Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2010, 21:01
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ahw fizzle wat sneu Sterkte. (Het zou toch niet door de door jou ingelast sexvrije-periode komen dat dit gebeurd is )
Advertentie
Oud 05-03-2010, 21:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dankje. En dat hoop ik niet nee, oef! Maar dat lijkt me sterk, want op seksuele toespelingen reageert hij ook al een tijdje raar en afstandelijk. Helemaal niet alsof hij het graag wil. Dus dat zal het wel niet zijn.
Oud 06-03-2010, 10:45
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
biiiieeeee-joetifoel!

en de zon schijnt
Oud 06-03-2010, 10:46
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ohja, trouwens: knuffels aan iedereen die ze wil!!
*deelt koekjes en chocomelk uit*
Oud 06-03-2010, 10:49
Lorelei
Lorelei is offline
Jeetje Fizzle! Wat stom zeg *knuffel*
Oud 06-03-2010, 11:22
Dott
Dott is offline
gisteren voor die langs kwam belde die nog even, over het smsje.
Ik heb geen recht voor zijn raap antwoord gekregen, ik klapte weer dicht en kon niet verder vragen, maar wat hij zei kwam erop neer dat hij belde omdat ie heel graag wilde komen slapen, maar hij wilde geen zware sfeer scheppen.
Hij wist namelijk niet hoe diep het voor mij zat/zit.
Nou valt dat op zich wel mee, het is gewoon iets wat ik me soms af vraag en waar ik graag een antwoord op wil weten, wat het dan ook is.
Ik denk dat ik hieruit wel op kan maken dat ie nog steeds twijfels heeft..
Vanmorgen wilde ik weer verder vragen, maar het lukt me gewoon niet.
Maar loslaten lukt ook niet..
Ik weet het echt ff niet meer..

edit: hijgaat in april 4 of 5 dagen een vriend van hem opzoeken in het buitenland, samen met wat anderen.
Kreeg een vreemd gevoel toen ik het hoorde, maar vind't leuk voor hem...

Laatst gewijzigd op 06-03-2010 om 13:36.
Oud 06-03-2010, 13:54
ST*R
ST*R is offline
Gister feestje en omg allemaal knappe jongens. Gezellig met 1 gepraat en had voor het eerste sinds ik een vriendje heb het gevoel 'hm met jou wil ik best wel zoenen' ook mn nummer gegeven en hij heeft al gesmst, oeps. Maargoed, vriendje is toch het leukste vanavond avondje met vriendinnen en morgen zie ik hem weer!
Oud 06-03-2010, 14:16
Oezem
Oezem is offline
Hij is leuk!

Ook al lag ie met een zware kater in mijn bed op de eerste dag die we helemaal samen waren. :') (Niet dat dat gepland was, want eigenlijk had hij college en een practicum en moest ik wat inleveren.)
Oud 06-03-2010, 14:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gister feestje en omg allemaal knappe jongens. Gezellig met 1 gepraat en had voor het eerste sinds ik een vriendje heb het gevoel 'hm met jou wil ik best wel zoenen' ook mn nummer gegeven en hij heeft al gesmst, oeps. Maargoed, vriendje is toch het leukste vanavond avondje met vriendinnen en morgen zie ik hem weer!
Oud 06-03-2010, 14:38
ST*R
ST*R is offline
^ ach joh boeie, ik heb toch niks gedaan? ja mn nummer geven was niet zo slim maar is ook geen drama. flirten mag.
Oud 06-03-2010, 14:42
Dott
Dott is offline
Dan komt natuurlijk de belangrijkste vraag: wat smste hij?
Oud 06-03-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
^ ach joh boeie, ik heb toch niks gedaan? ja mn nummer geven was niet zo slim maar is ook geen drama. flirten mag.
Ik denk niet dat ze bedoelt dat je echt iets hebt gedaan dat 'niet mag', maar dat je het jezelf gewoon altijd zo moeilijk maakt, haha.

Ook eerst dat met die seksjongen die je zo leuk vindt en waar je contact mee op bleef nemen en nu dit.
Oud 06-03-2010, 15:04
ST*R
ST*R is offline
^ haha ja maar dat ik het mezelf af en toe (nou oke, vaak) moeilijk maak wisten we allemaal toch al, is niks nieuws en ik heb er niet zo veel problemen mee eigenlijk.
ow en gister smste hij iets van goede reis en slaap lekker, en net of ik lekker geslapen had.. hm miss toch wel even terug sturen dat ik een vriendje heb.
Oud 06-03-2010, 16:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ze bedoelt dat je echt iets hebt gedaan dat 'niet mag', maar dat je het jezelf gewoon altijd zo moeilijk maakt, haha.

Ook eerst dat met die seksjongen die je zo leuk vindt en waar je contact mee op bleef nemen en nu dit.
dat dus
Oud 06-03-2010, 16:14
WAT
WAT is offline
gister avond gesprek gehad over engeland en over hoe ik me voel en andere dingen. En ik vertelde dat ik meestal heel blij ben dat hij me zo steunt maar af en toe zou ik willen dat hij zegt dat ik moet blijven. Toen bekende hij dat hij er in het begin heel veel moeite mee had maar dat hij nu minder moeite mee heeft. Hij vind dat het niet het einde van de wereld is en dat hij het heel leuk vind dat ik iets ga doen waar ik veel zin in heb. Ook zei hij dat hij over 3 jaar klaar is en dan naar mij toe komt Zo lief, en ik voel me nu zo veel beter ^^
Oud 06-03-2010, 17:12
Dott
Dott is offline
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed of ik dit nog wel wil...

Maar ja, mijn vrouwelijke periode komt er weer aan, dus misschien ben ik niet echt rationeel.
Oud 06-03-2010, 17:48
Verwijderd
Die twijfel? Maar hij heeft toch terug voor jou gekozen?
Oud 06-03-2010, 18:27
Dott
Dott is offline
Ja, hij voelde zich ontzettend rot zonder me, en ik zonder hem ook..
Maar dat wil niet zeggen dat al zijn twijfels ook opeens weg zijn (lijkt me?)

En gewoon de relatie op zich, niet zo zeer met hem, maar een relatie in het algemeen..
Oud 06-03-2010, 18:38
Lorelei
Lorelei is offline
Nooit beslissingen nemen als je ongesteld bent of dat moet worden
Oud 06-03-2010, 19:23
Verwijderd
Dott: Waarom zou je een relatie niet willen? Tenzij het een slechte relatie is natuurlijk... Probeer het eens neer te schrijven(typen), dan snap ik het wat beter en krijg je het voor jezelf misschien op een rijtje.

En ik krijg smsjes van een jongen waar ik mee opgenomen was, maar hij zit er nog steeds. Nu zou ik moeten zeggen: tof dat er iemand aan me denkt, maar ik kan er weer helemaal niks mee. Die jongen zit continu met psychoses en ik weet echt niet wat ik tegen hem moet vertellen, de helft van de tijd heeft hij geen idee waar hij is. Daarbij als ik niet meteen terugstuur, stuurt hij er 3 achteraan waarom ik niets terugstuur... Hij verveelt zich en ik denk dat hij dat nu probeert op te lossen via mij, omdat al de rest ook niet meer weet wat ze met hem moeten.

En offtopic, maar ik stik echt van de koppijn...
Oud 06-03-2010, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Maar als je het omdraait en je vriendje zou op een feestje zijn nummer aan een knap meisje geven, zou jij het dan ook 'boeie' vinden?

En ik vind je nummer geven en met een andere gast, die niet weet dat je een vriendje hebt, smssen wel echt iets anders dan flirten.
Oud 06-03-2010, 22:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jeetje Fizzle! Wat stom zeg *knuffel*
jah dankjewel
Oud 06-03-2010, 22:45
ST*R
ST*R is offline
pfff..
gezegd dat ik een vriendje heb en hij stuurde terug dat we best wat konden drinken, want dat kon geen kwaad toch? eh tja, nee doe maar niet
en verder heb ik echt de leukste vriendinnen en ga ik binnenkort samenwonen met beste vriendin en dat wordt echt geweldig.
Oud 06-03-2010, 23:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Wat is dat toch met jongens
Misschien ligt het niet aan de jongens?
Oud 07-03-2010, 01:42
Optima
Optima is offline
damn wat is het toch heerlijk om begeerd te worden, om iemand te hebben die naar je verlangt! Wat heb ik toch jaren moeten settelen met een saai en routineuze relatie, terwijl er toch zo veel beters is! (en dat terwijl ik nu niet eens een relatie hebt)

ik voel me eindelijk 25 en niet 35
Oud 07-03-2010, 09:19
Breg
Breg is offline
Pff m'n vriend vertelde me dat hij over 2 weken bezoek krijgt van zijn ex...

Schijnbaar was zij vorig jaar op uitwisseling voor haar studie hier, ze kregen een relatie, zij ging terug naar huis in de zomer, dat was het einde van de relatie. Daarna hebben ze nog wel enigzins contact gehouden, en nu komt ze dus hier heen.

Hij heeft haar wel vertelt dat hij nu een nieuwe relatie heeft, en hij heeft tegen mij ook gezegd dat hij helemaal over haar heen is. Maar toch...weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan; zie het niet echt voor me dat we 'gezellig' de hele avond met z'n 3en op de bank zitten en een film kijken, en mijn vriend gaf ook al aan dat hij dat behoorlijk ongemakkelijk zou vinden.

Dus tja; tips, ervaringen?
Oud 07-03-2010, 09:30
Verwijderd
Vertrouw hem gewoon en laat ze gewoon rustig bijkletsen. Het is misschien z'n ex, maar dat betekent niet dat je het vertrouwen dat je normaal gesproken in hem hebt moet laten varen.
Oud 07-03-2010, 09:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vertrouw hem gewoon en laat ze gewoon rustig bijkletsen. Het is misschien z'n ex, maar dat betekent niet dat je het vertrouwen dat je normaal gesproken in hem hebt moet laten varen.
Mee eens.
Maar ik vraag me ook af waarom zij hém nu gaat opzoeken. Is dit speciaal vanwege hem of is ze in Schotland en komt ze gewoon even langs?
Reden twee lijkt me vrij normaal, maar reden een zou ik raar vinden. Zeker omdat het kort geleden is dat het is uitgegaan, en blijkbaar als grootste reden omdat ze te ver van elkaar vandaan wonen. Hoe zit het met haar gevoelens, zijn die er nog?
Oud 07-03-2010, 10:14
Verwijderd
Daar hoef je je allemaal eigenlijk niet mee bezig te houden als je hem vertrouwt. Er zijn altijd twee mensen in de kamer aanwezig he
Oud 07-03-2010, 10:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is echt zo lief Hij moet vanmorgen werken en zo vroeg dat hij niet met het OV van mijn huis bij z'n werk kon komen dus ik ging er eigenlijk vanuit dat hij niet zou komen gisteren. Belde hij vrijdag dat hij zaterdagmiddag wel met de auto van z'n ouders zou komen en dan hier bleef slapen en om 6.30 uur met de auto naar z'n werk zou gaan. Vanavond ga ik naar hem en z'n ouders toe. Vind het echt heel lief want hij weet dat ik een hekel heb aan weekenden alleen zijn en soms vind ik het wel eens gemiep van mezelf maar hij houdt er wel rekening mee en zelf vond hij het ook fijn om bij me te kunnen slapen zei hij Zijn lekker tegen elkaar aan gekropen Een vriend van ons belde gisteravond nog en die is nog even voor twee uurtjes langs geweest, ook wel tof want die had ik heel 2010 nog niet gezien.

En het is (voorlopig) uit tussen m'n broertje en z'n vriendin. Ze hebben een week rust genomen maar als ik de verhalen van m'n moeder zo hoor verwacht ik er niet heel veel meer van. ze blijft contact met hem opnemen terwijl ze aangegeven hadden dat ze elkaar een week met rust zouden laten en m'n broertje is dan wel zo iemand die er dan gelijk helemaal klaar mee is. Nou heb ik nog wel contact met haar via facebook en het is een hartstikke lieve meid dus zou het jammer vinden om haar niet meer te zien maar even kijken hoe het loopt. Vind het wel jammer.
Oud 07-03-2010, 11:03
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik krijg het gevoel dat ze het gaat uitmaken. Ze twijfelt ontzettend (aan de telefoon gehad net).
Oud 07-03-2010, 11:12
Verwijderd
@ Trance Maniak: als het nu zo moeizaam gaat, is het dan geen idee om elkaar inderdaad nu even los te laten? Dit is toch geen basis zo? Misschien dat je er over een paar maanden al een stuk beter aan toe bent en probeer het dan nog eens. Soms moet je elkaar loslaten om ruimte te maken voor een nieuw begin.
Oud 07-03-2010, 11:15
Breg
Breg is offline
Citaat:
Mee eens.
Maar ik vraag me ook af waarom zij hém nu gaat opzoeken. Is dit speciaal vanwege hem of is ze in Schotland en komt ze gewoon even langs?
Reden twee lijkt me vrij normaal, maar reden een zou ik raar vinden. Zeker omdat het kort geleden is dat het is uitgegaan, en blijkbaar als grootste reden omdat ze te ver van elkaar vandaan wonen. Hoe zit het met haar gevoelens, zijn die er nog?
Hij heeft haar gevraagd of er nog andere mensen/oude vrienden waren die ze hier kwam opzoeken. Ze zei dat er nog wel iemand hier in Schotland is die ze ook wel even gedag wil zeggen, maar m'n vriend zei dat hij het idee kreeg dat ze vooral voor hem hierheen kwam. Ik weet niet wanneer ze haar vlucht hierheen geboekt heeft, maar volgens mij was dat voordat mijn vriend en ik iets kregen.

Ik weet niet precies hoe het zit met haar gevoelens, m'n vriend zei dat hij niet precies wist hoe hij haar gevoelens in moest schatten. Schijnbaar was ze toen ze uit elkaar gingen heel redelijk van 'we wonen te ver uit elkaar, het gaat niet werken, dus we moeten het maar gewoon uitmaken', maar daarna hebben ze nog wel af en toe gebeld en zei hij dat zij zich aan de telefoon soms gedroeg alsof ze nog samen waren. Tja, ik ken natuurlijk alleen zijn kant van het verhaal, dus ik weet niet of ik kan beoordelen hoe het precies is gegaan.

Denk dat ik er vooral mee zit dat ze hier toch vier hele dagen is en bij hem thuis verblijft. Ik probeerde gisteren nog te doen alsof ik het allemaal best vond en dat zoiets gewoon moet kunnen. En ik vind ook nog steeds dat het gewoon moet kunnen dat zij bij hem op bezoek komt, maar dat het misschien toch wel handig is om er met m'n vriend over te praten dat het me toch enigzins onzeker maakt.
Oud 07-03-2010, 11:22
Nienna*
Nienna* is offline
^ Jeetje wel echt een beetje apart dat zij dan bij hem verblijft... Daar zou ik ook zeker niet blij mee zijn hoor. Sterkte ermee! (geen tips/ervaringen, zeker omdat ik van mezelf jaloers aangelegd schijn te zijn, dus ik houd me er maar buiten )

@ fizzle: Toch een fijne verjaardag gewenst vandaag, geniet er maar van met je vrienden en vriendinnetjes! En sterkte met de situatie.

OT: Ik voel me zo nu en dan een beetje alleen, misschien toch wat meer investeren in vriendschappen dan ik nu doe maar ik heb altijd het gevoel dat ik "te laat" ben en de groepjes dan al gevormd zijn. Maar nooit te laat om er nog moeite in te steken, dus ik ga morgen sporten met een oud-schoolgenootje van mijn vorige uni en misschien dat ik een van die andere dagen in de week ook wat kan doen met iemand...
Verder heb ik zin in het gala, maar ik durf geen date te regelen want daar ben ik veel te verlegen voor! En ik denk toch dat niemand mij leuk vindt dus durf ik ook niet naar de regel-je-date-borrel
Oud 07-03-2010, 11:23
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dott: Waarom zou je een relatie niet willen? Tenzij het een slechte relatie is natuurlijk... Probeer het eens neer te schrijven(typen), dan snap ik het wat beter en krijg je het voor jezelf misschien op een rijtje.
Omdat er iets tussen ons niet klopt, alsof onze persoonlijkheden niet bij elkaar passen.
En dat geeft soms een raar gevoel als we samen zijn, alsof er iets mist.
We weten allebei niet goed wat we moeten zeggen of doen.

Zijn moeder sprak me vanmorgen aan, en vertelde me dat hij het gevoel heeft alsof hij bij mij op eieren moet lopen.
Ik heb hem gisteren nog gevraagd of er iets was, of ie iets kwijt wilde.
En toen zei die dat er niks was.
Waarom zegt ie dat dan niet tegen me?
Dan kunnen we daarover praten.
Ik heb dat gevoel namelijk ook wel een beetje.
Alsof ik het niet te moeilijk moet maken, want dan maakt ie het weer uit.
Of dat gevoel reeel is weet ik niet.
Probeerde hem net te bellen, want dan wil ik dat eigenlijk ook uitpraten.
Maar hij slaapt denk ik nog of staat onder de douche ofzo, hij neemt iig niet op.
Hoop dat ik hem vandaag nog te pakken kan krijgen en we dit op kunnen lossen.. want anders kon ik wel eens degene zijn die er een punt achter zet...
Oud 07-03-2010, 11:28
Verwijderd
@ Nienna: volgens mij ben jij hartstikke leuk (zo kom je hier iig altijd over vind ik) dus ga gewoon naar die borrel! dan doe je direct nog iets sociaals deze week en als het niet is kan je altijd gewoon weer weg gaan toch?

OT:
we hebben t iig heel gezellig samen of t genoeg is weet ik niet en ik maak me er niet druk om. Ergens heb ik ook zoiets "als we wel dit jaar uit elkaar gaan dan wil ik er nu iig uithalen wat er in zit" en daardoor vind ik t direct ook alweer een stuk leuker, al zijn de dingen waar ik mee zat er nog steeds. Het heeft eigenlijk niet zoveel met hem te maken, maar meer met wat ík wil. Wat voor leven wil ik? Is dit het? Hou ik genoeg van hem om sommige dingen op te geven?
Oud 07-03-2010, 11:30
Verwijderd
Arme Dott. Tja, daar kan ik je ook geen raad over geven.

Die jongen van de smsjes wil nu al in het weekend langskomen, zodat hij op mijn PS3 kan spelen, want hij verveelt zich daar... wtf. Ik kan het me heel goed voorstellen, maar ik ben geen gamehall ofzo. Ik heb gestuurd: 'Ja als ik een keer thuis ben. En nu is mijn geld op.'
Rust graag...

Ik ben bang dat die vriendin ook nog gaat bellen. En ik moet langs bomma en bompa. Mijn relaties zijn echt crappy op het moment. En dan zit ik me op te vreten dat ik nog geen pms terug heb, want hoe stom het ook is, ik kijk er wel naar uit maar ik wil niemand daarmee opjagen hoor!
Oud 07-03-2010, 11:35
Verwijderd
Chillll!! Het is zondag en de zon schijnt! Geniet van deze dag en maak je niet zo druk! Komt helemaal goed. Knuffel!

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:16.
Oud 07-03-2010, 11:44
Verwijderd
Dank je
Oud 07-03-2010, 12:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@Breg
Dit is wat ik uit jouw verhaal haal:
Jouw vriend en zijn ex hebben wat gehad. Door de afstand ging dat niet meer en jouw vriend is zo te zien echt verder gegaan met zijn leven. Bij de ex is dat blijkbaar blijven sudderen (heel begrijpelijk, zeker als het vanwege afstand is uit gegaan) en die dacht waarschijnlijk: laat ik eens naar Schotland gaan om te kijken hoe de gevoelens nu tussen ons zitten. Ze komt in ieder geval speciaal voor hem, want ze heeft schijnbaar geen slaapplaats geregeld. Het is dus niet zomaar een vakantie Schotland.
Om die reden kan ik jouw gevoel heel goed voorstellen. Want hoewel hij niets met haar wil, zij wil dat duidelijk wel. (Want: als ze hem alleen maar wilde opzoeken, waarom wil ze dan bij hem blijven slapen ipv een goedkoop hostel te nemen?) En je hebt nog niet lang genoeg een relatie om je vriend volledig te kunnen vertrouwen.
Ik zou er in ieder geval zeker over praten. Verder zou ik aanraden om haar sowieso op een andere kamer te laten slapen en nog liever: haar een hotel laten zoeken.
Wat een nare situatie
Oud 07-03-2010, 12:43
Breg
Breg is offline
Dank je . Mijn vriend zei al dat het plan is om verschillende kamers te slapen, en ik zal het er zeker met hem over hebben dat ik dat inderdaad toch wel een belangrijk punt vind.

Daarnaast is zij hier van 22-26 maart, maar 27 maart vertrek ik 's ochtends vroeg voor 2.5 week naar Nederland, dus de timing is ook niet echt geweldig. Nu zijn mijn vriend dus al dat hij zich niet echt voor kon stellen dat we veel tijd met z'n 3en door zouden brengen, omdat hij dat een ongemakkelijke situatie vind, en ik zie dat zelf ook niet echt zitten denk ik. Maar aan de andere kant vind ik dat ik best van hem mag verwachten een paar uur voor mij vrij te maken gedurende die dagen dat zij er is, helemaal omdat ik meteen daarna voor 2.5 week weg ben (en dan vind ik ook dat zij heeft te accepteren dat ik een paar uur van mijn vriend's tijd 'opeis').

Zoiets is toch niet te veel gevraagd? of wel?
Oud 07-03-2010, 12:57
Dott
Dott is offline
Citaat:
Arme Dott. Tja, daar kan ik je ook geen raad over geven.
Nee klopt, maar heb hem gesproken en hebben het een beetje uit kunnen praten.
Wat hij meer bedoelde was dat hij mij graag tevreden wil stellen, en ik hem ook, en soms lukt dat niet zo goed en dan ontstaat er die afstand.
En dat voel ik dus ook..
Hij klonk een beetje verdrietig aan de telefoon, maar hij was ook net wakker.
Hoe dan ook we hebben het wel redelijk uitgepraat, en voel me nu wat rustiger.

Oh en wat ik nog tegen jou had willen zeggen, maar wat ik was vergeten mijn pm-box staat ook altijd open
Oud 07-03-2010, 13:04
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
@ Trance Maniak: als het nu zo moeizaam gaat, is het dan geen idee om elkaar inderdaad nu even los te laten? Dit is toch geen basis zo? Misschien dat je er over een paar maanden al een stuk beter aan toe bent en probeer het dan nog eens. Soms moet je elkaar loslaten om ruimte te maken voor een nieuw begin.
edit:we zaten wel in een sleur. Dus op dat punt...
En dit zei ze ook! Alleen wel via de telefoon! --> het is dus uit.

Ik ben erg verdoofd nu.

Laatst gewijzigd op 07-03-2010 om 13:10.
Oud 07-03-2010, 13:23
Verwijderd
Ik heb donderdag gepraat met de jongen die ik leuk vind (oehhhheoeheheheh) maar goed hij was heel gezellig maar geen idee hoe ik het verder moet aanpakken
ik voel me zo'n giga kneus
Oud 07-03-2010, 13:24
Verwijderd
@ Trance Maniak: ik snap dat je je wrsch heel kut voelt nu, maar probeer jezelf wel bij elkaar te rapen. Je moet hier doorheen anders gaat een serieuze relatie nooit werken. *knuf*
Oud 07-03-2010, 13:27
Verwijderd
Fizzle, ondanks alles, toch een hele gelukkige verjaardag!!! En Dott, komt eraan
Oud 07-03-2010, 13:29
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
gefeli fizzle!

at bregg: ik zou daar echt de kriebels van krijgen als de ex van mijn vriend, die op zo´n manier uit elkaar gegaan zijn, dan bij elkaar gaan logeren. Oke 1 nachtje, mwah, maar al vier dagen in hetzelfde huis? Ik vind het niet meer dan logisch dat je je daar niet comfortabel bij zou voelen.
Maar aan de andere kant, als je hem volledig vertrouwd en zeker bent van zijn gevoelens voor jou...
Blijft naar. brr
Oud 07-03-2010, 13:55
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
@ Trance Maniak: ik snap dat je je wrsch heel kut voelt nu, maar probeer jezelf wel bij elkaar te rapen. Je moet hier doorheen anders gaat een serieuze relatie nooit werken. *knuf*
De klap komt denk ik volgende week. Nu besef ik het mij niet zo.
Het zat er natuurlijk aan te komen.

Dat zo iets moois in een paar maanden tijd kapot kan gaan! De eerste vrouw waarvan ik echt dacht: ''nou, dit kan nog wel erg serieus gaan worden''. Maar goed, de (pers.) problemen staken te veel de kop op. En daar is deze prille relatie niet tegen bestand.

*zonde*
Oud 07-03-2010, 13:55
Lorelei
Lorelei is offline
@Breg: Ik vind dat je best mag aangeven dat je het niet fijn vindt en dat het minste wel is dat ze in verschillende kamers slapen en dat hij ook tijd vrijmaakt voor jou. Ik snap eigenlijk van je vriend niet zo goed dat hij hier zin in heeft, als hij echt over haar heen is dan is het toch alleen maar ongemakkelijk om 4 dagen met je ex op te trekken? Ik zou het zowel in zijn situatie als in jouw situatie niet fijn vinden.
Oud 07-03-2010, 13:58
Dott
Dott is offline
Gefeli Fizzle

Regels voor berichten