Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2010, 17:04
Verwijderd
hoi,

imiddels is het gelukt om haar vagina nat te krijgen en ik heb haar geneukt maar al snel kwam het volgende probleem, ze kwam al binnen 1 minuut klaar en ik niet.
Wat kan ik eraan doen om te zorgen dat ze later klaarkomt zodat ik ook klaarkom?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 17:16
gurl19
gurl19 is offline
Wat maakt het nou uit, gewoon doorgaan en dan komt ze misschien nog wel een paar keer.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 17:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Rrrrright.

Wat gurl19 zegt.
Oud 10-03-2010, 17:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat maakt het nou uit, gewoon doorgaan en dan komt ze misschien nog wel een paar keer.
Dit + Weten jullie wel zeker dat ze klaarkwam?
Oud 10-03-2010, 18:54
Verwijderd
wees BLIJ dat je vriendin zo snel klaarkomt
er zijn vrouwen die kunnen pas klaarkomen na 30 minuten zware arbeid
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 19:09
BendeBen
BendeBen is offline
ja neem die gast vooral serieus
Oud 10-03-2010, 19:35
Verwijderd
Zij kwam binnen één minuut klaar van penetratie? Of ze is hééél erg lucky, of een goed actrice.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 19:50
serac
serac is offline
ik kom vaak 2 of 3 keer klaar met neuken, niks mis mee hoor ; gewoon doorgaan tot jij ook komt ;
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 20:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh het lijkt me vreselijk voor je vriendin! Ik ben echt helemaal klaar zodra ik ben gekomen. Nouja, ik hoop maar voor je dat jouw vriendin dat niet heeft maar te zien aan de andere reacties in dit topic hebben niet alle vrouwen dat.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 08:23
Pluis
Pluis is offline
Het leuke van dames is dat ze meerdere keren achter elkaar klaar kunnen komen. Al hebben dames wel het nadeel dat ze van te voren over het algemeen zeker een kwartier moeten "opwarmen", voorspel dus.
Je hoeft haar orgasme dus niet uit te stellen.
Oud 11-03-2010, 09:14
Verwijderd
Er gaat wel meer snel bij jullie: op drie maart vind je haar leuk, op acht maart vindt ze jou ook leuk, op negen maart wordt ze niet nat, op tien maart is dat ook al weer opgelost.

Maargoed. Jullie hebben 1 x seks gehad, dus je weet nog helemaal niet of dit een echt probleem is. Probeer gewoon verder en kijk hoe het gaat . Zij kan waarschijnlijk haar orgasme ook tegenhouden door bepaalde spieren in haar bekken aan te spannen of juist te ontspannen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 12:37
Verwijderd
Haha Sarah, dat antwoord
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 14:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Na één minuut klaarkomen van penetratie, zoals siorin zegt, gebeurt niet veel vrouwen. Als dit ook haar eerste keer was weet ze misschien niet zeker of ze wel of niet klaarkomt en vond ze het gewoon lekker wat je deed en ging ze er maar vanuit dat ze klaarkwam. Misschien denkt ze dat jij dat graag wil horen en/of dat het normaal is. Gewoon doorgaan met experimenteren, ze kan gewoon blijven klaarkomen dus.
Oud 11-03-2010, 17:09
Verwijderd
oke doe ik bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 13:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Echt niet alle vrouwen kunnen meer dan één keer klaarkomen achter elkaar hoor 0_o
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 18:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Echt niet? Ahh dat is juist ons grote voordeel ten opzichte van mannen dat het menstrueren weer goed hoort te maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat als iemand iets te fanatiek of agressief ofzo is dat het dan na 1 keer meer vervelend wordt en je zoiets hebt van 'jaja, oké zo kanniewelweer.'
Oud 15-03-2010, 19:40
miseryboy
miseryboy is offline
Ik dacht dat ikgehoord had dat vrouwen meerdere orgasmes krijgen, gewoon proberen door te gaan en als zij echt wil stoppen dan moet je dat maar doen. Of iets minder spannend voor haar maken en meer voor jouw!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 22:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Echt niet? Ahh dat is juist ons grote voordeel ten opzichte van mannen dat het menstrueren weer goed hoort te maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat als iemand iets te fanatiek of agressief ofzo is dat het dan na 1 keer meer vervelend wordt en je zoiets hebt van 'jaja, oké zo kanniewelweer.'
Nouja, ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zou willen doorgaan na een orgasme. Ik wil dan echt het liefst meteen het bed uit of gaan slapen, hooguit wat knuffelen.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 20:13
Dubbelendwars
Dubbelendwars is offline
je vriendin kómt tenminste klaar!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Er gaat wel meer snel bij jullie: op drie maart vind je haar leuk, op acht maart vindt ze jou ook leuk, op negen maart wordt ze niet nat, op tien maart is dat ook al weer opgelost.

Maargoed. Jullie hebben 1 x seks gehad, dus je weet nog helemaal niet of dit een echt probleem is. Probeer gewoon verder en kijk hoe het gaat . Zij kan waarschijnlijk haar orgasme ook tegenhouden door bepaalde spieren in haar bekken aan te spannen of juist te ontspannen.
wij zijn snel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
wij zijn snel
'Snel' is niet altijd goed hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
'Snel' is niet altijd goed hoor.
in dit opzicht heb je wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 20:02
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
ik kan maar 1 keer klaarkomen hoor, ik zou het niet wagen om bij mij door te gaan!
Oud 06-04-2010, 14:22
Verwijderd
maar de meesten kunnen toch meerdere keren klaarkomen....
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 19:04
Breg
Breg is offline
in theorie ja. Volgens mij zijn veel vrouwen al blij als ze 1x klaar komen.
Oud 07-04-2010, 20:13
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Zoals al een paar keer gezegd, dit kan lang niet elke vrouw. Bij mij is het na een orgasme ook echt 'klaar' dus kan me voorstellen dat dat erg vervelend is als ze zo snel komt.
Oud 08-04-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Zoals al een paar keer gezegd, dit kan lang niet elke vrouw. Bij mij is het na een orgasme ook echt 'klaar' dus kan me voorstellen dat dat erg vervelend is als ze zo snel komt.
hehe iemand snapt het
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
wees BLIJ dat je vriendin zo snel klaarkomt
er zijn vrouwen die kunnen pas klaarkomen na 30 minuten zware arbeid
je neemt toch serieus wel wat meer tijd voor seks? kusjes, subtiele aaihanden, opwarmen, beetje klieren, 'perongeluk' kleding loshaken ..
of ben ik nu een speciaal geval?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 09:28
BabyBam
BabyBam is offline
Ik snap dit eigenlijk wel want als ik klaarkom hoeft het voor mij eigenlijk ook niet meer
Maar ik wil niet egoisties over komen en ik vind het ook erg belangrijk dat mijn mannetje klaarkomt,
Dus als ik snel kom laat ik hem mij gewoon door neuken tot hij ook klaarkomt.
Denk dat jij het er met je meisie over moet hebben samen kom je wel tot een oplossing!

Liefs
Oud 28-04-2010, 08:19
Zwimber
Zwimber is offline
Citaat:
je neemt toch serieus wel wat meer tijd voor seks? kusjes, subtiele aaihanden, opwarmen, beetje klieren, 'perongeluk' kleding loshaken ..
of ben ik nu een speciaal geval?

Ik denk dat hij bedoelt na 30 minuten aan vingeren/beffen (hij is al door die eerste tijd van kusjes subtiele dingen heen), en ik zou er idd niet al te veel over klagen hoor @schrijvervantopic
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 09:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik vind 30 minuten niet erg kort of snel, zwimber!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
ik vind 30 minuten niet erg kort of snel, zwimber!
Ik ook niet. Sterker nog, als het veel langer duurt dan hoeft het voor mij niet eens, haha.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 17:42
Zwimber
Zwimber is offline
Pfff dyslectisch ofzo .. maargoed ik zal een tijdschema maken om het duidelijk te maken:

Voorspel (in dit geval voor vingeren/beffen):
Onbepaalde tijd

Vingeren beffen zelf:

Daar gaat deze discussie over, en iemand reageerde daarmee: ''Wees blij dat het maar 1 minuut duurt bij mij duurt het veel langer ! Wel 30 minuten''

Vervolgens reageerde Repelsteeltje met: Wat 30 minuten O.o ? daar doe je toch wel langer over!

Nouja en dat probeerde ik even recht te zetten.. Want deze arme jongen moet dus 30 minuten lang bezig zijn bovenop de tijd die nodig is voor voorspel en dat is idd heel erg lang,. Maar nu klinkt het wel een beetje als.. studielastminuten ofzo -.-'' Iig.. ik hoop dat jullie het nu ook volgen ?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten