| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En moet je de hond niet twee keer per dag uitlaten anders? Ik beweeg eigenlijk best goed. Met werk loop en sjouw ik heel veel en ik ben minstens drie keer per week in de sportschool en ik speel dan nog piano en ik zing en ik ga ook viool spelen en dat kost ook allemaal energie en ik vind dat dat als beweging telt
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En de hond wordt 3 keer per dag uitgelaten! 's Ochtends door mij kort, 's middags door mijn moeder en 's avonds weer door mij wat langer.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En dan is het nog maar een halfuur in totaal dat je met hem loopt? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
@fizzle (reply op WHJVHL topic):
Als ik teveel gedronken heb gaat het bij mij echt goed fout en ben ik echt totaal van de wereld en duurt het meer dan een dag voor ik weer eten kan zien of ruiken zonder te kotsen. M'n vrienden hadden al een logo voor me gemaakt van een WC-pot met de tekst 'free hugs'. Die reputatie heb ik dus... Afgelopen vrijdagavond was ik in de WATT in Roffa bij een of ander 80s&90s feest en daar ging het dus ook fout. Alles draaide en ik sloot mezelf op in de WC om daar weer lekker te plee-huggen en te kotsen. Na een tijdje gooide de WC-juf de deur open en zei dat ik weg moest omdat ik er al een half uur zat. De security kwam er zelfs bij om me eruit te gooien. ![]() Echt heel beschamend, want de deur stond open en vlak voor die deur zat een ruit met daarachter de rookruimte, vanwaar allerlei mensen me stonden aan te gapen. Ik schaamde me kapot. Ik kon amper meer bewegen, maar ik weet nog precies wat er allemaal gedaan en gezegd is. Gelukkig heb ik hele lieve vrienden en m'n homeboy heeft me mee naar buiten genomen en me naar het huis van een vriendin gebracht om me daar in bed te leggen en een emmer voor me klaar te zetten. Wat een schat is het toch ook. De volgende ochtend maakten ze gebakken eieren met spek en alleen de lucht al triggerde me weer en daarna moest ik richting m'n ouders, maar ik durfde de trein niet in te stappen omdat ik wéér moest kotsen, dus toen heeft die vriend me meegesleept naar een bouwterrein en is daar voor me gaan staan, zodat niemand me kon zien. Pff, de laatste keer dat ik zoiets had was meer dan een jaar geleden, maar goed, m'n reputatie is weer in tact.
|
|
||
|
Citaat:
Ja ik drink tegenwoordig gewoon niet meer dan één glas alcohol op een avond. Want ik ga toch alleen maar idioot doen
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de Intersport (geloof ik) hebben ze me heel goed geholpen. Ze hebben daar allerlei kleurtjes voor soorten schoenen voor soorten voeten en meestal loopt er wel iemand rond die er iets vanaf weet. Wel de zolen die al in de schoenen zitten eruit doen, anders klopt het weer niet. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb weleens lekker zitten eten terwijl ik een reportage keek over het werk van een patholoog-anatoom en in die reportage hadden ze dan ook werkelijk niks weggelaten. Denk o.a. aan lijken vol met lijkvlekken, een romp zonder ledematen en hoofd maar mét maden en vliegen erop.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar kotsen, bah.
|
|
| Advertentie |