Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook eerst dat met die seksjongen die je zo leuk vindt en waar je contact mee op bleef nemen en nu dit. ![]() |
![]() |
|
^ haha ja maar dat ik het mezelf af en toe (nou oke, vaak) moeilijk maak wisten we allemaal toch al, is niks nieuws
![]() ow en gister smste hij iets van goede reis en slaap lekker, en net of ik lekker geslapen had.. hm miss toch wel even terug sturen dat ik een vriendje heb.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
gister avond gesprek gehad over engeland en over hoe ik me voel en andere dingen. En ik vertelde dat ik meestal heel blij ben dat hij me zo steunt maar af en toe zou ik willen dat hij zegt dat ik moet blijven. Toen bekende hij dat hij er in het begin heel veel moeite mee had maar dat hij nu minder moeite mee heeft. Hij vind dat het niet het einde van de wereld is en dat hij het heel leuk vind dat ik iets ga doen waar ik veel zin in heb. Ook zei hij dat hij over 3 jaar klaar is en dan naar mij toe komt
![]() |
![]() |
|
Ja, hij voelde zich ontzettend rot zonder me, en ik zonder hem ook..
Maar dat wil niet zeggen dat al zijn twijfels ook opeens weg zijn (lijkt me?) En gewoon de relatie op zich, niet zo zeer met hem, maar een relatie in het algemeen..
|
Verwijderd
|
Dott: Waarom zou je een relatie niet willen? Tenzij het een slechte relatie is natuurlijk... Probeer het eens neer te schrijven(typen), dan snap ik het wat beter en krijg je het voor jezelf misschien op een rijtje.
En ik krijg smsjes van een jongen waar ik mee opgenomen was, maar hij zit er nog steeds. Nu zou ik moeten zeggen: tof dat er iemand aan me denkt, maar ik kan er weer helemaal niks mee. Die jongen zit continu met psychoses en ik weet echt niet wat ik tegen hem moet vertellen, de helft van de tijd heeft hij geen idee waar hij is. Daarbij als ik niet meteen terugstuur, stuurt hij er 3 achteraan waarom ik niets terugstuur... Hij verveelt zich en ik denk dat hij dat nu probeert op te lossen via mij, omdat al de rest ook niet meer weet wat ze met hem moeten. En offtopic, maar ik stik echt van de koppijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind je nummer geven en met een andere gast, die niet weet dat je een vriendje hebt, smssen wel echt iets anders dan flirten. ![]() |
![]() |
|
pfff..
gezegd dat ik een vriendje heb en hij stuurde terug dat we best wat konden drinken, want dat kon geen kwaad toch? eh tja, nee doe maar niet ![]() en verder heb ik echt de leukste vriendinnen en ga ik binnenkort samenwonen met beste vriendin en dat wordt echt geweldig.
|
damn wat is het toch heerlijk om begeerd te worden, om iemand te hebben die naar je verlangt! Wat heb ik toch jaren moeten settelen met een saai en routineuze relatie, terwijl er toch zo veel beters is! (en dat terwijl ik nu niet eens een relatie hebt)
ik voel me eindelijk 25 en niet 35 ![]()
|
Pff m'n vriend vertelde me dat hij over 2 weken bezoek krijgt van zijn ex...
Schijnbaar was zij vorig jaar op uitwisseling voor haar studie hier, ze kregen een relatie, zij ging terug naar huis in de zomer, dat was het einde van de relatie. Daarna hebben ze nog wel enigzins contact gehouden, en nu komt ze dus hier heen. Hij heeft haar wel vertelt dat hij nu een nieuwe relatie heeft, en hij heeft tegen mij ook gezegd dat hij helemaal over haar heen is. Maar toch...weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan; zie het niet echt voor me dat we 'gezellig' de hele avond met z'n 3en op de bank zitten en een film kijken, en mijn vriend gaf ook al aan dat hij dat behoorlijk ongemakkelijk zou vinden. Dus tja; tips, ervaringen?
||
Citaat:
Maar ik vraag me ook af waarom zij hém nu gaat opzoeken. Is dit speciaal vanwege hem of is ze in Schotland en komt ze gewoon even langs? Reden twee lijkt me vrij normaal, maar reden een zou ik raar vinden. Zeker omdat het kort geleden is dat het is uitgegaan, en blijkbaar als grootste reden omdat ze te ver van elkaar vandaan wonen. Hoe zit het met haar gevoelens, zijn die er nog?
|
Hij is echt zo lief
![]() ![]() ![]() En het is (voorlopig) uit tussen m'n broertje en z'n vriendin. Ze hebben een week rust genomen maar als ik de verhalen van m'n moeder zo hoor verwacht ik er niet heel veel meer van. ze blijft contact met hem opnemen terwijl ze aangegeven hadden dat ze elkaar een week met rust zouden laten en m'n broertje is dan wel zo iemand die er dan gelijk helemaal klaar mee is. Nou heb ik nog wel contact met haar via facebook en het is een hartstikke lieve meid dus zou het jammer vinden om haar niet meer te zien maar even kijken hoe het loopt. Vind het wel jammer.
|
Verwijderd
|
@ Trance Maniak: als het nu zo moeizaam gaat, is het dan geen idee om elkaar inderdaad nu even los te laten? Dit is toch geen basis zo? Misschien dat je er over een paar maanden al een stuk beter aan toe bent en probeer het dan nog eens. Soms moet je elkaar loslaten om ruimte te maken voor een nieuw begin.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet precies hoe het zit met haar gevoelens, m'n vriend zei dat hij niet precies wist hoe hij haar gevoelens in moest schatten. Schijnbaar was ze toen ze uit elkaar gingen heel redelijk van 'we wonen te ver uit elkaar, het gaat niet werken, dus we moeten het maar gewoon uitmaken', maar daarna hebben ze nog wel af en toe gebeld en zei hij dat zij zich aan de telefoon soms gedroeg alsof ze nog samen waren. Tja, ik ken natuurlijk alleen zijn kant van het verhaal, dus ik weet niet of ik kan beoordelen hoe het precies is gegaan. Denk dat ik er vooral mee zit dat ze hier toch vier hele dagen is en bij hem thuis verblijft. Ik probeerde gisteren nog te doen alsof ik het allemaal best vond en dat zoiets gewoon moet kunnen. En ik vind ook nog steeds dat het gewoon moet kunnen dat zij bij hem op bezoek komt, maar dat het misschien toch wel handig is om er met m'n vriend over te praten dat het me toch enigzins onzeker maakt.
|
^ Jeetje wel echt een beetje apart dat zij dan bij hem verblijft... Daar zou ik ook zeker niet blij mee zijn hoor. Sterkte ermee! (geen tips/ervaringen, zeker omdat ik van mezelf jaloers aangelegd schijn te zijn, dus ik houd me er maar buiten
![]() @ fizzle: Toch een fijne verjaardag gewenst vandaag, geniet er maar van met je vrienden en vriendinnetjes! En sterkte met de situatie. OT: Ik voel me zo nu en dan een beetje alleen, misschien toch wat meer investeren in vriendschappen dan ik nu doe ![]() ![]() Verder heb ik zin in het gala, maar ik durf geen date te regelen want daar ben ik veel te verlegen voor! En ik denk toch dat niemand mij leuk vindt dus durf ik ook niet naar de regel-je-date-borrel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat geeft soms een raar gevoel als we samen zijn, alsof er iets mist. We weten allebei niet goed wat we moeten zeggen of doen. Zijn moeder sprak me vanmorgen aan, en vertelde me dat hij het gevoel heeft alsof hij bij mij op eieren moet lopen. Ik heb hem gisteren nog gevraagd of er iets was, of ie iets kwijt wilde. En toen zei die dat er niks was. Waarom zegt ie dat dan niet tegen me? Dan kunnen we daarover praten. Ik heb dat gevoel namelijk ook wel een beetje. Alsof ik het niet te moeilijk moet maken, want dan maakt ie het weer uit. Of dat gevoel reeel is weet ik niet. Probeerde hem net te bellen, want dan wil ik dat eigenlijk ook uitpraten. Maar hij slaapt denk ik nog of staat onder de douche ofzo, hij neemt iig niet op. Hoop dat ik hem vandaag nog te pakken kan krijgen en we dit op kunnen lossen.. want anders kon ik wel eens degene zijn die er een punt achter zet... ![]()
|
Verwijderd
|
@ Nienna: volgens mij ben jij hartstikke leuk (zo kom je hier iig altijd over vind ik) dus ga gewoon naar die borrel! dan doe je direct nog iets sociaals deze week en als het niet is kan je altijd gewoon weer weg gaan toch?
OT: we hebben t iig heel gezellig samen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Arme Dott. Tja, daar kan ik je ook geen raad over geven.
Die jongen van de smsjes wil nu al in het weekend langskomen, zodat hij op mijn PS3 kan spelen, want hij verveelt zich daar... wtf. Ik kan het me heel goed voorstellen, maar ik ben geen gamehall ofzo. Ik heb gestuurd: 'Ja als ik een keer thuis ben. En nu is mijn geld op.' Rust graag... Ik ben bang dat die vriendin ook nog gaat bellen. En ik moet langs bomma en bompa. Mijn relaties zijn echt crappy op het moment. En dan zit ik me op te vreten dat ik nog geen pms terug heb, want hoe stom het ook is, ik kijk er wel naar uit ![]() ![]() |
![]() |
|
@Breg
Dit is wat ik uit jouw verhaal haal: Jouw vriend en zijn ex hebben wat gehad. Door de afstand ging dat niet meer en jouw vriend is zo te zien echt verder gegaan met zijn leven. Bij de ex is dat blijkbaar blijven sudderen (heel begrijpelijk, zeker als het vanwege afstand is uit gegaan) en die dacht waarschijnlijk: laat ik eens naar Schotland gaan om te kijken hoe de gevoelens nu tussen ons zitten. Ze komt in ieder geval speciaal voor hem, want ze heeft schijnbaar geen slaapplaats geregeld. Het is dus niet zomaar een vakantie Schotland. Om die reden kan ik jouw gevoel heel goed voorstellen. Want hoewel hij niets met haar wil, zij wil dat duidelijk wel. (Want: als ze hem alleen maar wilde opzoeken, waarom wil ze dan bij hem blijven slapen ipv een goedkoop hostel te nemen?) En je hebt nog niet lang genoeg een relatie om je vriend volledig te kunnen vertrouwen. Ik zou er in ieder geval zeker over praten. Verder zou ik aanraden om haar sowieso op een andere kamer te laten slapen en nog liever: haar een hotel laten zoeken. Wat een nare situatie ![]()
|
Dank je
![]() Daarnaast is zij hier van 22-26 maart, maar 27 maart vertrek ik 's ochtends vroeg voor 2.5 week naar Nederland, dus de timing is ook niet echt geweldig. Nu zijn mijn vriend dus al dat hij zich niet echt voor kon stellen dat we veel tijd met z'n 3en door zouden brengen, omdat hij dat een ongemakkelijke situatie vind, en ik zie dat zelf ook niet echt zitten denk ik. Maar aan de andere kant vind ik dat ik best van hem mag verwachten een paar uur voor mij vrij te maken gedurende die dagen dat zij er is, helemaal omdat ik meteen daarna voor 2.5 week weg ben (en dan vind ik ook dat zij heeft te accepteren dat ik een paar uur van mijn vriend's tijd 'opeis'). Zoiets is toch niet te veel gevraagd? of wel?
||
Citaat:
Wat hij meer bedoelde was dat hij mij graag tevreden wil stellen, en ik hem ook, en soms lukt dat niet zo goed en dan ontstaat er die afstand. En dat voel ik dus ook.. Hij klonk een beetje verdrietig aan de telefoon, maar hij was ook net wakker. Hoe dan ook we hebben het wel redelijk uitgepraat, en voel me nu wat rustiger. Oh en wat ik nog tegen jou had willen zeggen, maar wat ik was vergeten ![]() ![]()
||
Citaat:
En dit zei ze ook! Alleen wel via de telefoon! ![]() Ik ben erg verdoofd nu. Laatst gewijzigd op 07-03-2010 om 13:10. |
![]() |
|
gefeli fizzle!
at bregg: ik zou daar echt de kriebels van krijgen als de ex van mijn vriend, die op zo´n manier uit elkaar gegaan zijn, dan bij elkaar gaan logeren. Oke 1 nachtje, mwah, maar al vier dagen in hetzelfde huis? Ik vind het niet meer dan logisch dat je je daar niet comfortabel bij zou voelen. Maar aan de andere kant, als je hem volledig vertrouwd en zeker bent van zijn gevoelens voor jou... Blijft naar. brr |
![]() |
||
Citaat:
Het zat er natuurlijk aan te komen. Dat zo iets moois in een paar maanden tijd kapot kan gaan! ![]() *zonde* |
![]() |
|
@Breg: Ik vind dat je best mag aangeven dat je het niet fijn vindt en dat het minste wel is dat ze in verschillende kamers slapen en dat hij ook tijd vrijmaakt voor jou. Ik snap eigenlijk van je vriend niet zo goed dat hij hier zin in heeft, als hij echt over haar heen is dan is het toch alleen maar ongemakkelijk om 4 dagen met je ex op te trekken? Ik zou het zowel in zijn situatie als in jouw situatie niet fijn vinden.
|
|