gisteren was het hier een make-up topic is er iemand die mij een beetje goed uit kan leggen hoe je een liquid eyeliner goed kan aanbrengen?
Met het kwastje wat erbij zit. Goed afstrepen nadat je het uit het flesje haalt en dan in 1 snelle beweging aanbrengen en niet te hard drukken. Om het dikker te maken kan je dit meerdere keren herhalen of iets langzamer bewegen.
Met het kwastje wat erbij zit. Goed afstrepen nadat je het uit het flesje haalt en dan in 1 snelle beweging aanbrengen en niet te hard drukken. Om het dikker te maken kan je dit meerdere keren herhalen of iets langzamer bewegen.
Mij is eergisteren in de M.A.C. counter afgeraden dat te doen omdat ik al donkere ogen heb ofzoiets
Maar ik blijf het mooi vinden
Thnxx Lucky Luciano!
Ik ben een keer voor een voorstelling naar The Body Shop geweest om me te laten opmaken, met make-upadvies enzo. En bij mij maakte ze smoky eyes met glitters (heb ook donkere ogen). En hele donkerrode lippen. Dat was wel gaaf. Maar vind het veel te heftig voor normaal.
Dat vind ik dus ook he?
Is veel te veel. Maar dat hadden ze toen bij de Body Shop gedaan, ook in de veronderstelling dat als je op een podium staat, je helemaal volgeplamuurd moet worden.
Ik ben een keer voor een voorstelling naar The Body Shop geweest om me te laten opmaken, met make-upadvies enzo. En bij mij maakte ze smoky eyes met glitters (heb ook donkere ogen). En hele donkerrode lippen. Dat was wel gaaf. Maar vind het veel te heftig voor normaal.
ik vind rood juist zo mooi in het dagelijks leven
Maar echt een myspace foto