Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2010, 13:28
Patt92
Patt92 is offline
Wij zijn druk bezig met een eindopdracht over Thailand, het zal Maandag ingeleverd moeten worden inclusief prijssommen en verzekeringen enzovoorts.
En nu moet het opeens vandaag over een half uur in geleverd moet worden en dat ga ik echt niet redden omdat ik gisteren de hele dag niet aan mijn opdracht kunnen werken vanwege de open dag hier op mijn school. Met als gevolg dat ik dit helemaal in mag halen en geen verkoopgesprek mag doen Mogen de leraren zonder overleg de Deadline aanpassen waardoor je je eindopdracht onmogelijk haalt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2010, 15:34
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik zou zeggen loop even naar je teamleider of coördinator toe ofzo? Het lijkt me niet dat dit zo maar mag gebeuren als er eerst duidelijk maandag is afgesproken. Als je daar even aankaart dat je ook nog druk bent geweest met de open dag, lijkt het me niet dat ze er moeilijk over zullen doen.
Het is natuurlijk een ander verhaal als het al langer bekend is maar jij het bijvoorbeeld niet duidelijk hebt opgevangen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 16:05
silentbob
silentbob is offline
lijkt mij niet dat dat mag, bij ons moeten proefwerken ook altijd minstens een week van te voren worden opgegeven
zou idd anders zijn als je het zelf verkeerd hebt opgevat, maar dan kun je mischien ook nog wel uitstel krijgen(maar dan ligt het aan de leraar of die je dat gunt of niet)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 16:42
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
lijkt mij niet dat dat mag, bij ons moeten proefwerken ook altijd minstens een week van te voren worden opgegeven
zou idd anders zijn als je het zelf verkeerd hebt opgevat, maar dan kun je mischien ook nog wel uitstel krijgen(maar dan ligt het aan de leraar of die je dat gunt of niet)
uhmm ik denk niet dat ze dat doet maar op de opdracht staat het 22 maart moet afzijn. In het weekend ga ik er hard aanwerken en we merken wel of hij geaccepteerd wordt
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 18:48
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Als je HBO zit (unversiteit hetzelfde denk ik) valt er weinig aan te doen. Daar doen ze het structureel zo onhandig. Had vriend en die kreeg een keer de melding op blackboard van 'hoorcollege van morgen gaat niet door, deze is gisteren geweest'. xD.

Maarja, deadline ineens ipv 3 dagen naar over 30 min? Zou toch even klachen. Examen/klachtencommissie mby?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 11:57
Tink*
Tink* is offline
Dat lijkt me niet mogen zonder enige vorm van aankondiging. Wat als je even niet had gekeken? Dan had je het niet eens geweten.
Oud 20-03-2010, 14:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als je HBO zit (unversiteit hetzelfde denk ik) valt er weinig aan te doen. Daar doen ze het structureel zo onhandig. Had vriend en die kreeg een keer de melding op blackboard van 'hoorcollege van morgen gaat niet door, deze is gisteren geweest'. xD.

Maarja, deadline ineens ipv 3 dagen naar over 30 min? Zou toch even klachen. Examen/klachtencommissie mby?
Een verplaatst college is wel iets anders dan een deadline die op een hele korte termijn wordt veranderd. Ik heb nog nooit gehad dat een deadline opeens verzet werd, als een docent dat bij ons zou proberen zou hij daar heel snel spijt van krijgen.
Oud 20-03-2010, 15:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zou inderdaad naar je docent + coördinator stappen. Dit kan niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:39
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Ik zou inderdaad naar je docent + coördinator stappen. Dit kan niet zomaar.
Ja die klasgenoot en ik gaan het Maandag inleveren en als ie dan geweigerd wordt dan gaan we naar de opleidingsmanager en kijken wat zij er aan doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten