Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2010, 21:05
Verwijderd
50
Advertentie
Oud 10-03-2010, 21:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vond eerst Bep het leukst, maar later besefte ik dat De Majoor toch wel veel genialer was. Dus dat is nu al heel lang mijn favoriet
De leukste aflevering vind ik dan ook Jungle Koorts, waarin hij Paulette van Oldenhuijs tot Neyenburg in het bos verzorgt nadat ze van haar paard afgevallen is.
(Bep is in die aflevering ook briljant...
"PVON, jaaaaa, de Prins van Oranje-Nassau!
Nou, mij krijg je d'r niet bij, kwaaie prins! * -hoofd trek*"

<333 zoveel liefde.
En die aflevering waarin Bep jarig is en ze heel naar droomt dat ze naar het zwembad gaan, en dan zie je de majoor Fats zo het water inrijden in zijn rolstoel. (dat moet je zien denk ik )
Jaa kwaaie prins
Oud 10-03-2010, 21:10
Verwijderd
Dag.
Oud 10-03-2010, 21:17
Verwijderd
Dag!
Oud 10-03-2010, 21:20
Verwijderd
Jammer dat Karen van Holst Pellekaan (Bep dus) materiaal van Loenatik gebruikt heeft voor de Partij voor de Dieren. Vind ik een beetje ver gaan eerlijk gezegd. Maar wel gave scènes:

Verwijderd
Pip luistert nu naar de Toppers. Lachen en wijzen jongens, lachen en wijzen.
Verwijderd
jonge krijg de schijt ff lekker.
Oud 10-03-2010, 21:21
Verwijderd
Ooooh, Loenatik. <3 Zulke tv zou er meer moeten zijn.
Verwijderd
Citaat:
Pip luistert nu naar de Toppers. Lachen en wijzen jongens, lachen en wijzen.
Verwijderd
*lacht en wijst*
Oud 10-03-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Zooo qft.

De freules was ook fantastisch trouwens.
En De man met de hoed <3
Oud 10-03-2010, 21:22
Verwijderd
Ik was enkel op zoek naar een liedje 'de liedjes van weleer'. Dus.
Oud 10-03-2010, 21:23
Sander.
Sander. is offline
Citaat:
_o- exactly tuuduududumdum padadadada dadadamm tududu dat deuntje, ge-ni-aal!
Verwijderd
Citaat:
Ik was enkel op zoek naar een liedje 'de liedjes van weleer'. Dus.
Jaja
Verwijderd
maar nu elmer mij hier zwart maakt op het forum wordt het weer eens tijd om heel hard jantje smit - ik zing dit lied voor jou alleen aan te zetten.
Verwijderd
Ik ben moe.. echt moe..
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
maar nu elmer mij hier zwart maakt op het forum wordt het weer eens tijd om heel hard jantje smit - ik zing dit lied voor jou alleen aan te zetten.
Martel hem!
Oud 10-03-2010, 21:24
Verwijderd
op een dag vertelde mijn lieve oma, dat zij opweg ging heeeel alleeeen
Oud 10-03-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Zooo qft.

De freules was ook fantastisch trouwens.
En De man met de hoed <3
De Freules, zijn dat die twee dames die samen in zo'n soort tuinhuis wonen?
Oud 10-03-2010, 21:26
Martiño
Martiño is offline
Ik vond Telekids helemaal niet gewelddadig. Ik zal niet zeggen dat alle tekenfilmpjes even vredelievend waren, maar het was niet moord en brand ofzo. En het showgedeelte met Carlo en Irene was altijd enorm leuk.
Oud 10-03-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
De Freules, zijn dat die twee dames die samen in zo'n soort tuinhuis wonen?
Nee, dat waren Hubertien en Willemien (maar dat waren wel dezelfde actrices )
De Freules waren die deftige dames die geen geld meer hadden en die een miljoen zouden erven als ze hun neefje manieren zouden leren.
Oud 10-03-2010, 21:28
Lorelei
Lorelei is offline
De lezing was leuk maar ik word flink gen***d bij dit vak. Ongeveer alles gaat fout.
Oud 10-03-2010, 21:29
Verwijderd
Oud 10-03-2010, 21:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jammer dat Karen van Holst Pellekaan (Bep dus) materiaal van Loenatik gebruikt heeft voor de Partij voor de Dieren. Vind ik een beetje ver gaan eerlijk gezegd. Maar wel gave scènes:

[filmpje]

[filmpje]
Heeft ze dat ja?

OOOOH ik heb haar trouwens ontmoet! Ze deed een petitie tegen de bio-industrie op de dam! Als je een halfuurtje in een varkensflat ging zitten en je handtekening zette dan kreeg je haar handtekening en ze gaf er ook een lippestiftzoen op en het was heel gaaf

Ik heb nog foto's van ons in die varkensflat. He, waar zijn die nou.
Oud 10-03-2010, 21:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De lezing was leuk maar ik word flink gen***d bij dit vak. Ongeveer alles gaat fout.
oei hoe dat zo Geniaal tevens Redevaardig Lekker ding?
Oud 10-03-2010, 21:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
he bah dat klinkt stom. Ik ben ook niet goed in het bedenken van dat soort afkortingdingen.
Oud 10-03-2010, 21:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
oei hoe dat zo Geniaal tevens Redevaardig Lekker ding?

Eerst dachten ze dat ik een beta-student was, waardoor m'n columns raar beoordeeld werden. En toen ze er eindelijk achterkwamen dat het niet het geval was, vonden ze het niet nodig om een nieuwe beoordeling te geven. En toen gingen ze fucken met het forum waardoor er 2 paralel liepen en de allerlei reacties wel op het ene maar niet op het andere forum zichtbaar waren. En die keer dat ik de lezing gemist had (omdat toen het hele gedoe met die auto en de niet-werkende remmen gebeurde), gaat me een punt aftrek kosten. Ze vinden "op wintersport gaan en een lezing missen" en "jezelf bijna te pletter rijden en een lezing missen" namelijk op hetzelfde niveau. Argh.
Oud 10-03-2010, 21:34
Verwijderd
Hubertien en Willemien vond ik leuker, dit is iets te gelikt of zo.
Oud 10-03-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Telekids helemaal niet gewelddadig. Ik zal niet zeggen dat alle tekenfilmpjes even vredelievend waren, maar het was niet moord en brand ofzo. En het showgedeelte met Carlo en Irene was altijd enorm leuk.
Wie heeft het over gewelddadig?
Verwijderd
Freules was écht niet gelikt!
Die intro misschien, maar die serie toch niet?
Dat je dat van De man met de hoed zou zeggen, ok... Maar De Freules was heerlijk Hollands.

Hubertien en Willemien was wel leuk ja, maar is minder blijven hangen dan die echte klassieke series.
Rationeel
Rationeel is offline
het enige leuke van villa achterwerk vond ik de daltons
Verwijderd
Citaat:

Eerst dachten ze dat ik een beta-student was, waardoor m'n columns raar beoordeeld werden. En toen ze er eindelijk achterkwamen dat het niet het geval was, vonden ze het niet nodig om een nieuwe beoordeling te geven. En toen gingen ze fucken met het forum waardoor er 2 paralel liepen en de allerlei reacties wel op het ene maar niet op het andere forum zichtbaar waren. En die keer dat ik de lezing gemist had (omdat toen het hele gedoe met die auto en de niet-werkende remmen gebeurde), gaat me een punt aftrek kosten. Ze vinden "op wintersport gaan en een lezing missen" en "jezelf bijna te pletter rijden en een lezing missen" namelijk op hetzelfde niveau. Argh.
Komt aardig overeen met wat ik van m'n zusje hoor over de Universiteit Utrecht. Gelukkig gaat dat in Nijmegen anders.
Verwijderd
Citaat:
Ik. Of mijn ouders.
Oud 10-03-2010, 21:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Komt aardig overeen met wat ik van m'n zusje hoor over de Universiteit Utrecht. Gelukkig gaat dat in Nijmegen anders.
Mja, dit is de eerste keer dat ik tegen zoiets oploop hoor. Maar het is wel bijzonder frustrerend. Toen ging-ie nog zeggen "Als dit nou betekent dat je niet cum laude afstudeert, moet je maar terugkomen.. dan kunnen we nog wel een beetje flexibel zijn". Ja nee, fijn.
Verwijderd
Citaat:
Die vond ik dan net weer iets minder. Maar toen werd ik vast ook wat te oud voor een serie als de Daltons. Toen ik het later nog eens zag, vond ik het ook wel erg goed gemaakt ja. Die aflevering met hoeveel balletjes de jongetjes hadden.
"Hoeveel balletjes heb jij?"
*jongetje kijkt in zijn onderbroek, telt*
"Drie!"

fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Wat kut allemaal zeg!
Waarom zou trouwens een beta-student andere beoordelingsmaatstaven krijgen dan een alfastudent?
Oud 10-03-2010, 21:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik reageer met vertraging op iets uit het vorige topic.
Oud 10-03-2010, 21:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat kut allemaal zeg!
Waarom zou trouwens een beta-student andere beoordelingsmaatstaven krijgen dan een alfastudent?
Omdat je je vakgebied moet betrekken in de columns. Hij dacht dat m'n vakgebied natuur-sterrenkunde was. En mja, dat vakgebied heb ik natuurlijk niet erg laten doorklinken in m'n columns ... dat is m'n vakgebied namelijk helemaal niet!
Oud 10-03-2010, 21:39
Martiño
Martiño is offline

<3 brigitte
Oud 10-03-2010, 21:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
dat was ook best tof ja

Citaat:
Omdat je je vakgebied moet betrekken in de columns. Hij dacht dat m'n vakgebied natuur-sterrenkunde was. En mja, dat vakgebied heb ik natuurlijk niet erg laten doorklinken in m'n columns ... dat is m'n vakgebied namelijk helemaal niet!
wow, wat debiel dat ze je dan niet opnieuw beoordelen!
Oud 10-03-2010, 21:41
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ha! Leuke titel!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Die vond ik dan net weer iets minder. Maar toen werd ik vast ook wat te oud voor een serie als de Daltons. Toen ik het later nog eens zag, vond ik het ook wel erg goed gemaakt ja. Die aflevering met hoeveel balletjes de jongetjes hadden.
"Hoeveel balletjes heb jij?"
*jongetje kijkt in zijn onderbroek, telt*
"Drie!"

ik heb het ook pas een paar jaar terug gekeken hoor
Verwijderd
Citaat:
Freules was écht niet gelikt!
Die intro misschien, maar die serie toch niet?
Dat je dat van De man met de hoed zou zeggen, ok... Maar De Freules was heerlijk Hollands.

Hubertien en Willemien was wel leuk ja, maar is minder blijven hangen dan die echte klassieke series.
Ik heb een niet representatief klein deel gezien van die serie.
Oud 10-03-2010, 21:42
Martiño
Martiño is offline
Ik ken van de Daltons alleen die nieuwere serie, waar die jongens wat ouder zijn. Carien Crutzen.
Oud 10-03-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:

ik heb het ook pas een paar jaar terug gekeken hoor
Ja, ik was net aan het puberen toen het voor het eerst op tv was en toen vond ik het een genante serie, omdat het heel erg over jongens/meisjes ging enzo...
Oud 10-03-2010, 21:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ha! Leuke tetten!
Imenneke valt met de deur in huis!

hoi lieverd ^^
Oud 10-03-2010, 21:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, ik was net aan het puberen toen het voor het eerst op tv was en toen vond ik het een genante serie, omdat het heel erg over jongens/meisjes ging enzo...
Jaa ik vond hem ook genant!
Oud 10-03-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ken van de Daltons alleen die nieuwere serie, waar die jongens wat ouder zijn. Carien Crutzen.
Carine Crutzen is een fantastische actrice ja
Maar die latere serie heb ik nooit gezien.
Verwijderd
Citaat:
Ik. Of mijn ouders.
Oh, dan mis ik dus de helft van de posts hier
Verwijderd
Oh, de Daltons, die wilde ik altijd hebben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten