Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neem is wat op? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je mij googlet krijg je trouwens ook voorstellingen die ik geregisseerd heb en waar ik nooit rechten voor heb betaald
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, ik denk er aan om richting Den Bosch te verhuizen, in Utrecht/Nieuwegein een jaartje te gaan werken en dan geneeskunde te gaan proberen. En dan kan ik me ook weer binden aan een club denk ik, hoewel ik wel met pijn in het hart afscheid moet nemen van mn oude vereniging. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm, daar ga ik nog even over nadenken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanavond weer repeteren daar! Oh ja, 18, 19 en 20 mei voorstellingen in de Plaza Futura die ik daar geregisseerd heb! Het zijn wel echt minder goede spelers dan die van Open huwelijk of Lachen zullen we, maar toch leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar ik speelde niet in dat stuk hoor, maar dit jaar wil ik wel in het stuk spelen! Daar ga ik ook auditie voor doen.
||
Citaat:
Wat voeren jullie op? Herinner me er tegen die tijd even aan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn w eer de marokkanen... jslavenburg 11-02-10 @ 12:36 Deze reactie is niet OK Het is slechts een kwestie van tijd. Gaat hier in de grote steden en plekken zoals Gouda ook komen. Politie mag toch niets doen van de regering. Want nee alle ontspoorde buitenlanders en vooral oost europeanen en mocro's zijn toch zoooo liev. Het is triest gesteld. MaartenFSW 11-02-10 @ 12:36 Deze reactie is niet OK Komt gewoon door een andere cultuur. Multiculturalisme bestaat niet. Tolerantie moet er zijn, maar dan ook wel wel in combinatie met goede wil van beide kanten. De huidige populatie immigranten moet integreren. Oplossing: - Immigratiestop. Geen uitzonderingen behalve daadwerkelijke vluchtelingen of mensen die hier vast werk hebben. Niet gelijk paspoort, maar werkvergunning voor X jaar. Geen werk meer, land uit. - Geforceerde integratie van alle volwassenen. Taaltoets; bij falen na 1 jaar aanwezigheid, land verlaten. - Criminelen het land uit. nebulous 11-02-10 @ 12:47 Deze reactie is niet OK Eerst Parijs, nu Brussel. Hoe lang gaat het duren voordat het in Nederland zover komt? We hebben de eerste eerste "kleine" ongeregeldheden al gehad (Gouda, Culemborg). Straks barst de bom hier ook. Dat volk is een bedreiging voor de Europese samenleving. Tijd dat er ingegrepen wordt, voor het te laat is. Klokkie89 11-02-10 @ 12:51 Deze reactie is niet OK En vooral lekker je cordon sanitair tegen het Vlaams Belang handhaven. In heel Europa moeten de rifapen uit Noord Afrika verdwijnen. Die hele generatie is gewoon verrot (de goede daargelaten). Na 3 misdrijven weg ermee. De Noord Afrikaanse landen krijgen genoeg geld om dit tuig te heropvoeden. jvlaam 11-02-10 @ 14:19 Deze reactie is niet OK En verder ga ik niet lezen ;x |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is het gewoon riskant, als ze erachter komen kun je echt een flinke boete krijgen. ![]() En mijn Abigail's party, Lachen zullen we en Open huwelijk zijn allemaal nog te googlen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|