Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi en groetjes vanuit het huisje op Terschelling
![]() Er komt nu net een toeterende boot voorbij gevaren. Door een aanrijding bij Zaltbommel had ik vanmorgen al meteen genoeg vertraging om de boot te missen, dus hadden we een boot later. En toen kwamen we met een gigantische sneeuwstorm aan. Het ziet hier nu helemaal wit, dik pak sneeuw en het is voor het eerst deze winter dat ik het heerlijk vind <3 Een koude wandeling van een half uur gemaakt om bij het huisje aan te komen en hier is het nu lekker warm ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken ook mensen die een afspraak hadden gemaakt met hun ouders wat betreft roken en rijbewijs. Die rookte allemaal stiekem, 'kregen' het rijbewijs en kwamen daarna uit de rokerskast. Ik ben blij dat mijn ouders niet van die kinderachtige afspraken hadden. Je kreeg het gewoon of je nu wel of niet rookte.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben op Ameland, Terschelling en Schiermonnikoog geweest. Ameland vond ik geen drol aan, Terschelling is leuk maar ik kwam er vaak in november en dan zijn vet veel winkels gewoon dicht en Schiermonnikoog is leuk voor een dagje of een weekendje.
|
![]() |
|
|