Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2010, 12:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dan haal je die er ook af?
niet bekend met teken?
Advertentie
Oud 27-02-2010, 12:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben eens naar de spoedafdeling geweest omdat ik een haaknaald 7 millimeter in mijn vinger had. Dat was wel nodig.
Wow hoe krijg je een haaknaald in je vinger?

Ik ben toen ik 3 was naar de spoedeisende hulp geweest omdat ik mijn bovenkaak had gebroken en al mijn tanden stonden naar binnen en lagen eruit en overal zat bloed.

Gek is, ik heb later nog eens mijn hiel gebroken, mijn bovenkaak weer gebroken én mijn enkel gekneusd, maar daar ben ik alleen maar mee naar de huisarts geweest 0_o
Oud 27-02-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Oja ik heb gelijk nog een vraag. Ik gebruik nu al een paar weken gaviscon ertegen, maar dat helpt te kort. Kan ik op recept iets beters krijgen of is er bij de kruidvat iets beters verkrijgbaar. Ze hadden er echt 10 verschillende doosjes, dus ik wist niet zo goed welke het best zou helpen.
van de over-the-counter middelen heb ik eigenlijk geen idee welke beter werken. Maar op recept zou je vast wel omeprazol kunnen krijgen.
Oud 27-02-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Dan haal je die er ook af?
die kop zit helemaal in je huid he. Dus als je een teek eruit trekt op de verkeerde manier dan blijft die kop onder je huid zitten.
Verwijderd
Ik was vorig jaar bij de spoedeisende hulp. Ik was van de fiets gevallen en m'n hele hand lag open en toen het na een week nog niet dicht was ging ik naar de huisarts. Die verwees me toen naar de spoedeisende hulp. Ik vond het wel raar om er een week later binnen te komen
Verwijderd
Citaat:
De schaduwopdracht zou eruit kunnen bestaan dat de uitgeverij mij gedichten levert die ik voor een bepaalde tijd probeer te illustreren. En bovendien is het de bedoeling dat de opdracht vervolgens beoordeelt wordt door een deskundige, bijvoorbeeld iemand van de uitgeverij.

hoi staan hier fouten in? vast wel. Dit is het stukje waar ik het meest aan twijfel!
Ik zou 'en bovendien' niet doen, dat is dubbel! Alleen 'bovendien' is genoeg.

en voltooid deelwoord = beoordeeld.
Oud 27-02-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zou 'en bovendien' niet doen, dat is dubbel! Alleen 'bovendien' is genoeg.

en voltooid deelwoord = beoordeeld.
ahahhhhhh!!! dank je wel <333333
Oud 27-02-2010, 12:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De schaduwopdracht zou eruit kunnen bestaan dat de uitgeverij mij gedichten levert die ik voor een bepaalde tijd probeer te illustreren. En bovendien is het de bedoeling dat de opdracht vervolgens beoordeelt wordt door een deskundige, bijvoorbeeld iemand van de uitgeverij.

hoi staan hier fouten in? vast wel. Dit is het stukje waar ik het meest aan twijfel!
Je mag een zin niet met 'en' beginnen. Maar als je die 'en' helemaal weghaalt is het nog steeds een prima zin dus dat zou ik doen

Oh en beoordeeld, niet beoordeelt. Kofschip
Oud 27-02-2010, 12:07
Verwijderd
Ik ben nog nooit op de spoedeisende hulp geweest voor mezelf
Verwijderd
jullie willen niet half weten hoe dankbaar werk het is om mijn fouten te verbeteren want ik voel me helemaal gloeien bij de gedachte dat ik een mailtje met fouten ging sturen
Verwijderd
ik ruik naar kiwi
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eh, wat Sarah zegt dus, ik ben langzaam.

Maar geen probleem hoor ecnelis!
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga maar eens naar werk houdoe.
Oud 27-02-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ga maar eens naar werk houdoe.
aju
Oud 27-02-2010, 12:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet nog steeds eieren gaan kopen. pfff
Oud 27-02-2010, 12:10
Verwijderd
ghehe ik doe tot nu toe vier uur over één mail :"D
het is echt een klein wonder als ik later ooooit mijn brood kan verdienen met illustreren
Oud 27-02-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
die kop zit helemaal in je huid he. Dus als je een teek eruit trekt op de verkeerde manier dan blijft die kop onder je huid zitten.
o ok, het mormel
Oud 27-02-2010, 12:11
Verwijderd
Later heb je vast gewoon allemaal standaardmailtjes in je hoofd zitten en dan kies je welke van toepassing is op de situatie
Oud 27-02-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
De schaduwopdracht zou eruit kunnen bestaan dat de uitgeverij mij gedichten levert die ik voor een bepaalde tijd probeer te illustreren. En bovendien is het de bedoeling dat deze opdracht vervolgens beoordeelt wordt door een deskundige, bijvoorbeeld iemand van de uitgeverij.

Qua spelling weet ik niet, want daar ben ik zelf te slecht in.
Oud 27-02-2010, 12:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ghehe ik doe tot nu toe vier uur over één mail :"D
het is echt een klein wonder als ik later ooooit mijn brood kan verdienen met illustreren
Och, voor illustreren hoef je niet te kunnen schrijven
Verwijderd
jammer dat niemand behalve ik hier geinfecteerd is met het entertainementlied.
Verwijderd
Citaat:
jullie willen niet half weten hoe dankbaar werk het is om mijn fouten te verbeteren want ik voel me helemaal gloeien bij de gedachte dat ik een mailtje met fouten ging sturen
Ik had van de week een mail gestuurd aan een Britse prof. En een kwartier nadat ik hem verstuurd had, realiseerde ik me dat ik ergens could not had gebruikt waar het cannot had moeten zijn. Ik vond het best wel erg.
Verwijderd
Tegen die tijd krijg je gewoon allemaal smeekbedes binnen of je dat alsjeblieft wil doen!
Verwijderd
Citaat:
Wow hoe krijg je een haaknaald in je vinger?
Ik repareerde iemand zijn dreads en schoot uit, toen kwam ie met het kopje onder het vel vlak onder je nagel.
Oud 27-02-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Eh, wat Sarah En Fizzle zeggen dus, ik ben langzaam.
Oud 27-02-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Och, voor illustreren hoef je niet te kunnen schrijven
Jawel, dat is het nare. Ik moet als een malle contacten onderhouden en om opdrachten smeken en eigenlijk ben ik daar te contactgestoord voor dus ik weet nú al dat mijn stage een grote flop gaat worden
Oud 27-02-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik repareerde iemand zijn dreads en schoot uit, toen kwam ie met het kopje onder het vel vlak onder je nagel.
ahrhrnrnnrr ik heb ook echt haaknaald trauma's. Op een gegeven moment stopte ik met het angstvallig repareren van mijn dreads vanwege de haaknaaldhaat en eigenlijk werden ze toen pas tof.
Oud 27-02-2010, 12:16
Philosophy
Philosophy is offline
Oei dreads.
Oud 27-02-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
ahrhrnrnnrr ik heb ook echt haaknaald trauma's. Op een gegeven moment stopte ik met het angstvallig repareren van mijn dreads vanwege de haaknaaldhaat en eigenlijk werden ze toen pas tof.
Ik heb daarna denk ik nog een uur of tien besteed aan de dreads van iemand anders, maar steeds met meters tape om mijn vingers.
Oud 27-02-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Jawel, dat is het nare. Ik moet als een malle contacten onderhouden en om opdrachten smeken en eigenlijk ben ik daar te contactgestoord voor dus ik weet nú al dat mijn stage een grote flop gaat worden
Je moet gewoon bekend en geliefd worden, dan kun je je heel veel permitteren, ook contactgestoord doen, want dan ben je ''excentriek.''
Oud 27-02-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
niet bekend met teken?
M'n ex had een keer Lyme
Verwijderd
Pippeloen is Kazet hard aan het rekenen?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Je mag een zin niet met 'en' beginnen. Maar als je die 'en' helemaal weghaalt is het nog steeds een prima zin dus dat zou ik doen

Oh en beoordeeld, niet beoordeelt. Kofschip
je mag een zin best met en beginnen hoor. en mag ook na een komma trouwens.

alleen de combi 'en bovendien' is een beetje dubbel
Oud 27-02-2010, 12:20
Verwijderd
Hé Fizzle, je hebt helemaal geen gedicht geschreven! Oh!
Oud 27-02-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Je moet gewoon bekend en geliefd worden, dan kun je je heel veel permitteren, ook contactgestoord doen, want dan ben je ''excentriek.''
ja, mmm, dat duurt nog wel wat jaartjes ploeteren :"D
Oud 27-02-2010, 12:21
Verwijderd
Die regel 'niet met 'en' beginnen' leer je vooral op de basisschool/in de brugklas aan omdat kinderen anders geneigd zijn in een opstel of brief élke zin met 'en' te beginnen.
Oud 27-02-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Die regel 'niet met 'en' beginnen' leer je vooral op de basisschool/in de brugklas aan omdat kinderen anders geneigd zijn in een opstel of brief élke zin met 'en' te beginnen.
Ik begon vroeger heel veel zinnen met 'en toen'.
Oud 27-02-2010, 12:23
Verwijderd
nee hij staat hier in z'n blote reet omdat ie nu gaat douchen. @ LL
Oud 27-02-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
nee hij staat hier in z'n blote reet omdat ie nu gaat douchen. @ LL
O jammer.
Oud 27-02-2010, 12:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
auuuww
Citaat:
je mag een zin best met en beginnen hoor. en mag ook na een komma trouwens.

alleen de combi 'en bovendien' is een beetje dubbel
Nou, ik heb zelf op mijn eindexamen nog dikke rode strepen door de zinnen en bijzinnen die met 'en' begonnen gekregen!
Citaat:
Hé Fizzle, je hebt helemaal geen gedicht geschreven! Oh!
Oud 27-02-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
ja, mmm, dat duurt nog wel wat jaartjes ploeteren :"D
Komt goed!
Oud 27-02-2010, 12:29
Verwijderd
ik ben wel in een zeldzaam assertieve bui want ik begin ook spontaan alle illustrators die ik bewonder in nederland te mailen met de vraag of ik langs mag komen.
Oud 27-02-2010, 12:30
Verwijderd
het topic is bijna vol.
Oud 27-02-2010, 12:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Quis, als je een IPcheck kon doen zou je zien dat ik wél een gedicht heb geschreven! Maar omdat dingaantouwtje mij zijn gedicht al had laten lezen en toen vroeg of ik dan niet mee wilde doen aan de wedstrijd en ik toch mee wilde doen aan de wedstrijd heb ik met mijn befaamde koffer gepost
Oud 27-02-2010, 12:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh ik herinner me net dat ik niet alleen eieren, maar ook bier moet halen!
Oef, zwaar leven heb ik.
Oud 27-02-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Quis, als je een IPcheck kon doen zou je zien dat ik wél een gedicht heb geschreven! Maar omdat dingaantouwtje mij zijn gedicht al had laten lezen en toen vroeg of ik dan niet mee wilde doen aan de wedstrijd en ik toch mee wilde doen aan de wedstrijd heb ik met mijn befaamde koffer gepost
Oooooh! Maar welke nick dan?
Oud 27-02-2010, 12:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou ik wilde er dus mee stemmen en het ook bekend maken onder die nick maar ik kan hier niet meer uitloggen

Maar ik kan je meedelen dat ik tweede ben geworden
Oud 27-02-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Nou ik wilde er dus mee stemmen en het ook bekend maken onder die nick maar ik kan hier niet meer uitloggen

Maar ik kan je meedelen dat ik tweede ben geworden
Oh hey, wat leuk! En verdiend! Je gedicht was mijn favoriet zoals je al hebt kunnen lezen.
Oud 27-02-2010, 12:35
Philosophy
Philosophy is offline
Ik vind het zo knap als mensen fatsoenlijke gedichten kunnen schrijven.
Oud 27-02-2010, 12:36
Philosophy
Philosophy is offline
Bijna

Regels voor berichten