Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2010, 17:43
Verwijderd
Ik heb overigens bordeauxrode gordijnen dus dan zie je niet zo erg als ze vies zijn door rook maar ik vind het gewoon een schoon idee om ze elke halfjaar een middag weg te brengen.
Advertentie
Oud 14-02-2010, 17:45
Martiño
Martiño is offline
Hm, ik heb beige/cremekleurige ofzo gordijnen, maar ze zien er nog net zo schoon uit als de dag dat ze werden opgehangen. En ze ruiken niet raar ofzo, maar ik lucht de boel meestal wel goed.
Oud 14-02-2010, 17:47
Verwijderd
@ paranoide, die animator is wel echt een verbitterd figuur met reden misschien wel, maar ik hoop niet dat ik zo word
Oud 14-02-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Hm, nee sorry
Oud 14-02-2010, 17:50
Verwijderd
Ik ben me nu een beetje aan het orienteren op stages via het ministerie van buitenlandse zaken. 550 euro stagevergoeding en 350 euro pensioenvergoeding. Niet verkeerd als ik dat op onze belastingcenten ga doen
Oud 14-02-2010, 17:54
Martiño
Martiño is offline
Jezus, pensioenvergoeding voor een stage? Mooie bezuinigingspost voor balkenende IV
Oud 14-02-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
@ paranoide, die animator is wel echt een verbitterd figuur met reden misschien wel, maar ik hoop niet dat ik zo word
Haha, ja. Ik ben 't ook lang niet met alles wat hij zegt eens, maar op zich heeft hij wel gelijk dat puur technisch gezien oudere animatie veel en veel beter was. Dat neemt alleen niet weg dat de jongelui uit The Simpsons nog steeds gewoon grappig zijn, en de houterige animaties in Harvey Birdman doen niets weg aan de hilarische absurditeit van het geheel. Maar daar heeft 'ie het dan weer niet over.

Als ik een studio was zou ik 'm wel inhuren en dan zeggen van 'hier heb je geld, stel je eigen team maar samen en kom over een halfjaar maar terug met wat je bij elkaar gemaakt hebt, ik geloof 't allemaal wel'. Echt praktisch alles wat er uit die man komt rollen is grappig.

[edit] 'Technisch gezien beter' betekent ook niet altijd 'visueel aantrekkelijker', trouwens, want de meeste klassieke personages vind ik maar irritante knulletjes. Maar 't zijn wel irritante knulletjes die beter geanimeerd zijn.
Oud 14-02-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Jezus, pensioenvergoeding voor een stage? Mooie bezuinigingspost voor balkenende IV
Inderdaad zeg, wat bizar.
Oud 14-02-2010, 17:57
Verwijderd
Grootste uitgavepost everrr
Oud 14-02-2010, 18:00
Verwijderd
godverdomme kutgordijnen
ik ben zelfs te stom om gordijnen op te hangen
Oud 14-02-2010, 18:00
Verwijderd
Oh mek, ik wilde zo boodschappen gaan doen maar nu blijkt dat de Albert Heijn al dicht is. Nu moet ik helemaal naar het Museumplein lopen. Of patat halen.
Oud 14-02-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
godverdomme kutgordijnen
ik ben zelfs te stom om gordijnen op te hangen
Je bent dan ook veel te klein voor zulk soort zaken. Dirigeer Kazet richting de klus Met z'n lengte.
Oud 14-02-2010, 18:03
Verwijderd
ja ik heb al die dingetjes verkeer erin gedaan, en het is zo'n kkwerk om dat er weer uit te halen. het zou heel bevredigend zijn om de gordijnen op allerlei manieren te beschadigen en kapot te maken.

maar elmer is er nu mee bezig na mijn woede aanval.
Oud 14-02-2010, 18:04
Rationeel
Rationeel is offline
zijn cadeautje aan jou voor valentijn
Oud 14-02-2010, 18:05
Verwijderd
ohja valentijn!
Oud 14-02-2010, 18:05
Verwijderd
happy violentine!
Oud 14-02-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
happy violentine!
zo heet de nagellak die ik wil kopen

waarom is het weekend al bijna afgelopen
Oud 14-02-2010, 18:09
Rivka
Rivka is offline
Gutgutgut ik haal onvermijdelijk een onvoldoende voor meetkunde Ik moet echt een boek schrijven: 'Mijn disharmonisch profiel', en dan de ondertitel 'Waarom ik 3 talen spreek en geen kubus kan construeren'.
Oud 14-02-2010, 18:10
Verwijderd
hahah disharmonisch profiel, is het zo erg Riv?
Oud 14-02-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
zo heet de nagellak die ik wil kopen

waarom is het weekend al bijna afgelopen
Liedje van Miss Kittin

Citaat:
Gutgutgut ik haal onvermijdelijk een onvoldoende voor meetkunde Ik moet echt een boek schrijven: 'Mijn disharmonisch profiel', en dan de ondertitel 'Waarom ik 3 talen spreek en geen kubus kan construeren'.
Is meetkunde tegenwoordig een schoolvak?
Oud 14-02-2010, 18:12
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Nee, een periodevak. 3 weken lang elke ochtend 2 uur meetkunde.
Oud 14-02-2010, 18:12
Rationeel
Rationeel is offline
dat vroeg ik me ook al af
Oud 14-02-2010, 18:13
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
hahah disharmonisch profiel, is het zo erg Riv?
Ja, 't is echt een kloof á la Grand Canyon. Mijn 'taal-IQ' is iets van 145 en mijn 'wiskunde-IQ' is volgens mij 95.
Oud 14-02-2010, 18:13
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
dat vroeg ik me ook al af
Vrije School hè, jwt
Oud 14-02-2010, 18:16
Rationeel
Rationeel is offline
maar wat snap je niet bij meetkunde? soscastoa en de stelling van piet ragebol en je kunt alles!
Oud 14-02-2010, 18:18
Rivka
Rivka is offline
Ik heb geen ruimtelijk inzicht, en zoals ik al schreef, ik kan geen kubussen/icosaëders/alle andere platonische shit construeren, dus de stelling van Pietapengras is nog way too far!
Oud 14-02-2010, 18:19
Verwijderd
Ik vind 24 welk een ok serie.
Ik heb de afgelopen paar dagen seizoen 5 en de helft van seizoen 4 gezien.
Oud 14-02-2010, 18:20
Verwijderd
ik heb altijd achter gelopen met rekenen/wiskunde maar zelfs ik snapte de stelling van pietjegras. Niet dat ik daar nog iets van onthouden heb, maar ok.
Oud 14-02-2010, 18:22
Rivka
Rivka is offline
Ik snap 'm niet.
Ik snap eigenlijk he-le-maal niks. Geen logica althans. Alleen onlogische dingen van talen, want dát pik ik dan wel weer snel op. Er zit bij mij een jongen in de klas die een wiskundemarathon kan winnen en nauwelijks een goede zin met Frans kan bedenken. Ik denk dat ik het precies andersom heb.
Oud 14-02-2010, 18:23
Verwijderd
Zo ben ik ook Rivka en weet je hoe cool ik ben?
Oud 14-02-2010, 18:25
Rivka
Rivka is offline

Nou ja, als ik goed was in beiden was ik nu vast een enorm verwaand kutkind geweest, en zou ik later vastlopen in banen omdat ik nooit had geleerd ergens moeite voor te doen. Zo zie je maar!
Oud 14-02-2010, 18:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Zo ben ik ook Rivka en weet je hoe cool ik ben?
je strijkt je gordijnen twee keer per jaar
Oud 14-02-2010, 18:26
Verwijderd
Gewoon een alfastudie doen en zorgen dat je een rijke kerel trouwt of veel geld erft van je familie. Of in de bijstand gaan natuurlijk.
Oud 14-02-2010, 18:27
Rivka
Rivka is offline
Ik heb mijn gordijnen nog nooit gestreken, hu.
Verwijderd
Citaat:
Nee dat laat ik doen Rationeel
Rationeel
Rationeel is offline
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Gewoon een alfastudie doen en zorgen dat je een rijke kerel trouwt of veel geld erft van je familie. Of in de bijstand gaan natuurlijk.
Pff, niks rijke kerel! :feministisch:
Maar een alphastudie lijkt me logisch, want iets anders kan ik niet en het is natuurlijk fantastisch. Of iets met zang misschien. In elk geval iets totaal wiskundeloos.
Oud 14-02-2010, 18:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
cool is dan niet het eerste waar ik aan denk.
Oud 14-02-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik doe mijn gordijnen nooit open, omdat er dan allemaal stof opwaait en uitkomt
Oud 14-02-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ik snap 'm niet.
Ik snapte het vroeger ook niet.
Verwijderd
Citaat:
Ja, 't is echt een kloof á la Grand Canyon. Mijn 'taal-IQ' is iets van 145 en mijn 'wiskunde-IQ' is volgens mij 95.
haha ik ben ook slimmer met taal dan rekenen
je bent niet de enige
Rivka
Rivka is offline
Ik zal 'm nooit snappen, denk ik. Maar ach, boeiund.
Verwijderd
Citaat:
Liedje van Miss Kittin

die ken ik niet
Oud 14-02-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Pff, niks rijke kerel! :feministisch:
Maar een alphastudie lijkt me logisch, want iets anders kan ik niet en het is natuurlijk fantastisch. Of iets met zang misschien. In elk geval iets totaal wiskundeloos.
Alpha staat wel chic maar het is gewoon alfa hoor
Oud 14-02-2010, 18:30
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
haha ik ben ook slimmer met taal dan rekenen
je bent niet de enige
Dat kan, maar bij mij is het zo erg dat de ene helft van m'n rapport uit negens en tienen en de andere kant uit vijven en vieren bestaat.
Oud 14-02-2010, 18:31
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Alpha staat wel chic maar het is gewoon alfa hoor
Oh ja? Ik dacht dat het alpha was. Hmz, oké.
Verwijderd
Maar goed, de volgende keer zal ik met mijn gele zeemanboxer mijn eigen gordijnen strijken, kijken wie er dan macht en seks uitstraalt!
Verwijderd
Citaat:
Dat kan, maar bij mij is het zo erg dat de ene helft van m'n rapport uit negens en tienen en de andere kant uit vijven en vieren bestaat.
ik haat wiskunde en heb er ook echt alleen slechte cijfers voor
frans ben ik wel redelijk goed in

deze ben ik aan het winnen

Oud 14-02-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, de volgende keer zal ik met mijn gele zeemanboxer mijn eigen gordijnen strijken, kijken wie er dan macht en seks uitstraalt!
hahaha zeeman boxer
Oud 14-02-2010, 18:33
Rivka
Rivka is offline
Leuk! Hou je erg van make-up?
Ik weet er niet eens veel van, heb alleen mascara af en toe en Hema-lippenbalsem, maar of dat nou make-up is...

Regels voor berichten