Advertentie | |
|
![]() |
|
@N00dles: Ik moest wel terug want ik moest vanmorgen m'n zusje wegbrengen met de auto. Maar eigenlijk was dat misschien ook maar beter, anders blijf je bang. Nu ben ik gewoon direct weer de auto ingestapt (wel de auto waarbij de remmen het deden
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Op de boot naar Terschelling zat er vlakbij ons een klein dik jongetje (denk een jaar of 10), dat echt abnormaal brutaal was. Hij was met zijn broertje en opa en oma en het was duidelijk dat ze enkele dagen bij die opa en oma op Terschelling gingen logeren. Hij zat echt continu dingen te roepen als fucking hoer, je moeder!, houd je bek, what the fock, dikke kut, ik heb geen zin in je lelijke kutkop etc. Ik wist niet wat ik meemaakte. De opa en oma zeiden er af en toe wat van, maar waren bepaald niet doortastend. Toen zei het broertje er wat van, 'omdat hij het echt niet meer normaal vond' en toen begon die oma tegen hem uit te vallen, dat hij zich er niet mee moest bemoeien en dat zij mans genoeg waren om er wat van te zeggen. 'Nou, dat merk ik', zei het broertje. Terecht.
Overigens kwam ik gisteren ook nog tegen in het zwembad, daar was hij ook al strontvervelend. En vanmorgen stapte hij weer op dezelfde boot als wij, en hij moest echt heel erg huilen toen hij afscheid van z'n oma nam, helemaal omhelzen en niet meer loslaten enzo. Duidelijk wel dat er gewoon iets mis was met het jongetje. In elk geval zaten we even later weer op de boot, en hoorde ik hem weer regelmatig hoerenwoorden gebruiken... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op Malta kwamen we ooit op één dag vijf keer hetzelfde jongetje tegen, de eerste keer had hij chips, de tweede keer een mars, de derde keer een ijsje, de vierde keer een zakje snoepjes en de vijfde keer patat. Was ook een kogelrond kind
![]() Ik kreeg het idee dat hij gewoon door zijn ouders buiten werd gezet van 'hier heb je twintig euro en we willen je niet voor zes uur terug zien'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoop vooral dat ik altijd consequent zou kunnen zijn. Soms ben ik te aardig, en op andere momenten ook wat onredelijk en veeleisend inderdaad. Maar over het algemeen denk ik dat ik het best goed zou doen. Dat meet ik voor nu dan maar even af aan mijn jarenlange oppaservaring en natuurlijk mijzelf als docent.
En ik zou m'n kinderen natuurlijk wel veel kunst en cultuur meegeven van jongs af aan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zag ook eens een moeder die voor haar kindje van nog misschien maar net 1 jaar oud (in een kinderwagen) een flesje vulde met cola. ![]() |
![]() |
|
|