Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2010, 18:06
superice
superice is offline
Hallo iedereen,

Ik heb 2 problemen. Ik ben verliefd en ik heb haar gevraag en ben afgewezen... Was te verwachten
Probleem 1: Maar ze zei dus nee maar loopt de hele tijd te flirten en rare opmerkingen te maken. Ik heb geen flauw idee wat te doen. Wat bedoelt ze???

Probleem 2: Moet ik terug flirten, of haar laten wezen?

Groeten
Rick
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2010, 18:07
rens..
rens.. is offline
Nee, blijkbaar doet ze daar niet zo moeilijk over maar wil niks.
Verwacht er niet teveel van
Oud 17-03-2010, 18:20
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Wat voor rare opmerkingen?
Oud 17-03-2010, 18:21
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Ze houdt duidelijk van de aandacht, maar wil niets met je. Tenminste, dat is wat ik vermoed na aanleiding van dat beetje informatie dat je ons geeft. Mocht ik het goed zien, vermijden die meid.
Oud 17-03-2010, 18:28
superice
superice is offline
@Egoconstructie: kon je nu maar in me gedachten kijken hé?? Leuk hé? (erachteraan fluisterend zodat de rest het niet hoort: net als ik) etc.

@ de rest: help, hoe vergeet ik een gave meid die blond is met stralend blauwe ogen???
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 18:53
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
In contact minderen. Je aandacht op andere meisjes vestigen en je interesse proberen te verleggen. Je op haar mindere punten focussen misschien. Veel verder dan dat kom ik niet.

Mijn ervaring met dit soort meiden is dat hoe goed je ook je best doet, je altijd wel ergens een beetje hoop houdt dat het wél wat kan worden. Tenzij je dus de mogelijkheid creéert dit niet meer te houden. Bv door bovenstaande. succes ermee
Oud 17-03-2010, 18:54
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
oke dan niet.
Oud 17-03-2010, 22:33
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Eh hoe oud is ze?

Meisjes van de leeftijd rond 15 ofzo hebben nogal de neiging eerst iemand niet leuk te vinden, maar wel heel erg van de aandacht te genieten. Ze zou het waarschijnlijk dan ook vreselijk kut vinden als je niet meer verliefd op haar bent, en heel misschien zal ze uiteindelijk ook wel wat met jou willen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 22:37
Akhlys
Akhlys is offline
Aandachtsgeil. Geen tijd en vooral geen aandacht aan besteden. Wat at the drive-in zegt, probeer je aandacht op andere meiden te vestigen Good luck
Oud 18-03-2010, 01:43
Verwijderd
Citaat:
oke dan niet.
Ik denk dat hij met dat 'kon je nu maar in m'n gedachten kijken' gewoon antwoord geeft op je vraag. Als in, dat dat meiske zulk soort opmerkingen tegen hem maakt. Maar het staat er wel wat onduidelijk, ja.

@ TS: Ze wil aandacht, en denkt die te krijgen door jouw hoop op een wederzijdse verliefdheid (nét) levend te houden. Het is een flauwe vrouwentruuk, die meisjes vooral gebruiken als ze onzeker zijn over zichzelf en constante bevestiging willen van dat ze leuk zijn. Negeren die hap.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 01:59
crazycat
crazycat is offline
of je regelt dr gewoon , aandacht sletjes zijn fucking makelijk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 13:16
Verwijderd
Negeren of idd, gewoon je verliefdheid opzij zetten en gebruik maken van haar aandachtsgeilheid.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 15:41
I C U
I C U is offline
Ze wil je aandacht en ze weet dat dat makkelijk is omdat je haar leuk vindt. Gewoon negeren dus en misschien wat meer met andere meiden omgaan, zodat zij ook weet dat je er klaar mee bent. Alleen doen als je het fijn vindt om met andere meiden om te gaan, anders komt het te geforceerd over...
Reageren

Regels voor berichten