Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2010, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Mag ik jouw spicegirls plateauschoenen dan lenen?
Je kunt ook een paar stoeptegels onder je schoenen binden.
Advertentie
Oud 07-03-2010, 14:48
Verwijderd

Oud 07-03-2010, 14:49
Verwijderd
Ik had als kind een supergaaf natuurkundeboek, met allemaal grapjes en dingen maar wel ook gewoon natuurkunde op VWO-niveau. Niet dat dat nu zoveel voorstelt, maar goed, ik was acht. Hoe dan ook, in het hoofdstuk over massa en gewicht en kracht stond een vraag over schoenen. Van die mocassins en schoenen met hakken, en 't ging erover dat je met hakken veel meer kracht uitoefende op een bepaald punt, want bij de mocassins was de kracht verspreid over een groter oppervlak. Of iets in die richting. Nou, en dat vond ik een leuke vraag Daarna wilde ik nog kortstondig natuurkundige worden. Of wiskundige.
Oud 07-03-2010, 14:49
Verwijderd
Oei.
Oud 07-03-2010, 14:50
Verwijderd
Die had ik toen ik 11/12 was alleen dan geen laarzen maar lage schoenen. wel die kleur en die zool. Want dat was in.
Oud 07-03-2010, 14:50
Verwijderd
Oud 07-03-2010, 14:52
Miekje*
Miekje* is offline
Dat lijkt me stiekum best lekker lopen ook gewoon.
Oud 07-03-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Alsof die erin geïnteresseerd zijn :').
Iedereen is geïnteresseerd in niet dom overkomen, en wat precies dom is hangt af van het niveau van je omgeving. Doordat je nu deze nieuwe kennis hebt ligt de grens weer iets hoger.

Nerds op het gele forum, strijden vanaf 2000 tegen de verloedering van de maatschappij! /slechte slogan
Oud 07-03-2010, 14:54
Verwijderd
Ik vind deze vogel heel grappig (onderste plaatje):

En deze hond:

Oud 07-03-2010, 14:54
Verwijderd

Oud 07-03-2010, 14:55
Verwijderd
Ik vind het ook grappig dat er iemand Myrtle heet. Maar dat komt misschien doordat een vriendin van me Myrthe heet. Misschien ga ik haar voortaan Myrtle noemen.
Oud 07-03-2010, 14:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Iedereen is geïnteresseerd in niet dom overkomen, en wat precies dom is hangt af van het niveau van je omgeving. Doordat je nu deze nieuwe kennis hebt ligt de grens weer iets hoger.

Nerds op het gele forum, strijden vanaf 2000 tegen de verloedering van de maatschappij! /slechte slogan
Slim overkomen is bij mij op school meer een degradatie. Of hoe je dat woord ook schrijft.

Ik hoorde overigens van een VWO-vriendinnetje van mij dat ik nog meer nerd was dan zij :'). Hoe hilarisch.
Oud 07-03-2010, 14:56
Miekje*
Miekje* is offline
Dan val je voorover . Ze zijn wel .
Oud 07-03-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Slim overkomen is bij mij op school meer een degradatie. Of hoe je dat woord ook schrijft.
Dit vind ik wel een mooie post

Citaat:
Ik hoorde overigens van een VWO-vriendinnetje van mij dat ik nog meer nerd was dan zij :'). Hoe hilarisch.
Klopt, ik ken ook genoeg mensen op vwo (en ook op tvwo) die gewoon niets weten.
Maarja, die kunnen leren, en daar gaat het om :')
Oud 07-03-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:

Oja, ik was alweer vergeten hoe dat gaat op middelbare scholen. Wat was dat een kuttijd zeg
Oud 07-03-2010, 14:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit vind ik wel een mooie post

Klopt, ik ken ook genoeg mensen op vwo (en ook op tvwo) die gewoon niets weten.
Maarja, die kunnen leren, en daar gaat het om :')

Ja, dat is dan wel weer zo. Maar zij weet ook wel dingen enzo. Maar ik verzamel interessante artikelen en artikelen met informatie waarvan ik denk die informatie nodig te hebben op mijn vervolgopleiding. Dus vind zij me nerd :').
Oud 07-03-2010, 14:59
Verwijderd
En dan al die mensen die roepen dat de middelbare school de mooiste tijd van je leven is no fucking way
Oud 07-03-2010, 15:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oja, ik was alweer vergeten hoe dat gaat op middelbare scholen. Wat was dat een kuttijd zeg
Het valt wel mee hoor . Maar doen alsof je een dom huppelkutje bent is ook weer zowat.
Oud 07-03-2010, 15:01
Verwijderd
Citaat:
En dan al die mensen die roepen dat de middelbare school de mooiste tijd van je leven is no fucking way
Dat komt omdat mensen kutte dingen eerder vergeten dan leuke dingen.
Oud 07-03-2010, 15:01
Verwijderd
haha never de mooiste tijd inderdaad, eerder de mwauh nee net niet tijd :')
Oud 07-03-2010, 15:04
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vond alleen het laatste jaar leuk. Het vooruitzicht de school te verlaten.
Oud 07-03-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Haha ja Al verschilt het ook wel per school, natuurlijk, en zelfs mijn school had z'n momenten. Momenten van verlicht alcoholisme :') Terugblikkend ben ik behoorlijk blij dat ik ervan af ben.
Oud 07-03-2010, 15:07
Verwijderd
Oud 07-03-2010, 15:09
Verwijderd
ik zit nu naar eventuele vakantie bestemmingen te kijken wat leuk zeg!
Oud 07-03-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Dat komt omdat mensen kutte dingen eerder vergeten dan leuke dingen.
Ja, en omdat de meeste mensen niet naar een camperschool gaan, zoals Katje, en ook niet naar een kakschool, zoals ik. En de meeste mensen op zo'n school zijn juist in hun element, dus die vinden het ook prima.

Ik was echt oprecht verbaasd toen ik op de UvA aankwam en 't opeens bleek dat er in Amsterdam allemaal superleuke middelbare scholen zitten.
Oud 07-03-2010, 15:11
Verwijderd
oh mijn school was verder redelijk gemiddeld en normaal hoor, ik kwam wel uit een boeren- en kamperdorp, maar ik ging in een nabijgelegen stad naar school (want de plaatselijke middelbare had geen gymnasium)
Oud 07-03-2010, 15:13
Verwijderd
De laatste 4 jaar van mijn middelbare schooltijd waren best te doen, de eerste drie jaar waren vreselijk. Maar hoe dan ook is 18+ zijn en werken/studeren VEEL leuker dan de middelbare school/
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga naar een refoschool. Wat best hilarisch is als je een altoachtig figuur bent en het levert ook nog wel eensch hilarische situaties op .
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vind het ook grappig dat er iemand Myrtle heet. Maar dat komt misschien doordat een vriendin van me Myrthe heet. Misschien ga ik haar voortaan Myrtle noemen.
Mijn moeder heeft een tijdje overwogen om mij Mindel (Mindle? ik weet niet) te noemen, maar toen de associatie met "minder" er eenmaal was, kreeg ze het niet meer voor elkaar
Oud 07-03-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ga naar een refoschool. Wat best hilarisch is als je een altoachtig figuur bent en het levert ook nog wel eensch hilarische situaties op .
vertel!
Oud 07-03-2010, 15:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
vertel!
Dat als je in de mediatheek bent en je zoekt iets en vraagt dat netjes, dat er dan eerst aan je gevraagd wordt of je wel op die school zit :'). Of dat bijna elke leraar na de les even 'met je wilt praten'. Vervolgens vragen ze of je in je jezelf snijdt enzo, mja. Dat is snel over als je je leren kennen, overigens .
Oud 07-03-2010, 15:18
Rivka
Rivka is offline
Nu ben ik ook benieuwd.

Zelf zit ik op de Vrije School, da's ook best geinig af en toe.
Oud 07-03-2010, 15:20
Verwijderd
ik zat op de vrije school en eerst vond ik het een hel, maar nu ik eraf ben mis ik het wel
Oud 07-03-2010, 15:20
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat als je in de mediatheek bent en je zoekt iets en vraagt dat netjes, dat er dan eerst aan je gevraagd wordt of je wel op die school zit :'). Of dat bijna elke leraar na de les even 'met je wilt praten'. Vervolgens vragen ze of je in je jezelf snijdt enzo,

Maar ik zit dan ook op een altoschool. Dat zouden ze bij mij dan ook aan de leraren moeten vragen :'')
Oud 07-03-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
". Vervolgens vragen ze of je in je jezelf snijdt enzo, mja."
hahahahahh damn. dat is wel erg maar grappig
Oud 07-03-2010, 15:22
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga toch maar eens de bus pakken naar het station, daar een friet met eten (want jezus wat heb ik zin in een vette hap ) en daarna m'n fiets terugfietsen naar huis.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Maar ik zit dan ook op een altoschool. Dat zouden ze bij mij dan ook aan de leraren moeten vragen :'')
Whaha . Mja maar refo's he. Zorgen voor je naaste enzo.
Verwijderd
Ik vond de middelbare school altijd erg leuk
Oud 07-03-2010, 15:23
Verwijderd
De afdeling waar ik zit hier op school (hier zit alles van praktijkonderwijs tot tvwo) dacht dat er allemaal perfecte leerlingen naar zouden komen. Nu dat niet zo blijkt te zijn verzinnen ze steeds meer onzin om dat toch zo te laten lijken.
Oud 07-03-2010, 15:24
Verwijderd
Ik vind school wel gezellig enzo, maar als dit de leukste tijd is komt er nog wat gezelligs op me af zeg ;x
Oud 07-03-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
De laatste 4 jaar van mijn middelbare schooltijd waren best te doen, de eerste drie jaar waren vreselijk. Maar hoe dan ook is 18+ zijn en werken/studeren VEEL leuker dan de middelbare school/
Ja, ik vond het destijds ook wel leuk om met vrienden herrie te schoppen en de alto uit te hangen en allround /care te hebben, maar dat laatste^666 ja Je lekker bezighouden met dingen die je wil, op de tijdstippen die je wil, in een eigen huis, waar je gewoon in je pyjama kunt middageten met versgebakken kaneelrolletjes als je daar toevallig zin in hebt.

*hap neemt*

Citaat:
Mijn moeder heeft een tijdje overwogen om mij Mindel (Mindle? ik weet niet) te noemen, maar toen de associatie met "minder" er eenmaal was, kreeg ze het niet meer voor elkaar

Citaat:
Oja, een refoschool lijkt me ook wanstaltig. Maar goed, jij bent dan ook gelovig, dan past het al een stuk beter.
Oud 07-03-2010, 15:25
Verwijderd
M'n ov chipkaart zegt ineens dattie ongeldig is. Weet iemand hoe dat kan en wat te doen?
Oud 07-03-2010, 15:26
Verwijderd
ik wil nu ook al gaan studeren als ik dit hoor zeg
Rivka
Rivka is offline
Misschien is het saldo te laag.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De afdeling waar ik zit hier op school (hier zit alles van praktijkonderwijs tot tvwo) dacht dat er allemaal perfecte leerlingen naar zouden komen. Nu dat niet zo blijkt te zijn verzinnen ze steeds meer onzin om dat toch zo te laten lijken.
HA wat een herkenning .
Verwijderd
ik zat op een ontzettende kakkerschool, echt, grootste ballenclub ooit.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ik wil nu ook al gaan studeren als ik dit hoor zeg
Ik dacht precies hetzelfde. Maar ik ben over 3/4 jaar van school.
Oud 07-03-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vind school wel gezellig enzo, maar als dit de leukste tijd is komt er nog wat gezelligs op me af zeg ;x

Weet je eigenlijk al een beetje welke kant je op wil na de middelbare school, of is dat nog een groots mysterie?
Oud 07-03-2010, 15:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oja, een refoschool lijkt me ook wanstaltig. Maar goed, jij bent dan ook gelovig, dan past het al een stuk beter.
Mjamhoa.
Oud 07-03-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Huw, heb jij een vriend?
Zeven maanden alweer, op de kop af.

Citaat:
hoe maak je precies knakworsten verkeerd klaar?
Nou, ik adviseer je om ze niet te frituren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten