| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
want jij had hem zo mooi uitgerold over de hele bakplaat en dat wilde ik ook. maar toen werd ik zo kwaad dat het niet lukte en maakte er een bal van. en toen ging ie dus niet meer uit elkaar. Maar goed, ik zal hem voortaan uitrollen en er verder niks meer aan doen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hell yeah, dan ben ik een leuke juf
![]() De week ervoor kreeg ik ook al een tekening van dat meisje. Waar ze dan mijn naam op had geschreven (en ze zit pas in groep 2!) en hartjes erbij enzo. ![]() Maar gisteren moest ik in de les allemaal formulieren invullen en vragen aan ze stellen. En de les duurt maar drie kwartier, dus we hebben uiteindelijk niet zo heel veel kunnen doen. En toen begon ze al van "Ik ga straks tegen mijn vader zeggen dat we NIKS hebben gedaan hoor!" |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn mail lag er gister uit omdat ik te veel had gemaild, kennelijk zit daar een limiet op (hadden zo'n reply to all groepsmail met een man of 20 en kennelijk mag je maar 100 mail per dag sturen, dus als je daar 5x op reageert stopt ie er op een gegeven moment mee) en ik moet vandaag veel dingen mailen, dus ik maakte me nogal zorgen, maar hij doet 't weer dus ![]() nu ga ik nog 25 minuten luieren en dan ga ik aan mijn werkgroepopdrachten. HOe is het met jou? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.hoeveel lessen zijn het in totaal? En wat moet je uiteindelijk kunnen (laatste les) en over hoelang is dat dan? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|