| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
All I can ever be to you,
is the darkness that we knew And this regret I had to get accustomed to Once it was so right When we were at our high, Waiting for you in the hotel at night, I knew I hadn't met my match, But every moment we could snatch, I dont know why I got so attached, Its my responsibility, And you dont owe nothing to me, But to walk away I have no capacity (8) |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik hoorde laatst van een redelijke topsporter dat er ook een duidelijk verschil is tussen hartconditie (=uithoudingsvermogen) en (spier)herstelconditie. en dat vooral de tweede voor beginners heel lastig op te krikken is
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb nu van die strakke bandagedingen om mijn knieen, weet niet of het helpt maar het voelt wel prettig ondersteunend
dus nu maar wachten tot ik weer pijnvrij kan traplopen en dan weer voorzichtig beginnen en goed letten op het goed neerzetten van mijn voeten en blaat.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
sommige hardloopschoenen zijn aan de binnenkant extra stevig om dat tegen te houden
en sommige mensen hardlopen met zooltjes maar dan moet je eerst naar een fysiotherapeut zodat die kan kijken of dat nodig is, en dan naar een podotherapeut zodat die de zooltjes kan aanmeten.
|
![]() |
|
|