Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehm... nou, het is de laatste tijd niet zo super, maar op zich voel ik me vandaag wel ok.
![]() Ook al zie ik nogal op tegen de verjaardag van mijn oma vanmiddag, Mijn ouders gaan allebei mee, en ik ben een beetje bang dat we daar dan met z'n alleen mooi weer moeten gaan spelen en dat ik dat voor geen meter ga trekken. Ik heb al met m'n zusje afgesproken dat we gewoon even gaan wandelen/een cafeetje opzoeken, als we het niet meer aankunnen. Dus dat. En hoe is het met jou? Voetbal vandaag ofzo, dat je zo vroeg op bent op zondagochtend? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, ik ga me maar gewoon concentreren op de leuke broer van m'n oma, die grappige grapjes maakt en die gewoon een schat van een man is. En dan doe ik gewoon mee met het toneelstukje en heb ik het gewoon gezellig en probeer ik even de ellende te negeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eeumz voetbal is afgelast dus nu ben ik eigenlijk een hele zondag vrij. Ik weet niet eens wat ik moet gaan doen nu.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ah ja, dat kan ik me voorstellen ![]() ![]() Citaat:
![]() Ik vind haar niet de beste (ik vind denk ik Sumera de beste) maar ik zou het gewoon heel leuk voor d'r vinden. En ze hóórt wel bij de besten. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het begin en einde van de lente (20 of 21 maart - 20 of 21 juni) is bepaald op basis van een afspraak. Astronomisch gezien begint de lente als de dag en de nacht even lang zijn. Tijdens de lente worden de dagen steeds langer. Deze lentenachtevening treedt op rond 20 maart op het noordelijk halfrond en rond 23 september op het zuidelijk halfrond). De zon gaat dan door het lentepunt en de dag en de nacht zijn ongeveer even lang. De lente eindigt met de zomerzonnewende (rond 21 juni op het noordelijk halfrond en 21 december op het zuidelijk halfrond). Dat is het moment dat de zon het hoogste aan de hemel staat. Meteorologische lente Om praktische, maar ook klimatologische redenen begint de meteorologische lente op een vaste datum op 1 maart op het noordelijk halfrond en op 1 september op het zuidelijk halfrond. Deze duurt dan respectievelijk tot 1 juni en 1 december. |
![]() |
|
|