS MIEN FEESTNEUS

Citaat:
<3 Ik wil.. Ik kan natuurlijk zelf thee zetten en ik heb ook wel dekentjes maar het is fijner als iemand anders het doet

Als je nou 4 km dichterbij woonde was ik je zo een kop thee komen brengen ^^
Oud 10-02-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:

Haha dat taalgebruik van die Koen
Verwijderd
Citaat:
Goed gezegd Quis
Ik ken mijn roots hè.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

in mijn eerste topic gebruikte ik zoveel smilies dat ik het moest aanpassen
Ging over vakantie geloof ik.
Oud 10-02-2010, 22:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
"loslopen" alsof het gevaarlijke gekken waren
Verwijderd
Jouw eindscore is: 30 dit is 19% rechts
Je bent duidelijk niet rechts. Rechtse opvattingen staan je waarschijnlijk zelfs flink tegen. Toch gaan economisch links en cultureel rechts of conservatisme soms prima samen. Zelfs jij kan op een van de verschillende blokken een duidelijk rechtse uitslag hebben.
Verwijderd
Citaat:
Lezen hè. Ik zeg los konden, als in ''uit je dak gaan''.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Niet-mannelijke forumers ook wel hoor

Citaat:
gewoon cartman pokerface intikken op jouwbuis.
Verwijderd
Jouw eindscore is: 55 dit is 34% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
Oud 10-02-2010, 22:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Lezen hè. Ik zeg los konden, als in ''uit je dak gaan''.
Ik las "los konden lopen" sorry
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel willen dansen maar mien voeten doen zo zeer

MIEN WAAR IS MIEN FEESTNEUS
De nach is nog zoe laank, kom in mien erm. Tot iech diech ins verween en ins get werm
Verwijderd
Ik ga douchen!
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Het blijven natuurlijk wel katholieken hè!
Oud 10-02-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. .
Haha, alsof iemand die meer links of meer rechts is niet redelijk zou zijn.
Oud 10-02-2010, 22:18
Verwijderd
ik ben 28% rechts.
Oud 10-02-2010, 22:19
Verwijderd
Ja, ik had ook 34%, maar 3 vragen sloeg hij over, omdat mijn internet weer begon te flippen. En toen had hij dus bij die drie vragen het antwoord ingevuld dat ik bij de vraag voor die drie had ingevuld. Dus o.a. dat ik vond dat de publieke omroep weg moest Nou goed, ik denk dat ik dus een iets kleiner percentage had gehad als het wel gewoon gelukt was. Maar ik kan hem nu niet meer opnieuw doen.
Verwijderd
Citaat:
De nach is nog zoe laank, kom in mien erm. Tot iech diech ins verween en ins get werm
De nacht is nog zo lang, kom in mijn armen. ??? en het warm wordt.

Wat betekent het andere?
Verwijderd
Citaat:
Niet-mannelijke forumers ook wel hoor
Idd, en die spreken ook nog eens gelijk af om een potje te gaan "breien"!
Verwijderd
alleen telt 1 vraag niet zo, want ze vragen waar ik op vakantie zou gaan. nou ik ga dus niet kamperen, en een ecovakantie lijkt me ook niks aan, dus ik zou voor luxe kiezen (ik zou uberhaupt niet voor vakantie kiezen maar ok) maar dan staat erachter 'om indruk te maken op m'n vrienden' please hoor.
Oud 10-02-2010, 22:20
Verwijderd
maar goed wij gaan slapen. dag!
Oud 10-02-2010, 22:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Idd, en die spreken ook nog eens gelijk af om een potje te gaan "breien"!
Oud 10-02-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
De nacht is nog zo lang, kom in mijn armen. ??? en het warm wordt.

Wat betekent het andere?
Tot ik je eens verwen.
Verwijderd
bij die vraag had ik uiteraard lekker kamperen in Frankrijk
Lorelei
Lorelei is offline
N00dles: Ik bedoelde overigens niet-mannelijke forumers met mannelijke forumers.. maar wat jij zegt klopt ook
Verwijderd
Ik moet trouwens wel zeggen dat de Maastrichtse carnavalsliedjes me wél echt iets doen, maar dat heeft dan weer iets met jeugdsentiment en familie te maken enzo. Laatst op het feestje van m'n tante draaiden ze op een gegeven moment 'Viiiiva oh viva Tirol, in m'n leren bruukske, boven op de stoel!' (of zoiets) en toen ging ik me eerst verstoppen onder de bar maar uiteindelijk heb ik toch wel enthousiast mee gehost.
Verwijderd
Citaat:
maar goed wij gaan slapen. dag!
Zet je de webcam er even bij aan?
Oud 10-02-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
bij die vraag had ik uiteraard lekker kamperen in Frankrijk
Ik ook <3

Maar ik wilde een eend en een klassiek interieur
Oud 10-02-2010, 22:23
Verwijderd
ik een VW (not really, maar de andere twee ook niet echt) en een hippie-interieur
Verwijderd
Citaat:
Ik moet trouwens wel zeggen dat de Maastrichtse carnavalsliedjes me wél echt iets doen, maar dat heeft dan weer iets met jeugdsentiment en familie te maken enzo. Laatst op het feestje van m'n tante draaiden ze op een gegeven moment 'Viiiiva oh viva Tirol, in m'n leren bruukske, boven op de stoel!' (of zoiets) en toen ging ik me eerst verstoppen onder de bar maar uiteindelijk heb ik toch wel enthousiast mee gehost.
Die uit Maastricht ken ik dan weer nauwelijks, zo plaatselijk als het is. Maar wat jij hebt heb ik ook, echt jeugdsentiment is het. Ik heb ook bandjes met die liedjes, net als van Sesamstraat en zo.
Verwijderd
Citaat:
N00dles: Ik bedoelde overigens niet-mannelijke forumers met mannelijke forumers.. maar wat jij zegt klopt ook
Ja, ik kan het niet helpen dat ik meteen aan lesbische actie denk. Hmmm, lesbische actie......mmmmm........

*is eventjes offline*
Oud 10-02-2010, 22:24
Verwijderd
Er zitten een paar nogal slechte vragen en antwoorden tussen en het geheel is wat kort door de bocht, maar bij mij kwam er 25% uit.
Oud 10-02-2010, 22:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
beppie <3<333
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, ik kan het niet helpen dat ik meteen aan lesbische actie denk. Hmmm, lesbische actie......mmmmm........

*is eventjes offline*
rrrr
Martiño
Martiño is offline
Ik vond die test van de avro een ongenuanceerde kuttest, met voornamelijk vooroordelen en stereotypes.
Oud 10-02-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vond die test van de avro een ongenuanceerde kuttest, met voornamelijk vooroordelen en stereotypes.
Welke test?
Oud 10-02-2010, 22:27
Martiño
Martiño is offline
die test of je rechts was of links
Verwijderd
Huhu, ik zit me nu al drie minuten af te vragen waarom ik geen muziek hoor, komt het omdat ze volumeknop op 0 staat.
Verwijderd
Citaat:
Qft. En het legt je dingen in de mond, polariseert en kent geen nuance!
Oud 10-02-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
die test of je rechts was of links
Er kwam bij jou extreem-rechts uit en nu twijfel je aan de test ipv aan jezelf?
Verwijderd
Ja, en het werd echt aangekondigd als 'de ultieme test waaruit zal blijken hoe rechts je nu eigenlijk écht bent'. Natuurlijk!
Verwijderd
Citaat:
Huhu, ik zit me nu al drie minuten af te vragen waarom ik geen muziek hoor, komt het omdat ze volumeknop op 0 staat.
Herkenbaar. Alleen heb ik vaak niet eens in de gaten dat er geen muziek speelt, totdat ik het ineens zie.
Oud 10-02-2010, 22:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Er kwam bij jou extreem-rechts uit en nu twijfel je aan de test ipv aan jezelf?
ik heb hem niet helemaal ingevuld omdat mijn antwoord er niet altijd bijstond en geen ander antwoord in de buurt kwam.
Oud 10-02-2010, 22:31
Verwijderd
Ik geef het op. Denk ik.
Nou ja, ik moet steeds opnieuw deze pagina openen omdat de link dan zogenaamd niet werkt. Rottig internet

Misschien tot later!
Oud 10-02-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
ik heb hem niet helemaal ingevuld omdat mijn antwoord er niet altijd bijstond en geen ander antwoord in de buurt kwam.
Wat is dan het probleem?
Oud 10-02-2010, 22:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat is dan het probleem?
Ja noedel, je snapt het ook wel, ik hoef het toch niet uit te leggen.
Oud 10-02-2010, 22:34
Verwijderd
De test was ook niet serieus bedoeld
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten