![]() |
|
Het is al weer bijna 22 januari en dan mogen wij weer onze stem uitbrengen op onze favoriete politieke partij.
Voor de mensen die niet weten wie of wat ze moeten kiezen is er een stemwijzer, deze is te downloaden op: www.stemwijzer.nl daar worden 30 stellingen gesteld en moet je antwoorden met eens, neutraal, oneens of geen mening. Ik heb hem zelf gedaan en het klopt wel aardig, ik kom uit bij de SP en daar wou ik al op gaan stemmen ook. Veel succes en plezier ( ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik had GL, SP, heel veel en pvda, cu en d66 een klein beetje groen. VVD helemaal onderaan. Dit klopt ook wel aardig.. Maar ik ga GL stemmen omdat ik de Sp te populistisch vind worden. Maar ik ken inderdaad ook mensen met SGP etc. bovenaan, en of die dat nu ook daadwerkelijk gaan stemmen?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies zoals altijd.
1) Groenlinks (bijna helemaal groen balkje) 2) SP 3) D66 (meestal is dit PVDA) 4) PVDA 5) CU En dan het rode gedeelte: 6) LN (Dacht het niet..) 7) CDA 8) SGP 9) LFP 10) VVD Klopt toch vrij aardig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb altijd GL,SP of (soms) D66 bij zulke tests, maar nog nooit zó'n hoog SP-balkje gezien als nu.
|
1. PVDA
2. LPF 3. CDA 4. LN 5. VVD 6. SGP 7. D66 8. ChristenUnie 9. GroenLinks 10. SP Alles in het groen..... Alleen hoe ik die top3 voor mekaar heb gekregen... (PVDA naast LPF????? ÜBERHAUBT LFP????)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Natuurlijk, scholieren en studenten moeten VVD stemmen, dan gaat er meer geld naar hun studie ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
http://www.digitalronin.f2s.com/politicalcompass O.a. religie speelt daar geen rol in dat schema.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen wel grappig dat zo'n lekker loos testje weer zo'n uitslag gaf.. Ach..en het blijft de VN.. de kans dat je NIET links uitkomt zal ook wel niet bijzonder groot zijn .. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waar staat die VN test?
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij zit in m'n tas, dus ik kom je em binnenkort wel laten zien ![]()
|
Ach, zo test is slechts een grove indicatie. En het behandelt maar een beperkt aantal programmapunten. Veel vragen zijn nogal ongenuanceerd, etc etc.
Ik hoop niet dat mensen hun stem slechts op basis van zo'n test laten afhangen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder houdt het ook absoluut geen rekening met de partij opzich, maar puur en alleen met het programma.. Maarja, als aanvulling op de eeuwige media verschijningen van lijsttrekkers waar veel mensen hun stem toch grotendeels op basseren is dat opzich ook wel weer prettig... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|