Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=291328
Moet je Sacred Life maar es gaan luisteren.. Zal jou dan wel bevallen ofzo ![]() Ik hou absoluut niet van gospel..ik ga me alleen maar aan de teksten lopen te irriteren.. ( hoewel, kan iemand me vertellen in hoeverre Downset iets met religie te maken heeft? ) |
![]() |
|
[meezing mode=ultiem]
Oh Happy Day! Oh Happy Day! [/meezing mode] The Violet Burning is wel okee en met vlagen Luna Halo. Dat ze dat gospel noemen trouwens, tss. Was Bob Dylan ook gospel in z'n christelijke periode?
|
En wat te denken van de enige echte dominee van de Soul (jawel, met een hoofdletter S) die afgelopen jaar zijn magistrale comeback heeft gemaakt? En dan heb ik het natuurlijk over Solomon Burke
Of valt dat niet onder de gospel waar jullie naar luisteren? En wat te denken van 16 Horsepower? Of heeft dat een te laag "hallelujah prijst de Heer we zijn zo ontzettend gelukkig-gehalte"? En niet alleen his Royal Bobness had zijn gospelperiode, zelfde geldt ook voor Van Morrison. Helaas komen uit zulke "bevlogen" perioden meestal geen noemenswaardige albums... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: jij hebt een avatar met het logo wat ik nu op mijn shirtje heb staan, haha, buffy roelt!! ![]()
|||||
Citaat:
haha, als je ze weggeeft kun je ze opsturen... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Als mensen op een positieve manier de Bijbel in liedjes vertalen noem je dat gospel. Ik heb trouwens niets tegen het Christendom, kben een gelovige christen en ik luister graag naar leuke muziek met christelijke teksten. Naar Slipknot zal ik never nooit luisteren, echt vreselijk vind ik. ![]()
|
Oh, oh, oh
All she needed was a Champion Oh, oh, oh Crying for a saviour to fight for her life Oh, oh, oh He stood up to be the Champion Oh, oh, oh He became the saviour that fought for her life hehe geen Gospel maar toch vind ik het in dit topic passen... ![]()
|
okee mensen wat vinden jullie van LIFEHOUSE!!
Hele goeie band Of voor de metal fans onder ons: SLECHTVALK???? bekend?? EN REBECCA ST JAMES is echt helemaal ![]() ZITE GOSPEL IS KOEL
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Waarom vind ik gospel muziek minder leuk? vragenvragen | 2 | 06-11-2014 21:40 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Gospel willemjan | 2 | 20-04-2006 21:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
TV-Dominees & Gospel: Meningen? Verwijderd | 20 | 06-10-2005 11:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
gospel ikkuh56 | 55 | 02-06-2005 21:37 | |
Muziek |
Oslo Gospel Choir in Zwolle (25-10-03) phmpruim | 10 | 03-11-2003 16:28 | |
Muziek |
Gospel, nog tips?? JJzD | 10 | 27-08-2002 19:37 |