Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2010, 18:59
Verwijderd
naja bitchez, zo krijg je het er wel uit maar nu ga ik eerst naar de wc om flink te schijten en daarna mijn prachtige bips af te vegen met wc papier van een niet nader te noemen merk
Advertentie
Oud 28-03-2010, 19:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat heb je nog niet voorbereid? Nou je kunt toch gewoon proberen te vertellen wat je in het Nederlands ook zou vertellen? Ich habe zwei Geschwister, Pietje und Klaasje, und ganz viele Tiere dazu bla bla.
Ja, dat heb ik al. En ik heb ook al een hele uitleg van de dierenverzameling en al wat mijn zus doet voor werk en mijn vader en dat meine Schwester unabhängig lebt und so mehr.

Ik hoop maar dat mijn lieve leraar veel vragen gaat stellen!
Oud 28-03-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Is 'rode wijn' een merk?
Rivka, maak jij er soms een sport van om zo irritant mogelijk te zijn op het forum?
Oud 28-03-2010, 19:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
naja bitchez, zo krijg je het er wel uit maar nu ga ik eerst naar de wc om flink te schijten en daarna mijn prachtige bips af te vegen met wc papier van een niet nader te noemen merk
Page! Ohnee, Edet!
Oud 28-03-2010, 19:04
Rivka
Rivka is offline
Hé Miekje, zit jij op het Driestar College?
Oud 28-03-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat heb ik al. En ik heb ook al een hele uitleg van de dierenverzameling en al wat mijn zus doet voor werk en mijn vader en dat meine Schwester unabhängig lebt und so mehr.

Ik hoop maar dat mijn lieve leraar veel vragen gaat stellen!
Dat is toch meer dan genoeg dan, voor vijf minuten? Succes.
Oud 28-03-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Rivka, maak jij er soms een sport van om zo irritant mogelijk te zijn op het forum?
Jij dan?
Oud 28-03-2010, 19:06
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Stef, maak jij er soms een sport van om zo niet-meelijwekkend mogelijk te zijn op het forum?
Oud 28-03-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Jij dan?
soms wel
Oud 28-03-2010, 19:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weiger om dat ding te proberen weer wit te krijgen want hij was toch saai toen hij wit was. Misschien moet ik hem gaan Jackson Pollocken ofzoiets.
Oud 28-03-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ik weiger om dat ding te proberen weer wit te krijgen want hij was toch saai toen hij wit was. Misschien moet ik hem gaan Jackson Pollocken ofzoiets.
Of zo'n tinnetje verf van de V&D voor in de wasmachine, blauw of rood en weetikveel.
Oud 28-03-2010, 19:09
Verwijderd
ik ben mijn bestanden aan het versturen, wat ontzettend retespannend
Verwijderd
kreeg net een mailtje dat er ook een foto of een zelfportret bij kan dus ik kom straks met mijn kop in een boek
Cherry Springs
Yeah is ook een plan! Ik heb al een blikje rode verf gekocht maar ik hoorde ook dat textielverf niet goed blijft plakken over vlekken heen omdat die stof dan beschadigd ofzo is. Nog even denken, want opeens staat het Jackson Pollock idee me ook wel erg aan.
Oud 28-03-2010, 19:10
Cherry Springs
Hoi ec! Is de stress al voorbij?
Oud 28-03-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
kreeg net een mailtje dat er ook een foto of een zelfportret bij kan dus ik kom straks met mijn kop in een boek
Wat voor een boek? En wat heb je precies gemaakt?
Oud 28-03-2010, 19:11
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Stofverf .
Oud 28-03-2010, 19:12
Cherry Springs
Textielverf of stopverf?
Oud 28-03-2010, 19:13
Verwijderd
Kipreepjes met koriander, courgette, wortel, aubergine pruttelen al een half uurtjes op een laag vuurtje, dadelijk salade en sinaasappel er bij pleuren en eten maar
Oud 28-03-2010, 19:14
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Textielverf of stopverf?
Stof, dus ehm...textiel ja. Ofzo. Wijven uit mijn klas zijn er wel gek mee.
Oud 28-03-2010, 19:15
Verwijderd
Kleding 'customizen' om maar even een Esquire woord er in te gooien is alleen cool als je het ook daadwerkelijk kan. Ik koop liever iets nieuws want anders zou ik behoorlijk voor lul staan.
Oud 28-03-2010, 19:16
Rivka
Rivka is offline
Je gooit het ding + wat verf in de wasmachine. Zo chic is het niet.
Oud 28-03-2010, 19:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat is toch meer dan genoeg dan, voor vijf minuten? Succes.
Dankjewel!
Oud 28-03-2010, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Hoi ec! Is de stress al voorbij?
nee ik kreeg een mailtje met nog meer eisen als 'hey we hebben een foto nodig en een sequentie enzo' dus ik stress nog lekker door maar wel een stuk vrolijker en stuk minder dramatisch stressen, meer zo van, ik weet nu tenminste dat het goed komt stress
Cherry Springs
Da's fijn! En wat voor boekje is het nou en waar kan ik het vinden?

Gelukkig was het maar een jurkje van 12 euro en heb ik verder nog genoeg kleren als het mislukt. Maar een beetje creatief experimenteren ben ik niet vies van, hoor. Moet ik alleen wel een fatsoenlijk idee hebben.

Weet iemand een merknaam ofzo van textielverf waar je ook echt mee kan schilderden?
Verwijderd
Citaat:
Wat voor een boek? En wat heb je precies gemaakt?
een boek met een verzameling stripverhalen / prentverhalen in samenwerking met spanjaardos dus ik werkte samen met drie spanjaardos aan één verhaaltje.
Oud 28-03-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Je gooit het ding + wat verf in de wasmachine. Zo chic is het niet.
Nee daarom zien er ook heel veel mensen niet uit.
Oud 28-03-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
een boek met een verzameling stripverhalen / prentverhalen in samenwerking met spanjaardos dus ik werkte samen met drie spanjaardos aan één verhaaltje.
Nice!
Oud 28-03-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
ik kan totaal niet tegen knaagdieren, met uitzondering van konijnen.
Konijnen zijn geen knaagdieren!
Oud 28-03-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Da's fijn! En wat voor boekje is het nou en waar kan ik het vinden?

Gelukkig was het maar een jurkje van 12 euro en heb ik verder nog genoeg kleren als het mislukt. Maar een beetje creatief experimenteren ben ik niet vies van, hoor. Moet ik alleen wel een fatsoenlijk idee hebben.

Weet iemand een merknaam ofzo van textielverf waar je ook echt mee kan schilderden?
we weten nog niet hoe groot de oplage gaat worden, of het een succes is en of mensen het willen kopen dus ik kan niet garanderen dat het in de winkel ligt maar als je naar de stripbeurs in barcelona gaat kan je het rechtstreeks uit onze handjes kopen
Oud 28-03-2010, 19:23
Cherry Springs
Willen jullie dan mijn reisje naar Barcelona betalen?
Oud 28-03-2010, 19:24
Verwijderd
Barcelonameeting op kosten van Ecnelis!
Oud 28-03-2010, 19:24
Verwijderd
shizzzzz
Oud 28-03-2010, 19:25
Verwijderd
ik kan jullie hooguit trakteren op een drankje, als jullie zelf het vervoer regelen! :"(
Oud 28-03-2010, 19:29
Verwijderd
Hmm in mei wordt mijn oma 90 en trouwt mijn zus, dus ik ben bang dat ik niet kan

Citaat:
AMSTERDAM - Nederlandse striptekenaars krijgen speciale aandacht in Barcelona. Nederland is daar in mei eregast op de FICOMIC, met 10.000 bezoekers één van de grootste stripfestivals van Europa.

De Nederlandse afvaardiging bestaat uit onder anderen Floor de Goede, Barbara Stok, Gerard Leever, Joost Swarte en Peter Pontiac.
Ze vergeten jou te noemen!
Oud 28-03-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Vier Nederlandse en vier Spaanse tekenaars maken speciaal voor het festival een aantal *pagina's waarop ze uitleggen wat het betekent om naast een 'gewoon' persoon ook een strippersonage te zijn.

Daarnaast is er aandacht voor werk van de stripstudenten van *Nederlandse en Spaanse kunstacademies.
Of gaat dit over jou? Je bent geen stripstudent toch?
Oud 28-03-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Of gaat dit over jou? Je bent geen stripstudent toch?
nee geen stripstudent
Oud 28-03-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Hmm in mei wordt mijn oma 90 en trouwt mijn zus, dus ik ben bang dat ik niet kan

Ze vergeten jou te noemen!
JOOST SWARTE!!! WHOOEHOWHEOHO! PETER pontiac!! wtftwtwttftwtf D;: dat wist ik nog niet eens, wáánzinnnig gaaf. jezus, ik mag weleens kaartjes gaan drukken
Oud 28-03-2010, 19:34
Verwijderd
Je vliegt voor een paar tientjes naar Barcelona hoor!
Oud 28-03-2010, 19:34
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb heel veel zin in een gebakken eitje.
Oud 28-03-2010, 19:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je vliegt voor een paar tientjes naar Barcelona hoor!
Jamaar het is ook weer een beetje jammer als je na die paar tientjes niks meer hebt om de rest van de maand op te leven!
Oud 28-03-2010, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Jamaar het is ook weer een beetje jammer als je na die paar tientjes niks meer hebt om de rest van de maand op te leven!
Nee is ook zo maar ik hadtwee jaar geleden een retourtje voor 35 euro en dan 3 nachten een simpel doch redelijk prima hotel (alleen een douche, geen bad bijvoorbeeld) voor 20 euro per nacht. Is goedkoper dan een weekendje Amsterdam in een goedkoop hostel.
Oud 28-03-2010, 19:39
Verwijderd
Lastminutereisjes
Oud 28-03-2010, 19:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee is ook zo maar ik twee jaar geleden een retourtje voor 35 euro en dan 3 nachten een simpel doch redelijk prima hotel (alleen een douche, geen bad bijvoorbeeld) voor 20 euro per nacht. Is goedkoper dan een weekendje Amsterdam in een goedkoop hostel.
Ja, maar dan moet je ook wel zin hebben om even op en neer naar Barcelona te reizen.
Verwijderd
en tijd, vooral
Verwijderd
mmja, alleen is er in die periode en een gigantische stripbeurs en de formule 1 gp in barcelona dus er waren nog wel wat probleempjes met het zoeken van een hostel dat nog plek had! daarom zitten we redelijk duurder dan verwacht
Oud 28-03-2010, 19:41
Verwijderd
later als ik groot ben ga ik heel veel weekendjes weg doen want dat is veel efficienter uitrusten dan lange vakanties tenminste, als je uitrust van 'leuke dingen doen' en niet van 'langdurig niksen'.
Oud 28-03-2010, 19:43
Verwijderd
Je vliegt binnen 2,5 uur naar Barcelona hoor Als ik naar Groningen ga ben ik een half uur minder lang onderweg
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
later als ik groot ben ga ik heel veel weekendjes weg doen want dat is veel efficienter uitrusten dan lange vakanties
Ik denk niet dat je nog groter wordt, hoor! Eerder kleiner .
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je vliegt binnen 2,5 uur naar Barcelona hoor Als ik naar Groningen ga ben ik een half uur minder lang onderweg
Ja maar dat kun je ook niet met elkaar vergelijken natuurlijk.

Regels voor berichten