| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee ik moet de notitie die ik 'nu' aan het schrijven ben daar inleveren. Een master bestuursrecht zit er voor mij echt niet in, ik ben zó blij dat dit mn laatste bestuursrechtelijke vak is, dus tenzij jij je stiekem nog in je bachelor zit, lijkt die kans me heel klein
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan van mijn bachelor ook alleen maar klasgenoten herinneren die héél blij waren bestuursrecht voorbij was, terwijl ik stiekem altijd een beetje ging gloeien van termijnoverschrijdingen en abbb's. Ik ben duidelijk niet hip!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan niet smokkelen met mijn master Je MOET al je bachelorvakken hebben voor je ook maar iets uit je master mag doen Ik ken maar 1 iemand die bestuursrecht overweegt als master. Bij ons vind iedereen het ook tamelijk walgelijk. |
|
|
|
||
|
Citaat:
ik heb ooit voor een vak als enige van de groep van bijna 60 man een voldoende gehaald. ik had een 5.5
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik in Zweden studeerde móest ik mastervakken doen, het kon niet eens anders. En mju, ik denk dat ik wel goed zit ja. Ik vind het heerlijk om fouten in procedures of stukken te onderzoeken en de overheid onderuit te halen. En om formeel te schrijven en om te leren hoe de staat werkt en belangen af te wegen. En ik heb dan weer een hekel aan privaatrecht, met z'n twintigduizend vormen van overeenkomsten en mensen die haast uit verveling hun buurman gaan aanklagen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
zeker een desktop met usb keyboard? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja ik vind het ook heel flauw |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bleh, ja de UU, ik ben het nu al zat.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik wil die ''vriend'' van me graag een brief(je) schrijven over dat ik het niet trek, zijn gedrag en hoe onze vriendschap nu in elkaar zit en zo, maar misschien is dat juist heel dom? Dat ie het heel zwaar opneemt en zo, terwijl ik het vooral kwijt wil zijn ipv erover na te blijven denken. Hmmm *denkt*
|
|
|
|
Verwijderd
|
Sann Quis en andere geïnteresseerden naamzoek:
http://www.last.fm/music/Marlon+Penn Je kunt daar zijn nummers gewoon helemaal luisteren. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() probeer het eens met een ps2 toetsenbord, als je die ergens hebt rondslingeren... |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||