Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2010, 22:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, het is naast een grapje ook nog eens een mooi compliment. Sowieso is een toneelrelatie heel moeilijk uit te beelden en als je dan de opmerking krijgt dat het heel natuurlijk, geloofwaardig en mooi overkomt is dat erg fijn.
Verwijderd
Hi Absinth!
Verwijderd
Citaat:
Ach na al die drank is niks meer persoonlijk toch?
daar zou je van profiteren want ik vertel echt ál mijn geheimen met een beetje drank op dus ik snap niet waarom mensen mij :uberhaupt nog ingewikkeld vinden. Maar dit is niet zo'n avond dus welterusten
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dus heel impulsief een kaartje voor lowlands gekocht omdat het uitverkocht ging zijn. En nu heb ik dus een kaartje voor Lowlands en geen geld meer
Precies hetzelfde hier. Ik mis 157 euro in mijn begroting en nu heb ik bijna niks meer, terwijl er ook nog borg van mn nieuwe kamer af moet
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dus heel impulsief een kaartje voor lowlands gekocht omdat het uitverkocht ging zijn. En nu heb ik dus een kaartje voor Lowlands en geen geld meer
Maar die kan je voor goud geld verkopen

goede investering!
Verwijderd
Citaat:
daar zou je van profiteren want ik vertel echt ál mijn geheimen met een beetje drank op dus ik snap niet waarom mensen mij :uberhaupt nog ingewikkeld vinden. Maar dit is niet zo'n avond dus welterusten
Kut

bijna gelukt
Verwijderd
Citaat:
Geen vrienden op school nee?
jawel een paar, maar dat zijn mensen waar ik af en toe na school mee afspreek of even de stad inga maar meer niet echt, dat was op mijn vorige school veel leuker
Oud 04-03-2010, 22:57
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
haha op het forum misschien plaats ik wel even een oproepje op contact gezocht
School is helaash niet echt een optie, en ik wil wel gaan sporten maar het is zo moeillijk om de stap te zetten
Met een sport valt die stap best mee.
Verwijderd
Citaat:
Homo betekent gewoon op hetzelfde geslacht sjakie
wie zegt dat ik daar geen laaaaaat ooooook maaaaaar sjaaaakie
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het is naast een grapje ook nog eens een mooi compliment. Sowieso is een toneelrelatie heel moeilijk uit te beelden en als je dan de opmerking krijgt dat het heel natuurlijk, geloofwaardig en mooi overkomt is dat erg fijn.
Dat is toch ook ?

Wat voor stuk is het?
Verwijderd
Citaat:
Je mag best met ons mee
Tja forummers enzo
Verwijderd
Ik denk dat mijn nieuwe nick change Koos vriendloos gaat worden
Verwijderd
zo, welterusten mooi volk!
Verwijderd
Citaat:

goede investering!
natuurlijk verkoop je je lowlandskaartje niet!
Oud 04-03-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
zo, welterusten mooi volk!
brak ze morgen
Verwijderd
Citaat:
jawel een paar, maar dat zijn mensen waar ik af en toe na school mee afspreek of even de stad inga maar meer niet echt, dat was op mijn vorige school veel leuker
En wie zijn dan nu je echte vrienden/vriendinnen? Of is dat even moeilijk?
Verwijderd
Citaat:

goede investering!
Ja, zo zat ik dus ook al te denken...
Maar aan de andere kant heb ik nu dus dat kaartje en twijfel ik of ik niet gewoon een keer naar lowlands zal gaan. Al heb ik nog geen metgezel(len), maar mijn huisgenoot en co gaan ongetwijfeld en dan kan ik misschien wel met hen mee.
En aan de andere kant lonkt dus het grote geld, ja
Verwijderd
Citaat:
Tja forummers enzo
prf alleen ik ben forummer van 'ons'.
Verwijderd
Citaat:
natuurlijk verkoop je je lowlandskaartje niet!
voor het dubbele? Meteen!

Zeker als je er maar 1 ehbt
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
true that ik zit bij alleen maar paupers die het cool vinden dat ze roken. En 20 jarige die zich gedragen als 14.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is toch ook ?

Wat voor stuk is het?
Het is een eenakter van een uurtje ofzo, gaat over een vrouw die terugkomt in haar ouderlijk huis nadat haar ouders zijn overleden, en de herinneringen die dan bij haar opkomen (hoe ze haar huis heeft verlaten) komen dan tot leven in haar hoofd en op het toneel.
Oud 04-03-2010, 22:59
Verwijderd
Ik vind toneelrelaties helemaal niet moeilijk om te spelen.
Verwijderd
Citaat:
Maar aan de andere kant heb ik nu dus dat kaartje en twijfel ik of ik niet gewoon een keer naar lowlands zal gaan. Al heb ik nog geen metgezel(len), maar mijn huisgenoot en co gaan ongetwijfeld en dan kan ik misschien wel met hen mee.
Neee! Je moet gewoon nu een kromliggen, net als ik, en dan heb je in augustus het gaafste weekend van het jaar!
MentaleTheo
MentaleTheo is offline
geen vrienden hebben went vanzelf, het is wat saai in het begin, maar uiteindelijk hou je best wel veel tijd over...
Verwijderd
Citaat:
Geld, geld, geld.

Ik heb een beetje een tekort op het moment dus ik wil overal geld mee verdienen
Oud 04-03-2010, 23:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind toneelrelaties helemaal niet moeilijk om te spelen.
Nouja, ik vind het wel lastig, maar ik ben maar een miezerig amateurtje en jij een professionele actrice.
Verwijderd
Citaat:
Neee! Je moet gewoon nu een kromliggen, net als ik, en dan heb je in augustus het gaafste weekend van het jaar!
Ik ben dus nog nooit naar zo'n festival geweest En misschien is het wel helemaal niks voor mij! En ik geef dus stiekem wel wat om de line-up en die is tot nog toe echt behoorlijk kut
Verwijderd
Citaat:
geen vrienden hebben went vanzelf, het is wat saai in het begin, maar uiteindelijk hou je best wel veel tijd over...
Hmm, dit komt al iets raarder over
Verwijderd
Citaat:
voor het dubbele? Meteen!

Zeker als je er maar 1 ehbt
laatste wat ik heb gezien was dat de hoogste prijs 634,54 is waar een kaartje nu voor wordt verkocht

dat is meer dan 4x zoveel dus.

Maar no way dat ik mijn kaartje verkoop, want ik heb er zoooo'n zin in.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb genoeg vrienden maar die kunnen het wel vinden met hun nieuwe klas dus ik zie ze helaas een stuk minder.
Oud 04-03-2010, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Geld, geld, geld.

Ik heb een beetje een tekort op het moment dus ik wil overal geld mee verdienen
Ik ken het ja.
Wilde alweer cd's en dvd's bij elkaar gaan rapen om misschien wat op Vraag & Aanbod te zetten. En boeken naar de Slegte brengen. En kleding naar een tweedehandswinkel (die helaas bijna niets meer aanneemt)
Oud 04-03-2010, 23:02
Verwijderd
Paaspop dit jaar wordt ook weer leuk
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dus nog nooit naar zo'n festival geweest En misschien is het wel helemaal niks voor mij! En ik geef dus stiekem wel wat om de line-up en die is tot nog toe echt behoorlijk kut
Ja maar als je nooit gaat weet je natuurlijk nooit of een festival wat voor je is. Ik geef ook om de line up en ik was heel boos dat die niet bekend was. Maar als je ziet wat deze zomer gaat toeren wordt het echt heul gaaf!

Wacht iig een paar maandjes, in juli zijn ze wss nog meer waard en dan kun je zeggen of je de line up kut vind of niet, moeten nog +200 namen bekend worden.
MentaleTheo
MentaleTheo is offline
Citaat:
Ik heb genoeg vrienden maar die kunnen het wel vinden met hun nieuwe klas dus ik zie ze helaas een stuk minder.
Komt vanzelf goed!
Sherlock
Sherlock is offline
ik heb net voor 120 euro aan spul voor mijn pc gekocht en ik heb nog genoeg geld om naar lowlands te gaan.
Verwijderd
Citaat:
Het is een eenakter van een uurtje ofzo, gaat over een vrouw die terugkomt in haar ouderlijk huis nadat haar ouders zijn overleden, en de herinneringen die dan bij haar opkomen (hoe ze haar huis heeft verlaten) komen dan tot leven in haar hoofd en op het toneel.
Klinkt tof!
Oud 04-03-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ken het ja.
Wilde alweer cd's en dvd's bij elkaar gaan rapen om misschien wat op Vraag & Aanbod te zetten. En boeken naar de Slegte brengen. En kleding naar een tweedehandswinkel (die helaas bijna niets meer aanneemt)
Zo erg is het bij mij nog net niet
Sherlock
Sherlock is offline
http://www.emporiumfestival.nl/

deze line up is zo hard hea<3
MentaleTheo
MentaleTheo is offline
Citaat:
ik heb net voor 120 euro aan spul voor mijn pc gekocht en ik heb nog genoeg geld om naar lowlands te gaan.
Minor detail, jij woont thuis, dat scheelt een hoop!
Oud 04-03-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ja maar als je nooit gaat weet je natuurlijk nooit of een festival wat voor je is. Ik geef ook om de line up en ik was heel boos dat die niet bekend was. Maar als je ziet wat deze zomer gaat toeren wordt het echt heul gaaf!

Wacht iig een paar maandjes, in juli zijn ze wss nog meer waard en dan kun je zeggen of je de line up kut vind of niet, moeten nog +200 namen bekend worden.
Is ook waar.

Festival Mundial in Tilburg is trouwens ook altijd erg fijn, en stukken goedkoper.
En ik wil dit jaar heel graag een keer naar Oerol
Sherlock
Sherlock is offline
Mental Theo komt ook!
Verwijderd
Citaat:
Ik niet

Nu wle veel vrije tijd omdat ik zo weinig moet werken
Verwijderd
Citaat:
Ik ken het ja.
Herkenbaar Heb vandaag mn oude telefoon opgestuurd naar www.stuurjetelefoonop.nl ofzoiets, waar ik er nog 115 euro voor vang mijn oude bed op marktplaats gezet en mijn oude tv
Verwijderd
Citaat:
Is ook waar.

Festival Mundial in Tilburg is trouwens ook altijd erg fijn, en stukken goedkoper.
En ik wil dit jaar heel graag een keer naar Oerol
Wat houdt dat in?
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Minor detail, jij woont thuis, dat scheelt een hoop!
Ja maar ik verdien 3.20 per uur.
Verwijderd
Citaat:
En wie zijn dan nu je echte vrienden/vriendinnen? Of is dat even moeilijk?
Moeillijk?
Ik heb 1 echte goede vriendin met wie ik best wel heel vaak afspreek, maar het grootens deel van mijn school is oppervlakkig en barbie for real en met verkeerde dingen bezig dat ik niet eens de moeite heb genomen om met ze te praten en ze te leren kennen

De rest van mijn vorige school is echt verwaterd en dat had ik jammer genoeg ook al wel verwacht, maar soms baal ik daar best van en dan denk ja ging ik maar op een sport
Oud 04-03-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Moeillijk?
Ik heb 1 echte goede vriendin met wie ik best wel heel vaak afspreek, maar het grootens deel van mijn school is oppervlakkig en barbie for real en met verkeerde dingen bezig dat ik niet eens de moeite heb genomen om met ze te praten en ze te leren kennen

De rest van mijn vorige school is echt verwaterd en dat had ik jammer genoeg ook al wel verwacht, maar soms baal ik daar best van en dan denk ja ging ik maar op een sport
Hmm oké..

Maar sporten in teamverband kan je wel veel nieuwe vriendinnen opbrengen

Wat doe je eigenlijk voor school? En loopt dat wel goed?
Oud 04-03-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:

prf.
Oud 04-03-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
true that ik zit bij alleen maar paupers die het cool vinden dat ze roken. En 20 jarige die zich gedragen als 14.
haha daar wil/ga ik dus niet mee om
Oud 04-03-2010, 23:06
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
prf.
Ik werk er wel bijna 100 uur in de maand voor!

Regels voor berichten