Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2010, 14:53
Verwijderd
Er zijn geen hits op mijn naam, alleen iemand die nog een extra N in z'n achternaam heeft.
Advertentie
Oud 11-02-2010, 14:54
Verwijderd
marit, que?

http://www.usva.nl/oni.cms/custom/up...ealhusband.jpg
Oud 11-02-2010, 14:55
Martiño
Martiño is offline
Studententoneel! Als ik verder ga studeren ga ik dat ook eens doen denk ik.
Oud 11-02-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Nouja eigenlijk gewoon van de school waar ik op werk.

Leerlingen die dan een ''songfestival'' houden. Eerst audities en de beste gaan door en die krijgen dan ook begeleiding van een zangcoach. De band en alle violen etc.. alles wat je kan verzinnen wordt gedaan door leerlingen en docenten.

Best leuk en goede zangeressen/zangers. Meestal goede zangeressen
Ken jij btw misschien Chel sea Fo reman, T ijn Dri essen of Mar tijn Neg gers?

Dadelijk googlen ze
Oh, wel tof. Wij hadden ook altijd wel een open podium enzo, maar dat was gewoon optreden, geen wedstrijd. En die drie namen komen me niet bekend voor Waarvan zou ik ze kúnnen kennen?

Citaat:
Kan jij eigenlijk zingen Absinthe?

Ja, ik kan best goed zingen, maar ik vind het doodeng, daarom doe ik het (bijna) nooit in het openbaar. Ik ga er serieus van trillen enzo, zo zenuwachtig word ik van voor een publiek zingen.

Alleen Uice en Stefenootje hebben me een keer horen zingen. Toen hadden we veel gedronken en gingen Stefanie en ik achter een deur staan en een stukje a capella zingen, maar wel achter de deur, zodat we niemand zouden zien
Oud 11-02-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Je had bij Doppio moeten komen Dan had ik je kunnen regisseren
Oud 11-02-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
oké

jeetje marit, als jullie een postertje nodig hebben ooit, want oei, dat, oei
Oud 11-02-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, wel tof. Wij hadden ook altijd wel een open podium enzo, maar dat was gewoon optreden, geen wedstrijd. En die drie namen komen me niet bekend voor Waarvan zou ik ze kúnnen kennen?

Ja, ik kan best goed zingen, maar ik vind het doodeng, daarom doe ik het (bijna) nooit in het openbaar. Ik ga er serieus van trillen enzo, zo zenuwachtig word ik van voor een publiek zingen.

Alleen Uice en Stefenootje hebben me een keer horen zingen. Toen hadden we veel gedronken en gingen Stefanie en ik achter een deur staan en een stukje a capella zingen, maar wel achter de deur, zodat we niemand zouden zien
Komen ook uit Tilburg en zitten ook wel in dat wereldje

Neem is wat op?
Oud 11-02-2010, 14:57
Verwijderd
bij mij 1000000000000 pagina's met hardloopwedstrijduitslagen
Oud 11-02-2010, 14:58
Rationeel
Rationeel is offline
hmmm wortelijsje
Oud 11-02-2010, 14:58
Verwijderd
Als je mij googlet krijg je trouwens ook voorstellingen die ik geregisseerd heb en waar ik nooit rechten voor heb betaald Maar goed, dat zijn altijd voorstellingen geweest die maar 3 keer gespeeld werden ofzo, en waaraan ik geen geld heb verdiend. Dus daar zal niet snel een boete voor komen. Bovendien is dan doorgaans het stageinstituut of je werk aansprakelijk.
Oud 11-02-2010, 14:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je had bij Doppio moeten komen Dan had ik je kunnen regisseren
Waar zit Doppio? In Tilburg zeker?

Nouja, ik denk er aan om richting Den Bosch te verhuizen, in Utrecht/Nieuwegein een jaartje te gaan werken en dan geneeskunde te gaan proberen. En dan kan ik me ook weer binden aan een club denk ik, hoewel ik wel met pijn in het hart afscheid moet nemen van mn oude vereniging.
Oud 11-02-2010, 14:59
Verwijderd
http://www.dumpert.nl/mediabase/8266...n_nos_aan.html

die reacties, walgelijk
Oud 11-02-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Komen ook uit Tilburg en zitten ook wel in dat wereldje

Neem is wat op?
Aha. Misschien zitten ze op het ROC Artiest ofzo? Van de academie ken ik ze in elk geval niet.

Hmm, daar ga ik nog even over nadenken Ik heb wel ooit mijn voicemail ingezongen, omdat mensen me wilden horen zingen Dan zei ik; bel maar gewoon even naar m'n gsm (dat was in de 6e, toen was ik 17)
JJoosje
JJoosje is offline
Ik wil ook regisseuse worden! Dat lijkt me echt leuk..
Verwijderd
Citaat:
Aha. Misschien zitten ze op het ROC Artiest ofzo? Van de academie ken ik ze in elk geval niet.

Hmm, daar ga ik nog even over nadenken Ik heb wel ooit mijn voicemail ingezongen, omdat mensen me wilden horen zingen Dan zei ik; bel maar gewoon even naar m'n gsm (dat was in de 6e, toen was ik 17)
Roc ? Nee uit Tilburg Op conservatorium enzo..
Verwijderd
Citaat:
Als je mij googlet krijg je trouwens ook voorstellingen die ik geregisseerd heb en waar ik nooit rechten voor heb betaald Maar goed, dat zijn altijd voorstellingen geweest die maar 3 keer gespeeld werden ofzo, en waaraan ik geen geld heb verdiend. Dus daar zal niet snel een boete voor komen. Bovendien is dan doorgaans het stageinstituut of je werk aansprakelijk.
Ja ja, dek je maar in.
Oud 11-02-2010, 15:01
Martiño
Martiño is offline
Hij doet er te lang over, maar ik ben het vast met je eens!
Philosophy
Philosophy is offline
Chill, ik kan mezelf niet vinden op google.
Verwijderd
Citaat:
Waar zit Doppio? In Tilburg zeker?

Nouja, ik denk er aan om richting Den Bosch te verhuizen, in Utrecht/Nieuwegein een jaartje te gaan werken en dan geneeskunde te gaan proberen.
Nee, Eindhoven! Vlakbij het station.
Vanavond weer repeteren daar!
Oh ja, 18, 19 en 20 mei voorstellingen in de Plaza Futura die ik daar geregisseerd heb!
Het zijn wel echt minder goede spelers dan die van Open huwelijk of Lachen zullen we, maar toch leuk
Batave
Batave is offline
Citaat:
OOOPS!

The page you were looking for was not found
One of those 404 problems.
Oud 11-02-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Roc ? Nee uit Tilburg Op conservatorium enzo..
Het ROC heb je ook in Tilburg hoor Ook ROC Artiest.
Ok. Misschien dan muziektheater op het conservatorium. En die ken ik ook niet heel goed
Verwijderd
Citaat:
Chill, ik kan mezelf niet vinden op google.
Ik ook niet gelukkig.
Verwijderd
Citaat:
Het ROC heb je ook in Tilburg hoor Ook ROC Artiest.
Ok. Misschien dan muziektheater op het conservatorium. En die ken ik ook niet heel goed
Oh oké, ik dacht dat dat bij hetzelfde ''kunsthoekje'' zat
Oud 11-02-2010, 15:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tot een paar jaar geleden deed mijn toneelvereniging ook geen opvoeringsrecht betalen en het verplichte aantal boekjes afnemen van de bibliotheek enzo... Ik heb ze daar toen op gewezen (in de tijd dat mijn moeder in het bestuur zat gebeurde dat namelijk wel), en toen zijn ze bijna in conflict geraakt met de auteursrechtenorganisatie. Sindsdien doen ze het braaf, maar onze huidige regisseur vindt het maar onzin.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja, nu heb ik m wel ja. O dat is wel irritant, kun je dat niet weghalen met je fb-powers?
Yes.

Citaat:
oké

jeetje marit, als jullie een postertje nodig hebben ooit, want oei, dat, oei
Ik zal het onthouden. Maxwell heeft ook een keer een logo gemaakt voor een commissie waar ik toen in zat.

Maar ik speelde niet in dat stuk hoor, maar dit jaar wil ik wel in het stuk spelen! Daar ga ik ook auditie voor doen.
Verwijderd
In Tilburg heb je trouwens De Koffer. Volgens mij is dat wel iets leuker dan Doppio, hoewel je wel véél minder budget krijgt en ik geloof ook minder betaald. Maar de studenten zijn er wat minder ehh... 'contactgestoord' (TU )
Oud 11-02-2010, 15:04
Verwijderd
wat een held

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1791661
Philosophy
Philosophy is offline
Het enige dat ik kan vinden waarin ik sta is het lijstje met geslaagden van m'n oude school, maar dat is niet zo schokkend.
Tink*
Tink* is offline
Oh ik doe nu trouwens een cursus musicalzang en daar doet een andere forumster ook aan mee.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, Eindhoven! Vlakbij het station.
Vanavond weer repeteren daar!
Oh ja, 18, 19 en 20 mei voorstellingen in de Plaza Futura die ik daar geregisseerd heb!
Het zijn wel echt minder goede spelers dan die van Open huwelijk of Lachen zullen we, maar toch leuk
Oh! Ja, ik wist wel dat Eindhoven studententoneel had, heb volgensmij ook wel eens een folder in de handen gekregen ofzo, maar verder nooit iets mee gedaan.

Wat voeren jullie op? Herinner me er tegen die tijd even aan!
Verwijderd
oh ja dat bestaat ook, het is maar goed dat ik geen diploma's heb anders zouden ze me vinden op internet ;d;d;d;;a;dkfjafjkd ;x
Oud 11-02-2010, 15:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Afbeeldingen van mij zijn niet te vinden maar met op tekst googelen zijn de eerste 3 hits wel van mij .
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het een beetje raar.
Verwijderd
Citaat:
Tot een paar jaar geleden deed mijn toneelvereniging ook geen opvoeringsrecht betalen en het verplichte aantal boekjes afnemen van de bibliotheek enzo... Ik heb ze daar toen op gewezen (in de tijd dat mijn moeder in het bestuur zat gebeurde dat namelijk wel), en toen zijn ze bijna in conflict geraakt met de auteursrechtenorganisatie. Sindsdien doen ze het braaf, maar onze huidige regisseur vindt het maar onzin.
Ik vind het niet per se onzin, maar er is vaak gewoon geen geld voor. En daarnaast bewerk ik stukken altijd grondig, dus dan koop je van die tekstboekjes voor een hoop geld en dan heb je er vervolgens niets aan. Overigens regisseer ik nu in Tiel een stuk van Don Duyns, die hadden hem gewoon gemaild om te vragen of we dat stuk mochten spelen. En hij vond het prima, als er maar geen geld mee verdiend werd. En dat is vaak ook niet het geval.
Verwijderd
Citaat:
Hij doet er te lang over, maar ik ben het vast met je eens!
Een filmpje over dat gedoe in brussel.

Het zijn w eer de marokkanen...

jslavenburg 11-02-10 @ 12:36 Deze reactie is niet OK

Het is slechts een kwestie van tijd. Gaat hier in de grote steden en plekken zoals Gouda ook komen. Politie mag toch niets doen van de regering. Want nee alle ontspoorde buitenlanders en vooral oost europeanen en mocro's zijn toch zoooo liev. Het is triest gesteld.

MaartenFSW 11-02-10 @ 12:36 Deze reactie is niet OK

Komt gewoon door een andere cultuur. Multiculturalisme bestaat niet. Tolerantie moet er zijn, maar dan ook wel wel in combinatie met goede wil van beide kanten. De huidige populatie immigranten moet integreren. Oplossing:
- Immigratiestop. Geen uitzonderingen behalve daadwerkelijke vluchtelingen of mensen die hier vast werk hebben. Niet gelijk paspoort, maar werkvergunning voor X jaar. Geen werk meer, land uit.
- Geforceerde integratie van alle volwassenen. Taaltoets; bij falen na 1 jaar aanwezigheid, land verlaten.
- Criminelen het land uit.

nebulous 11-02-10 @ 12:47 Deze reactie is niet OK

Eerst Parijs, nu Brussel. Hoe lang gaat het duren voordat het in Nederland zover komt? We hebben de eerste eerste "kleine" ongeregeldheden al gehad (Gouda, Culemborg). Straks barst de bom hier ook. Dat volk is een bedreiging voor de Europese samenleving. Tijd dat er ingegrepen wordt, voor het te laat is.

Klokkie89 11-02-10 @ 12:51 Deze reactie is niet OK

En vooral lekker je cordon sanitair tegen het Vlaams Belang handhaven.

In heel Europa moeten de rifapen uit Noord Afrika verdwijnen. Die hele generatie is gewoon verrot (de goede daargelaten).

Na 3 misdrijven weg ermee. De Noord Afrikaanse landen krijgen genoeg geld om dit tuig te heropvoeden.

jvlaam 11-02-10 @ 14:19 Deze reactie is niet OK

En verder ga ik niet lezen ;x
Oud 11-02-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Oh ik doe nu trouwens een cursus musicalzang en daar doet een andere forumster ook aan mee.
welke?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hah dat wilde ik ook nog bijjna doen, maar was te laat met inschrijven
Verwijderd
Citaat:
Oh! Ja, ik wist wel dat Eindhoven studententoneel had, heb volgensmij ook wel eens een folder in de handen gekregen ofzo, maar verder nooit iets mee gedaan.

Wat voeren jullie op? Herinner me er tegen die tijd even aan!
'Het zouthuis' van Peer Wittenbols. Een supermooi tragikomisch stuk, één van mijn favorieten. Maar het is wel pittig, godallejezus zeg
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
welke?
P l u i s

Citaat:
Hah dat wilde ik ook nog bijjna doen, maar was te laat met inschrijven
Jammer! Het is heel leuk!
Oud 11-02-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het een beetje raar.
Ik vind het vet cool van die gast.
Verwijderd
Citaat:
Een filmpje over dat gedoe in brussel.

Het zijn w eer de marokkanen...

jslavenburg 11-02-10 @ 12:36 Deze reactie is niet OK

Het is slechts een kwestie van tijd. Gaat hier in de grote steden en plekken zoals Gouda ook komen. Politie mag toch niets doen van de regering. Want nee alle ontspoorde buitenlanders en vooral oost europeanen en mocro's zijn toch zoooo liev. Het is triest gesteld.

MaartenFSW 11-02-10 @ 12:36 Deze reactie is niet OK

Komt gewoon door een andere cultuur. Multiculturalisme bestaat niet. Tolerantie moet er zijn, maar dan ook wel wel in combinatie met goede wil van beide kanten. De huidige populatie immigranten moet integreren. Oplossing:
- Immigratiestop. Geen uitzonderingen behalve daadwerkelijke vluchtelingen of mensen die hier vast werk hebben. Niet gelijk paspoort, maar werkvergunning voor X jaar. Geen werk meer, land uit.
- Geforceerde integratie van alle volwassenen. Taaltoets; bij falen na 1 jaar aanwezigheid, land verlaten.
- Criminelen het land uit.

nebulous 11-02-10 @ 12:47 Deze reactie is niet OK

Eerst Parijs, nu Brussel. Hoe lang gaat het duren voordat het in Nederland zover komt? We hebben de eerste eerste "kleine" ongeregeldheden al gehad (Gouda, Culemborg). Straks barst de bom hier ook. Dat volk is een bedreiging voor de Europese samenleving. Tijd dat er ingegrepen wordt, voor het te laat is.

Klokkie89 11-02-10 @ 12:51 Deze reactie is niet OK

En vooral lekker je cordon sanitair tegen het Vlaams Belang handhaven.

In heel Europa moeten de rifapen uit Noord Afrika verdwijnen. Die hele generatie is gewoon verrot (de goede daargelaten).

Na 3 misdrijven weg ermee. De Noord Afrikaanse landen krijgen genoeg geld om dit tuig te heropvoeden.

jvlaam 11-02-10 @ 14:19 Deze reactie is niet OK

En verder ga ik niet lezen ;x
Verwijderd
Citaat:
P l u i s

oh toffe shit, lijkt me echt een leuke cursus
Oud 11-02-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Oh oké, ik dacht dat dat bij hetzelfde ''kunsthoekje'' zat
Ja, dat klopt. Zit in hetzelfde gebouw enzo, maar de opleidingen hebben onderling toch vrij weinig contact. Nu met de minor iets meer, maar ik zat nog net in een ander cohort, toen de minor nog niet verplicht was Toen heb ik één minor gedaan en daar zaten alleen maar dramastudenten in.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
P l u i s

Ik dacht dat ik het heel druk zou hebben met vakken, en dus geen tijd zou hebben. En toen bleek ineens dat ik dit blok alleen maar een werkstuk moet schrijven (dus 0,0 college), dus had eigenlijk alle tijd gehad.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het niet per se onzin, maar er is vaak gewoon geen geld voor. En daarnaast bewerk ik stukken altijd grondig, dus dan koop je van die tekstboekjes voor een hoop geld en dan heb je er vervolgens niets aan. Overigens regisseer ik nu in Tiel een stuk van Don Duyns, die hadden hem gewoon gemaild om te vragen of we dat stuk mochten spelen. En hij vond het prima, als er maar geen geld mee verdiend werd. En dat is vaak ook niet het geval.
Ja, oke, jij zit wat dat betreft wel met een heel beperkt budget, maar wij vragen wel gewoon entree, krijgen (nog wel) subsidie van de gemeente en hebben meestal 4x150 betalende bezoekers en opbrengsten vanuit de bar, de kosten voor de boekjes en de opvoeringsrechten zijn dan ook goed te betalen.
Oud 11-02-2010, 15:09
Batave
Batave is offline
Hyves, Last.fm, oud YouTube kanaal, niet zoveel bijzonders. Geen s.com tho.
Oud 11-02-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, oke, jij zit wat dat betreft wel met een heel beperkt budget, maar wij vragen wel gewoon entree, krijgen (nog wel) subsidie van de gemeente en hebben meestal 4x150 betalende bezoekers en opbrengsten vanuit de bar, de kosten voor de boekjes en de opvoeringsrechten zijn dan ook goed te betalen.
Dan is het een ander verhaal inderdaad.
Bovendien is het gewoon riskant, als ze erachter komen kun je echt een flinke boete krijgen.

En mijn Abigail's party, Lachen zullen we en Open huwelijk zijn allemaal nog te googlen
Oud 11-02-2010, 15:11
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik dacht dat ik het heel druk zou hebben met vakken, en dus geen tijd zou hebben. En toen bleek ineens dat ik dit blok alleen maar een werkstuk moet schrijven (dus 0,0 college), dus had eigenlijk alle tijd gehad.
Oh dat is idd heel jammer! Maar het is gewoon 's avonds dus op zich viel het dan toch wel mee qua drukte? Ik moet zeggen dat ik het tijdstip irritant vind en de dag al helemaal, maar het verandert nooit. Het is altijd dinsdag 19u dus toen dacht ik: ach ik doe het maar gewoon eens een keer.
Oud 11-02-2010, 15:11
Verwijderd
Musicalzang zou echt niets voor mij zijn
Ik zing meestal een beetje jazz-achtig.

Oh, trouwens, Archont, met Singstar durf ik wél te zingen Maar dan speelt alcohol ook wel een rol.
Oud 11-02-2010, 15:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het vet cool van die gast.
Ik krijg het idee dat hij vriendschap wil kopen, dat het een onpopulaire jongen is, en dat hij als ze terugkomen uit parijs weer net zo onpopulair is na een tijdje.

Regels voor berichten