Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2010, 00:22
Verwijderd
Pa's haas.
Advertentie
Oud 02-03-2010, 00:24
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 02-03-2010, 07:53
Verwijderd
Citaat:
meesten is hier goed, omdat het zelfstandig is gebruikt...
Nee hoor. Het moet inderdaad "de meeste" zijn. Omdat het in dezelfde zin staat en het echte zelfstandig naamwoord wordt weggelaten "de meeste (oude mensen)".
Oud 02-03-2010, 08:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nee hoor. Het moet inderdaad "de meeste" zijn. Omdat het in dezelfde zin staat en het echte zelfstandig naamwoord wordt weggelaten "de meeste (oude mensen)".
oe
Oud 02-03-2010, 09:27
Verwijderd
Nauwelijks iemand die zich aan die regel houdt, dus boeiend ook.
Oud 02-03-2010, 15:42
Geel
Geel is offline
Citaat:

Citaat:
Nauwelijks iemand die zich aan die regel houdt, dus boeiend ook.
Maar het is wel een mooie taalfout!
Oud 03-03-2010, 07:03
Verwijderd
"Dit wil je niet missen, ook zullen we met z'n allen een video complicatie droppen
van die dag."

Van een groepshyve, het vet en het schuin hoort bij de opmaak. ;x
Oud 03-03-2010, 15:00
Verwijderd
Dit staat op de site van de lijsttrekker van het CDA in mijn stadsdeel. Het artikel is ook de eerste of tweede hit op Google als je op zijn naam zoekt.

Citaat:
05 mei 2009
Henkboes.nl bevrijd uit klauwen internet piraat
Je hebt het vast gemerkt. Henkboes.nl was sinds een halfjaar uit de lucht. Internet piraten hadden de naam geclaimd. Een paar maanden na de kaap werd het domein in quarantaine geplaatst. Vandaag 5 mei kwam het domein weer vrij. En ik heb het onmiddellijk geclaimd. En met succes. Binnenkort is mijn weblog weer bereikbaar. Eindelijk. Hoe irritant het is als een piraat je naam claimd. En je niets kunt doen. Maar henkboes.nl is weer terug in de thuishaven!
Niet alleen de spelfouten trouwens maar ook de aanname dat er internetpiraten (wat dat ook moge zijn) bestaan die het op zijn site gemunt hebben. Er zijn wel bedrijven die pasverlopen domeinen opkopen en die tijdelijk volpompen met reclame, maar dat gebeurt alleen als je zelf niet oplet en je hosting niet op tijd verlengt. Als jij een naam nog hebt dan kan niemand opeens zeggen van 'avast matey nu is deze site van mij, kusjes van het internet'. Kortom, meneer Boes snapte niet hoe computers werken, raakte daarom tijdelijk z'n domein kwijt, en kon 'm even later gewoon weer terugkrijgen. Maar volgens mij denkt hij dat hij als koene ridder victorieus uit een of andere strijd is gekomen. De strijd tegen de enge internet piraten. Het enige wat tussen onze MySpace en hun onstilbare honger naar data staat is Henk Boes! Hoera! De held! Laten we op hem stemmen!
Oud 03-03-2010, 15:02
Verwijderd
ffs
Oud 03-03-2010, 15:06
Verwijderd
Oja, dit is hoe hij eruitziet:

Oud 03-03-2010, 15:13
Rationeel
Rationeel is offline
ow noes, het is henk boes
Oud 03-03-2010, 15:16
Verwijderd
Wat een heterd

In dit topic mag ook eigenlijk Willem Lucht niet ontbreken. Quoten heeft weinig zin, want op zijn hele site is geen zin te bekennen zonder taalfouten, maar toch:

Citaat:
ls iemand een persoon VERMOORD,en dit onomstotelijk bewezen kan worden
door middel van o.a DNA materiaal, dit automatisch moet leiden tot de DOODSTRAF !!!
Citaat:
In de totaliteit kunnen we stellen dat we in dit land leven,
onder een schijtlaarzen tolerante softcultuur !!!
Citaat:
Verder is de LWL van mening dat ook de regeringspartijen minder moeten gaan verdienen:
alsmede leden van de 1e en 2e kamer.Dit zal een hele flinke besparing zijn.
Ook de z.g declaratie's en bijbaantjes en dubbele petten die nu nog getolereerd worden,
moeten aan banden worden gelegd.Het kan en mag in Nederland niet zo zijn,
dat de een alles heeft en de ander niks!!
Citaat:
4. Juridische zaken: Frits van Buel. Frits heeft in het verleden op een advocatenkantoor gewerkt en is dus onze juridische adviseur en kontroleert ook altijd de nieuwsbrieven op juridische haalbaarheid en typfouten.

7. Catering: Ellen Lucht-v.Eden, de echtgenote van oprichter Willem Lucht, houdt zich uitsluitend bezig met het verzorgen van koffie en thee en de inwendige mens. Thevens is zij van af het begin bij de partij betrokken geweest en helpt mede met de administatieve werkzaamheden alsmede is ze lijstduwer van de partij.
De site is ook echt een aanrader: http://www.lwl.lokalepartij.nl/

En dit is dan de charmante Willem:

Oud 03-03-2010, 15:16
Verwijderd
Oh god
Oud 03-03-2010, 15:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
En dit is dan de charmante Willem:

[afbeelding]
hij heeft wel een baas van een spindoctor zo te zien
Oud 03-03-2010, 17:34
Batave
Batave is offline
Zijn vrouw is tevens lijstduwer :'D
Oud 03-03-2010, 17:36
Batave
Batave is offline
Daarnaast steelt hij ook Rita's slogan
Oud 03-03-2010, 17:36
Verwijderd
Volgens Willem heeft Rita de slogan juist van hem gestolen
Oud 03-03-2010, 17:40
Batave
Batave is offline
Ach, natuurlijk
Oud 03-03-2010, 17:43
Verwijderd
Oh mijn god Willem

4. Juridische zaken: Frits van Buel. Frits heeft in het verleden op een advocatenkantoor gewerkt en is dus onze juridische adviseur en kontroleert ook altijd de nieuwsbrieven op juridische haalbaarheid en typfouten.

Hier heb ik echt hardop om gelachen. En ik lach niet zo gauw om spelfouten
Oud 03-03-2010, 17:48
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oh mijn god Willem

Er staat alleen niet wat Frits daar deed
Oud 03-03-2010, 17:54
Verwijderd
Geen taalfout maar hier is willem live te zien incl. zijn juridisch adviseur:
http://www.manbijthond.nl/fragmenten...waarheid-debat
Oud 03-03-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Oh mijn god Willem

Als schoonmaker zeker.
Oud 03-03-2010, 19:03
Uice
Uice is offline
"De partijen die we nu zien na de val van Balkenende 1 zijn:
Democraten 66, Christen Democratisch Appel en de partij voor Vrijheid,Vrede en Democratie."

Hij denkt dat VVD voor Vrijheid, Vrede en Democratie staat.
Oud 03-03-2010, 19:04
Batave
Batave is offline
Oud 03-03-2010, 19:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Geen taalfout maar hier is willem live te zien incl. zijn juridisch adviseur:
http://www.manbijthond.nl/fragmenten...waarheid-debat
Omg hij is een midget. En hun slogan is 'de partij die opkomt voor de kleine man.'
Oud 03-03-2010, 19:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Mean schreef:
sinds wanneer doet de bus chaufeur moeillijk, ik ging vanmiddag met de bus naar de stad en toen ik mijn abonement liet zien.....
jij wint het topic
Oud 04-03-2010, 16:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ha, de NS heeft me een mooie kortingsbon gestuurd:

"3-gangenlunch voor de prijs van 2!"

Oud 04-03-2010, 17:44
Verwijderd
Ik heb die bonnetjes ook gehad.
Oud 04-03-2010, 18:39
Verwijderd
Bij mijn Super de Boer verkopen ze tegenwoordig speklapzz, ribkarbonad en varkensfile.
Oud 04-03-2010, 19:12
Verwijderd
Die Willem Lucht zag ik net nog voorbij komen in Man Bijt Hond. Die hele partij is één grote freakshow. Het viel me nog mee dat Ellen Lucht geen baard had en Buel niet een siamese tweeling was.
Oud 04-03-2010, 19:17
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Amerikaanse hipster verveling films zijn allen over het vinden van schoonheid in de alledaagse en genieten van de stukken van het leven dat mensen als vanzelfsprekend beschouwen.

Europese hipster verveling films zijn over het vinden van manieren om te gaan met het feit dat je haat en wil iedereen doden.

Voordeel: Europese hipsters.

Matt John
------------
is niet moeilijk een!
En het is nog reclame ook!
Oud 04-03-2010, 22:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
avond, ik heb net 50 sniperuren uitbetaald gekregen dus ik heb een nieuw toetsenbord besteld
Jasper is in zijn vrije tijd scherpschutter.
Oud 04-03-2010, 23:47
Sherlock
Sherlock is offline

Oud 05-03-2010, 08:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jasper is in zijn vrije tijd scherpschutter.
Oud 05-03-2010, 09:11
Rationeel
Rationeel is offline
een reactie op FTD, ik moest lachen :

custum ondertitels.

Woehahahaha dat beloofd weer veel spellingsfoutjes.
Desondanks veel kudos voor het werk dat jullie er insteken.
Oud 05-03-2010, 20:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb die bonnetjes ook gehad.
Hoe krijgen ze het voor elkaar he
Citaat:
Bij mijn Super de Boer verkopen ze tegenwoordig speklapzz, ribkarbonad en varkensfile.
wow
Als ze dat bij mijn slager durven uit te halen, draai ik mijn collega's door de gehaktmolen!
Oud 06-03-2010, 21:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als jonge zeinde..

Jeetje. Au.
Oud 07-03-2010, 02:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb nog een gouden tip voor je:

Pak een val helm (voor motors enz.) Doe het vazier dicht, maar hou net een stuk over zodat je penis erin past. Leg je lul op het onderstuk van de helm, en sluit het vazier net zodat het tegen je stijve lul zit. Het moet geen pijn doen natuurlijk. En beweeg met je kont naar voren en achter, en klaarkomen maar! Heerlijk!
Oud 07-03-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
En als je het verschil tussen de prijs van dat blikje en Euro Shopper energydrank uitrekent weet je hoeveel geld er naar middenmanagers en marketinggladjakkers gaat.
Oud 08-03-2010, 11:45
Verwijderd
Sarah Palin: "the mainstream media is broken."
Oud 08-03-2010, 12:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had een zakje gepofte maïs en daar stond op:

Ingrediënten:
Indien gepoft: zout
Indien gefrituurd: plantaardige oliën, zout
Indien naturel: natuur

WTF, er zit natuur over mijn maïs?
En sowieso, wat IS dat voor ingrediëntenopgave
Oud 08-03-2010, 12:24
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Ik had gisteren een blikje jus d'oranje waar het volgende op stond:

100% puur sinaasappelsap uit geconcentreerd sinaasappelsap

100% puur lijkt mij al dubbelop en als het puur is zal het inderdaad ook geconcentreerd zijn en dat sinaasappelsap van sinaasappelsap komt... ja, zover kwam ik ook.

Oud 08-03-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ik had gisteren een blikje jus d'oranje waar het volgende op stond:

100% puur sinaasappelsap uit geconcentreerd sinaasappelsap

100% puur lijkt mij al dubbelop en als het puur is zal het inderdaad ook geconcentreerd zijn en dat sinaasappelsap van sinaasappelsap komt... ja, zover kwam ik ook.

Je hebt ook sinaasappelsap dat niet uit geconcentreerd sinaasappelsap gemaakt wordt. Als je het zelf perst bijvoorbeeld.
Oud 08-03-2010, 12:59
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Je hebt ook sinaasappelsap dat niet uit geconcentreerd sinaasappelsap gemaakt wordt. Als je het zelf perst bijvoorbeeld.
Maar hoe werkt dat dan? Ik vind het echt raar gesteld . Want als het geconcentreerd sinaasappelsap is, dan is het toch al sinaasappelsap (ok, dit is ook niet helemaal wat ik bedoel maar ik weet het even niet anders te stellen).
Oud 08-03-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe werkt dat dan? Ik vind het echt raar gesteld . Want als het geconcentreerd sinaasappelsap is, dan is het toch al sinaasappelsap (ok, dit is ook niet helemaal wat ik bedoel maar ik weet het even niet anders te stellen).
De meeste sinaasappelsap wordt in een fabriek ter plaatse (bijvoorbeeld in Brazilië) geperst, en dan wordt er vocht uit onttrokken zodat je sterk geconcentreerd sinaasappelsap hebt. Dat wordt dan naar o.a. Nederland verscheept en daar wordt er water toegevoegd. Dit is "sinaasappelsap uit geconcentreerd sinaasappelsap". De toevoeging "100% puur" geeft aan dat er geen suikerwater is toegevoegd, wat vroeger veel werd gedaan (soms gebeurt dit nog, dan is het "vruchtennectar").
Oud 08-03-2010, 13:08
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
De meeste sinaasappelsap wordt in een fabriek ter plaatse (bijvoorbeeld in Brazilië) geperst, en dan wordt er vocht uit onttrokken zodat je sterk geconcentreerd sinaasappelsap hebt. Dat wordt dan naar o.a. Nederland verscheept en daar wordt er water toegevoegd. Dit is "sinaasappelsap uit geconcentreerd sinaasappelsap". De toevoeging "100% puur" geeft aan dat er geen suikerwater is toegevoegd, wat vroeger veel werd gedaan (soms gebeurt dit nog, dan is het "vruchtennectar").
Ah ok, weer wat geleerd. Maar dan nog is 100% en puur hetzelfde, dus het blijft een vreemd opschrift (en geef toe, het klinkt raar ).
Oud 08-03-2010, 13:18
Verwijderd
Ja, ze hadden natuurlijk net zo goed "100%" of "puur" kunnen zeggen.
Oud 08-03-2010, 20:49
Geel
Geel is offline
Wanneer leren caféhouders nou eens dat dagschotels echt zonder apostrof moet voor de laatste s?

Laatst gewijzigd op 09-03-2010 om 19:55.
Oud 09-03-2010, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Wanneer leren caféhouders dat dagschotels echt zonder apostrof moet voor de laatste s?
in groep 4!
Oud 09-03-2010, 19:53
Geel
Geel is offline
Citaat:
in groep 4!

Regels voor berichten