Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En is het bloempje of bloemetje? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb net pesto gemaakt, en dat ga ik over een uurtje opsmikkelen met verse spinazie en verse spinaziepasta <3 en voor de man heb ik kipreepjes gemarineerd in de pesto. Met dank aan sann voor de inspiratie
![]() ![]() |
![]() |
|
Is er hier toevallig iemand die een wondermiddel heeft tegen droog haar?
![]() Ik heb echt ontzettend droog haar terwijl ik het heel erg goed verzorg. Heb wel krullen, dus ik weet dat de haarstructuur sowieso wat droger is dan ander haar. Bleh, helemaal als ik net ben wezen zwemmen ofzo, voelt m'n haar echt aan als stro (door het chloor ook denk ik) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
.com
![]() anders kom je op iets heel cheaps uit ![]() @musiquefreak ik gebruik de lijn van andrelon, dus shampoo, cremespoeling, conditioner (wat je dan niet uitspoelt) en 1x in de zoveel tijd een haarmasker. Ik gebruik voor droog haar. Kan ook speciaal voor krullen geloof ik. Maar mijn haar wordt daar erg blij van iig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
who, ik kijk naar uh, netwerk ofzo. Een vrouw liet een borstvergroting doen en die dokter besloot zelf even wat grotere siliconen er in te proppen :"D te groot, voor haar huid zeg maar. Op een gegeven moment staat ze onder de douche en voelt ze een gat in haar borst, was haar borst aan het open scheuren :"D
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|