Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan zou er een bril moeten komen die fotonen ziet. Dat zou me mooi zijn s'avonds. Zonder lampen natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
het internet staat er trouwens vol mee, maar dit is wel een goede huis-tuin-en-keuken-uitleg: een magnetron lekt straling
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Geen idee, laatst vroeg ik hem hoe het zo was gekomen. Gelukkig kon hij me een normaal antwoord geven wat zeldzaam is deze dagen.
Hij zou ooit geesten hebben gezien toen mijn oom en tante gingen trouwen. Hij liep een beetje rond in het gebouw waar het feest zou zijn, een oud gebouw en dat vindt hij wel interresant. In een kamer zaten 3 dames in hele oude gewaden die volgens mijn vader op hun mannen wachten die met paard en wagen weg waren. Hij had dit ook een keer eerder meegemaakt tijdens een vakantie in Italie. Toen begon hij na te denken over hoe dat zou kunnen, hoe het mogelijk zou zijn om geesten te kunnen zien. Waarom ze wel met het blote oog zijn te zien maar niet vast te leggen met camera etc. Zo begon hij met zijn "onderzoek". Maar hij verloor zichzelf erin en na een psychose is hij nooit meer hetzelfde geworden. Hijzelf zegt dat hij altijd bezig is met quantum en dat het gevaarlijk is om er mee bezig te zijn. Dus om die link te leggen tussen geesten en realitiet had hij volgens zichzelf quantum nodig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe kwam hij uit bij quantumfysica? Hij is neem ik aan geen natuurkundige. |