| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, ja, zoiets was het? Dat je al lang bezig was met de titel, of al een hele lijst met potentiële titels had, of je er al lang op zat te verheugen, ofzo. Het was in elk geval een of andere zeer zwaarwichtige reden, anders had ik nooit mijn plaats afgestaan natuurlijk
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet wel dat de titel ene gespreksonderwerp was iig, maar meer weet ik niet meer. Ging om 500 denk ik. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo, het buurtfeest hier tegenover is eindelijk afgelopen zo te zien. Mooi zo. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik doe het echt bij iedereen
dokter P, de secretaresse, de emg/eeglaborant, mijn kamergenoot, de emg/eeglaborant-in-opleiding, een andere afstudeerder. Maar ik heb absoluut geen neiging om mijn hand voor mijn gezicht te houden, dat zou raar zijn tijdens een gesprek (en bovendien, als ik die neiging heb is het meestal mijn linkerhand die in een half vuistje voor mijn kin terechtkomt )
|
|
|
|
Verwijderd
|
fff voor dat ene vak moeten dus blijkbaar zowat iedere week mondelinge presentaties worden gegeven ;x en die worden opgenomen en teruggekeken
en het moet in tweetallen. ik voel me nu al het lelijke dikkerdje van de brugklas dat als allerlaatste gekozen zal worden met gym
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|