Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...932&highlight=
Omg wat was ik een mongool ![]() Ik durf mijn aller-aller-allereerste topic niet eens te posten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() MIEN WAAR IS MIEN FEESTNEUS Citaat:
![]() Als je nou 4 km dichterbij woonde was ik je zo een kop thee komen brengen ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ging over vakantie geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jouw eindscore is: 30 dit is 19% rechts
Je bent duidelijk niet rechts. Rechtse opvattingen staan je waarschijnlijk zelfs flink tegen. Toch gaan economisch links en cultureel rechts of conservatisme soms prima samen. Zelfs jij kan op een van de verschillende blokken een duidelijk rechtse uitslag hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jouw eindscore is: 55 dit is 34% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik had ook 34%, maar 3 vragen sloeg hij over, omdat mijn internet weer begon te flippen. En toen had hij dus bij die drie vragen het antwoord ingevuld dat ik bij de vraag voor die drie had ingevuld. Dus o.a. dat ik vond dat de publieke omroep weg moest
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
alleen telt 1 vraag niet zo, want ze vragen waar ik op vakantie zou gaan. nou ik ga dus niet kamperen, en een ecovakantie lijkt me ook niks aan, dus ik zou voor luxe kiezen (ik zou uberhaupt niet voor vakantie kiezen maar ok) maar dan staat erachter 'om indruk te maken op m'n vrienden' please hoor.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet trouwens wel zeggen dat de Maastrichtse carnavalsliedjes me wél echt iets doen, maar dat heeft dan weer iets met jeugdsentiment en familie te maken enzo. Laatst op het feestje van m'n tante draaiden ze op een gegeven moment 'Viiiiva oh viva Tirol, in m'n leren bruukske, boven op de stoel!' (of zoiets) en toen ging ik me eerst verstoppen onder de bar
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|