Ik denk niet dat je nog groter wordt, hoor! Eerder kleiner .
sssst
Advertentie
28-03-2010, 19:46
Verwijderd
er is een camping waar we vroeger altijd naartoe gingen en waar ik nu weer graag naartoe wil, en Theodoor wil best mee maar niet op een luchtbed, maar het kost in het hoogseizoen 80 euro per dag om zo'n tenthuisje te huren! (daarbuiten 44)
28-03-2010, 19:47
Verwijderd
Waarom niet? Twee jaar geleden zat ik op een woensdag op het dakterras met twee vrienden en de stufi was net gestort en toen zei ik: 'Jaaaa, Barcelona, kom we gaan eens kijken hoer duur het is' en twee dagen later zaten we op La Rambla.
28-03-2010, 19:48
Verwijderd
en ik weet nog niet eens of ik wel zomervakantie heb, en je moet het ruim tevoren reserveren, dus dit jaar wordt dat sowieso niks, maar toch
28-03-2010, 19:49
Verwijderd
Oeh is dat een camping in Nederland Sarah, want dat vind ik best duur.
Waarom niet? Twee jaar geleden zat ik op een woensdag op het dakterras met twee vrienden en de stufi was net gestort en toen zei ik: 'Jaaaa, Barcelona, kom we gaan eens kijken hoer duur het is' en twee dagen later zaten we op La Rambla.
Ik heb drie maanden zomervakantie, en ik ga ook niet op vakantie. Ik wil gaan werken alleen is er nergens werk te vinden, want ik woon in een verlaten dorp en niet in een stad vol zwart betaalde baantjes!
nee in de provence, maar wel een camping met zwembad van olympische afmetingen en gratis klasjes in aquarobics en taichi en modeltekenen en macrameeën en pottenbakken en al dergelijke hippedingen
ik heb creme brulee en het korstje is super goed gelukt
de creme brulee zelf is gewoon van de supermarkt maar ik heb het toch nog nooit in een restaurant gegeten dus ik proef het verschil niet.
ik ben 8 875 km oostwaarts in Shanghai geweest en 7 730 km westwaarts in New Orleans dus heeeel veel verder kom je niet ja nouja heel west-noordamerika natuurlijk en heel oostrusland.. En je zou de oceaan op kunnen.
28-03-2010, 20:19
Verwijderd
Ik denk dat het verst is waar ik ben geweest de Oekraïense grens is.