Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2010, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ik had vorige week mijn sectorwerkstukpresentatie, wat over snoep ging. Dus mijn buddy en ik hadden heel onze stand volgezet met snoep. Maar echt alsin SNOEP, zoals drop en spekkies en tumtum. Ik kon er niet vanaf blijven en toen was ik even later überdruk en trillerig en ongeconcentreerd enzo. Mijn vriendje vroeg wat ik had. Ik: ehm, nou, kijk, ik denk teveel suiker. Hij moest hartelijk lachen . Maar daarna ben je echt kapot.
Haha, gatver.
Advertentie
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je een slechte parodie op GTST maakt, ben je dan ook een serieverkrachter?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Daar moet je doorheen rennen anders wordt het nooit beter! Rennen tot je jankt!
Ik heb op de loopband gelopen in de sportschool! Een heel kwartier! (en dan vooral op 7, huhu).
Oud 15-03-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Als je een slechte parodie op GTST maakt, ben je dan ook een serieverkrachter?
gtst an sich is al een serieverkrachter
Oud 15-03-2010, 16:32
Tink*
Tink* is offline
Ik ga zometeen een uur bommen, oh sweet joy.
Verwijderd
Citaat:
ja misschien moet ik dat echt gaan doen. Ik groei helemaal vast in de illustratorshouding.
Nou, als extra stimulans: Ik ben helemaal geen sportief type maar ik vind het echt heerlijk, het is zo fijn even iets anders en het is ook nog eens goed voor je (met mate).
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haha, gatver.
Ik lust het nog steeds hoor . Daarna had ik nog een half stokbrood (zo'n grote dikke Franse <3) met kruidenboter en twee kommen erwtensoep. Hoe bedoel je snoep is niet voedzaam .
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zometeen een uur bommen, oh sweet joy.
Wat ga je doen?!
Oud 15-03-2010, 16:33
Verwijderd
Nou, de e-mail is geschreven. Nu nog versturen.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik beweeg ongeveer een half uur per dag, met de hond. Dat is eigenlijk heel slecht.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb op de loopband gelopen in de sportschool! Een heel kwartier! (en dan vooral op 7, huhu).
wat is 7? 7 km/u is best moeilijk, dat zit precies tussen lopen en rennen in! Dus respect
Citaat:
gtst an sich is al een serieverkrachter
Oud 15-03-2010, 16:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wat is 7? 7 km/u is best moeilijk, dat zit precies tussen lopen en rennen in! Dus respect

7 km/u ja. En er is voor mij niks aan, want ik heb best lange benen dus voor mij is het gewoon een beetje doorlopen :')
Oud 15-03-2010, 16:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik beweeg ongeveer een half uur per dag, met de hond. Dat is eigenlijk heel slecht.
Vind je?
En moet je de hond niet twee keer per dag uitlaten anders?

Ik beweeg eigenlijk best goed. Met werk loop en sjouw ik heel veel en ik ben minstens drie keer per week in de sportschool en ik speel dan nog piano en ik zing en ik ga ook viool spelen en dat kost ook allemaal energie en ik vind dat dat als beweging telt
Miekje*
Miekje* is offline
Door ecnelis heb ik trek in allerlei onverantwoorde dingen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
7 km/u ja. En er is voor mij niks aan, want ik heb best lange benen dus voor mij is het gewoon een beetje doorlopen :')
Met doorlopen verbrand je meer vet dan met hardlopen. Met hardlopen verbeter je je conditie.
Oud 15-03-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Nou, de e-mail is geschreven. Nu nog versturen.
is het tactisch formuleren een beetje gelukt?
Oud 15-03-2010, 16:36
Verwijderd
Ik dacht net dat m'n algoritme had gefaald, maar gelukkig was ik ergens vergeten door 100 te delen
Oud 15-03-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
mmm ja? Ik fiets naar school en heb geloof ik altijd tegenwind dus in principe krijg ik wel een béétje beweging. Maar tijdens mijn stage werk ik thuis op mijn kamer dus dan is het bed uit rollen, kwast in de hand, arbeid, llllllllllllllllllllllllllllllllllllll( er zat wat verf op de L toets, die krab ik er even af hoor) en uren lang hetzelfde zitten, slapende benen, lamme armen. Echt tijd voor een sport
Verwijderd
Citaat:
Door ecnelis heb ik trek in allerlei onverantwoorde dingen.
hoezo dat?
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wat ga je doen?!
Bewegen op muziek en het is kut en je wordt er moe van.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vind je?
En moet je de hond niet twee keer per dag uitlaten anders?

Ik beweeg eigenlijk best goed. Met werk loop en sjouw ik heel veel en ik ben minstens drie keer per week in de sportschool en ik speel dan nog piano en ik zing en ik ga ook viool spelen en dat kost ook allemaal energie en ik vind dat dat als beweging telt
Ik doe overigens best zwaar werk ja, dus dat telt ook wel weer mee als beweging .

En de hond wordt 3 keer per dag uitgelaten! 's Ochtends door mij kort, 's middags door mijn moeder en 's avonds weer door mij wat langer.
Verwijderd
ik weet alleen niet of hardlopen heel verstandig is met platvoeten? Want ik rol niet met mijn voeten enzo.
Oud 15-03-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
is het tactisch formuleren een beetje gelukt?
In mijn ogen wel, maar het blijft de vraag hoe hij het interpreteert. Ik heb het heel erg bij mezelf gehouden, zo van ''ik trek dit niet'' en niet ''jij zit fout,'' dat was hopelijk een goede zet.
Verwijderd
Citaat:
Bewegen op muziek en het is kut en je wordt er moe van.
hehehe ok.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hoezo dat?
Zie post over hormonen vorige pagina .

Ik ga eten maken. Wat, geen idee, ik zie wel ofzo.
Oud 15-03-2010, 16:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is sowieso goed quis!
Verwijderd
Citaat:
In mijn ogen wel, maar het blijft de vraag hoe hij het interpreteert. Ik heb het heel erg bij mezelf gehouden, zo van ''ik trek dit niet'' en niet ''jij zit fout,'' dat was hopelijk een goede zet.
Het is iig goed voor jezelf dat je er wat over zegt
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik doe overigens best zwaar werk ja, dus dat telt ook wel weer mee als beweging .

En de hond wordt 3 keer per dag uitgelaten! 's Ochtends door mij kort, 's middags door mijn moeder en 's avonds weer door mij wat langer.
Een beetje.

En dan is het nog maar een halfuur in totaal dat je met hem loopt?
Oud 15-03-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
ik weet alleen niet of hardlopen heel verstandig is met platvoeten? Want ik rol niet met mijn voeten enzo.
Hardlopen kan met alle voeten als je de goede schoenen hebt. Afspraak bij de podoloog maken of bij een hele goede sportzaak waar ze zo'n scan van je voeten kunnen maken en je aan de hand daarvan schoenen kunnen aanmeten.
Oud 15-03-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Het is iig goed voor jezelf dat je er wat over zegt

En nu ga ik koken want anders ga ik snoepen.
Verwijderd
Citaat:
Hardlopen kan met alle voeten als je de goede schoenen hebt. Afspraak bij de podoloog maken of bij een hele goede sportzaak waar ze zo'n scan van je voeten kunnen maken en je aan de hand daarvan schoenen kunnen aanmeten.
klinkt als een duur grapje!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een beetje.

En dan is het nog maar een halfuur in totaal dat je met hem loopt?
Persoonlijk drie kwartier, als je de heen en weer naar winkel-ren tochtjes meetelt! Niet veel, weet ik .
Oud 15-03-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:

En nu ga ik koken want anders ga ik snoepen.
vroeg
Oud 15-03-2010, 16:42
Tink*
Tink* is offline
Ik sport ook als ik uitga en niet ga drinken.
Oud 15-03-2010, 16:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@fizzle (reply op WHJVHL topic):

Als ik teveel gedronken heb gaat het bij mij echt goed fout en ben ik echt totaal van de wereld en duurt het meer dan een dag voor ik weer eten kan zien of ruiken zonder te kotsen. M'n vrienden hadden al een logo voor me gemaakt van een WC-pot met de tekst 'free hugs'. Die reputatie heb ik dus...
Afgelopen vrijdagavond was ik in de WATT in Roffa bij een of ander 80s&90s feest en daar ging het dus ook fout. Alles draaide en ik sloot mezelf op in de WC om daar weer lekker te plee-huggen en te kotsen. Na een tijdje gooide de WC-juf de deur open en zei dat ik weg moest omdat ik er al een half uur zat. De security kwam er zelfs bij om me eruit te gooien.
Echt heel beschamend, want de deur stond open en vlak voor die deur zat een ruit met daarachter de rookruimte, vanwaar allerlei mensen me stonden aan te gapen. Ik schaamde me kapot. Ik kon amper meer bewegen, maar ik weet nog precies wat er allemaal gedaan en gezegd is. Gelukkig heb ik hele lieve vrienden en m'n homeboy heeft me mee naar buiten genomen en me naar het huis van een vriendin gebracht om me daar in bed te leggen en een emmer voor me klaar te zetten. Wat een schat is het toch ook.
De volgende ochtend maakten ze gebakken eieren met spek en alleen de lucht al triggerde me weer en daarna moest ik richting m'n ouders, maar ik durfde de trein niet in te stappen omdat ik wéér moest kotsen, dus toen heeft die vriend me meegesleept naar een bouwterrein en is daar voor me gaan staan, zodat niemand me kon zien.

Pff, de laatste keer dat ik zoiets had was meer dan een jaar geleden, maar goed, m'n reputatie is weer in tact.
Oud 15-03-2010, 16:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Persoonlijk drie kwartier, als je de heen en weer naar winkel-ren tochtjes meetelt! Niet veel, weet ik .
ochja. Beter dan niks!
Oud 15-03-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
klinkt als een duur grapje!
Sportschool of zo is duurder. Het is een éénmalige investering. De podoloog wordt meestal vergoed en de schoenen die ik nodig had waren toevallig erg betaalbaar.
Oud 15-03-2010, 16:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@fizzle (reply op WHJVHL topic):

Als ik teveel gedronken heb gaat het bij mij echt goed fout en ben ik echt totaal van de wereld en duurt het meer dan een dag voor ik weer eten kan zien of ruiken zonder te kotsen. M'n vrienden hadden al een logo voor me gemaakt van een WC-pot met de tekst 'free hugs'. Die reputatie heb ik dus...
Afgelopen vrijdagavond was ik in de WATT in Roffa bij een of ander 80s&90s feest en daar ging het dus ook fout. Alles draaide en ik sloot mezelf op in de WC om daar weer lekker te plee-huggen en te kotsen. Na een tijdje gooide de WC-juf de deur open en zei dat ik weg moest omdat ik er al een half uur zat. De security kwam er zelfs bij om me eruit te gooien.
Echt heel beschamend, want de deur stond open en vlak voor die deur zat een ruit met daarachter de rookruimte, vanwaar allerlei mensen me stonden aan te gapen. Ik schaamde me kapot. Ik kon amper meer bewegen, maar ik weet nog precies wat er allemaal gedaan en gezegd is. Gelukkig heb ik hele lieve vrienden en m'n homeboy heeft me mee naar buiten genomen en me naar het huis van een vriendin gebracht om me daar in bed te leggen en een emmer voor me klaar te zetten. Wat een schat is het toch ook.
De volgende ochtend maakten ze gebakken eieren met spek en alleen de lucht al triggerde me weer en daarna moest ik richting m'n ouders, maar ik durfde de trein niet in te stappen omdat ik wéér moest kotsen, dus toen heeft die vriend me meegesleept naar een bouwterrein en is daar voor me gaan staan, zodat niemand me kon zien.

Pff, de laatste keer dat ik zoiets had was meer dan een jaar geleden, maar goed, m'n reputatie is weer in tact.
Oh jeetje, wat naar!

Ja ik drink tegenwoordig gewoon niet meer dan één glas alcohol op een avond. Want ik ga toch alleen maar idioot doen
Verwijderd
Citaat:
Sportschool of zo is duurder. Het is een éénmalige investering. De podoloog wordt meestal vergoed en de schoenen die ik nodig had waren toevallig erg betaalbaar.
ik heb al wel speciale zolen en shizzle, met gecorrigeerd lengte verschil, kan ik die niet gewoon in wat rennersschoenen gooien?
Verwijderd
Citaat:
vroeg
Ja, maar ik heb geen zin in nog meer appels dus ja.
Oud 15-03-2010, 16:46
Verwijderd
Nou het schiet nog steeds niet erg op, met de hand win ik nog. Hoewel ik wel per ongeluk een verkeerde beginconditie had opgegeven. Hij moest zoeken tussen 0.001 en 0.005 en beginnen bij 1
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat kan wel. Maar met sportschoenen kun je beter gewoon goeie kopen.

Ik had heel goedkope gekocht, van 20 euro ofzo, en na twee maanden waren ze al stukgelopen (echt dat er scheuren in zitten en gaten in de zolen enzo).
Verwijderd
AH KUT nooit schudden met een verf pot die open bleek te zijn, alles onder
Oud 15-03-2010, 16:47
Tink*
Tink* is offline
Ik opende hyves om iemand te begluren, maar nu ben ik vergeten wie.
Oud 15-03-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
ik heb al wel speciale zolen en shizzle, met gecorrigeerd lengte verschil, kan ik die niet gewoon in wat rennersschoenen gooien?
Oja dan ben je al halverwege. Welkom bij de beenlengteverschil-club! Ja, die kan je dus in de meest eenvoudige rennersschoenen gooien, maar die mogen dan niet ''extra'' verstevigd zijn want dan is het zo driedubbel verstevigd dat je net zo goed op klompen kan lopen.
Bij de Intersport (geloof ik) hebben ze me heel goed geholpen. Ze hebben daar allerlei kleurtjes voor soorten schoenen voor soorten voeten en meestal loopt er wel iemand rond die er iets vanaf weet. Wel de zolen die al in de schoenen zitten eruit doen, anders klopt het weer niet.
Oud 15-03-2010, 16:49
Verwijderd
okay!
Oud 15-03-2010, 16:50
Verwijderd
Het werkt
Oud 15-03-2010, 16:50
Verwijderd
Wow Trimm, heftig.
En je benam me mijn eetlust een beetje.
Oud 15-03-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Wow Trimm, heftig.
En je benam me mijn eetlust een beetje.
Heb je daar zo snel last van?

Ik heb weleens lekker zitten eten terwijl ik een reportage keek over het werk van een patholoog-anatoom en in die reportage hadden ze dan ook werkelijk niks weggelaten. Denk o.a. aan lijken vol met lijkvlekken, een romp zonder ledematen en hoofd maar mét maden en vliegen erop.
Oud 15-03-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Heb je daar zo snel last van?

Ik heb weleens lekker zitten eten terwijl ik een reportage keek over het werk van een patholoog-anatoom en in die reportage hadden ze dan ook werkelijk niks weggelaten. Denk o.a. aan lijken vol met lijkvlekken, een romp zonder ledematen en hoofd maar mét vliegen erop.
Ik wilde vroeger pathaloog-anatoom worden, machtig mooi vak. Maar kotsen, bah.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten