Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, als ik mij kut voel wijt ik dat aan mezelf. Als je jezelf zielig vind, vind je wel een beetje dat je medelijden verdient denk ik, en je verdient wat mij betreft alleen medelijden als het niet je eigen schuld is. Jezelf zielig vinden is dus, voor mij, de schuld buitten mezelf leggen.
Wat is je grootste ergernis? |
![]() |
||
Citaat:
|
Nee, hoor. Ik vind dat iedereen dingen mag doen hoe die wil/zijn eigen manier, zolang het niet mensonterend/grof/vervuilend/ondiervriendelijk/etc. is
![]() En jij?
|
Wow, sterke 'en jij' comeback
![]() Ik ben niet een actief overtuiger maar merk wel dat sommigen van mijn vrienden en collega's gewoontes van mij overnemen. Zou jij in een huis kunnen wonen dat felroze is aan de buitenkant (verder perfect van binnen maar je mag het niet overschilderen)?
|
Verwijderd
|
Een maillot van de zeeman, had er jaren terug een gekocht in maat L en die was te groot, nu had ik er een in XL en die was echt veel en veel te klein, terwijl ik juist een XL kocht omdat ik hoopte dat ie lekker groot zou zijn.
Wat vind je van Spa fruit en welke smaak vind je het lekkerst? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Openbaar vervoer is ge-wél-dig. Je leert er leuke (en minder leuke) nieuwe mensen kennen, je kan lekker uitzeiken op de NS als je trein niet rijdt. Je kan uit het raam kijken en lekker niks doen. Dat is pas reizen!
En de fiets is voor kleine afstanden erg praktisch, en je bent lekker buiten, en het is gezond. Bovendien zijn beide dingen beter voor het milieu dan een auto. Makkelijk dus. Maar ik ben dan ook nog te jong voor een rijbewijs ![]() Hoe oud was je (ongeveer) toen jouw huidige wereldbeeld gevormd is? |
![]() |
|
|