![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() of ben ik nu een speciaal geval? ![]() |
![]() |
|
Ik snap dit eigenlijk wel want als ik klaarkom hoeft het voor mij eigenlijk ook niet meer
![]() Maar ik wil niet egoisties over komen en ik vind het ook erg belangrijk dat mijn mannetje klaarkomt, Dus als ik snel kom laat ik hem mij gewoon door neuken tot hij ook klaarkomt. Denk dat jij het er met je meisie over moet hebben samen kom je wel tot een oplossing! Liefs ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat hij bedoelt na 30 minuten aan vingeren/beffen (hij is al door die eerste tijd van kusjes subtiele dingen heen), en ik zou er idd niet al te veel over klagen hoor @schrijvervantopic |
![]() |
|
![]() |
Pfff dyslectisch ofzo
![]() Voorspel (in dit geval voor vingeren/beffen): Onbepaalde tijd Vingeren beffen zelf: Daar gaat deze discussie over, en iemand reageerde daarmee: ''Wees blij dat het maar 1 minuut duurt bij mij duurt het veel langer ! Wel 30 minuten'' Vervolgens reageerde Repelsteeltje met: Wat 30 minuten O.o ? daar doe je toch wel langer over! Nouja en dat probeerde ik even recht te zetten.. Want deze arme jongen moet dus 30 minuten lang bezig zijn bovenop de tijd die nodig is voor voorspel en dat is idd heel erg lang,. Maar nu klinkt het wel een beetje als.. studielastminuten ofzo -.-'' Iig.. ik hoop dat jullie het nu ook volgen ? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Seksualiteit |
Als je nieuwe vriendin... Streepjescode | 63 | 29-04-2006 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Isa (mijn boek...) Roosje | 19 | 04-11-2004 21:05 | |
Seksualiteit |
ik kom veel te snel klaar, maar is het een beetje raar pietjansen50 | 6 | 28-09-2004 19:53 | |
Seksualiteit |
snel klaarkomen :D WU-rulezzz | 4 | 03-07-2002 20:50 | |
Seksualiteit |
Te snel klaarkomen badtothebone | 1 | 17-06-2002 22:08 |