Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De Freules waren die deftige dames die geen geld meer hadden en die een miljoen zouden erven als ze hun neefje manieren zouden leren. |
![]() |
||
Citaat:
OOOOH ik heb haar trouwens ontmoet! ![]() ![]() Ik heb nog foto's van ons in die varkensflat. He, waar zijn die nou. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Eerst dachten ze dat ik een beta-student was, waardoor m'n columns raar beoordeeld werden. En toen ze er eindelijk achterkwamen dat het niet het geval was, vonden ze het niet nodig om een nieuwe beoordeling te geven. En toen gingen ze fucken met het forum waardoor er 2 paralel liepen en de allerlei reacties wel op het ene maar niet op het andere forum zichtbaar waren. En die keer dat ik de lezing gemist had (omdat toen het hele gedoe met die auto en de niet-werkende remmen gebeurde), gaat me een punt aftrek kosten. Ze vinden "op wintersport gaan en een lezing missen" en "jezelf bijna te pletter rijden en een lezing missen" namelijk op hetzelfde niveau. Argh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Hoeveel balletjes heb jij?" *jongetje kijkt in zijn onderbroek, telt* "Drie!" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou trouwens een beta-student andere beoordelingsmaatstaven krijgen dan een alfastudent? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat: