Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2010, 07:26
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Het ging best goed vandaag en toen zei iemand dat ze dit weekend nog best goed kon zien dat ik nog heel verdrietig ben en nu zit ik dus weer half huilend op de bank.
Spontane, lieve smsjes helpen me daar heel goed over heen.
Oud 30-03-2010, 09:17
I C U
I C U is offline
Oef, het was gezellig gisteravond Toch leuk, zo'n klik. Ben wel blij dat ik z'n vriendin niet ben, want ik geloof dat ik gillend gek zou worden! Maakt wel weer duidelijk hoe fijn het is om iemand te hebben die wél op één lijn zit als het om relaties gaat enzo... Vrienlief is leuk Hoewel wel een beetje ziekjes, poor guy...
Oud 30-03-2010, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Het is inmiddels zo lang geleden dat ik verliefd ben geweest (+4 jaar), dat ik me afvraag of ik ooit nog eens verliefd kan worden en op wie. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Het rondsletten is leuk en gaat ook niet onaardig, maar toch is stelt het helemaal niks voor bij een flinke crush.
Ik had dat na de ex ook, werd gewoon maar niet meer echt verliefd... maar dan 2 jaar lang ongeveer. Dacht dat ik kapot was. Heb eromheen gesmokkeld door te gaan crushen op mijn huidige vriendje, wat makkelijk was want ook voor die ex vond ik deze jongen al interessant en deed ik al een beetje crushig Dus gewoon iemand opzoeken die je vroeger leuk vond maar met wie het door omstandigheden (of omdat je nooit durfde) toen niks werd
Oud 30-03-2010, 11:43
Verwijderd
Ik voel me al iets beter!!

Gisteren ging het gesms eigenlijk een beetje door!
Ik wilde eigenlijk niet meer op zijn smsjes reageren...Maar ik kon me gewoon niet inhouden!
Hij vroeg of ik boos was, en heb daar gewoon eerlijk op geantwoord dat ik dat ook was.
Na over en weer gesmst te hebben, (Wat er weer niet fijn aan toe ging)...Zei ik dat we het als gewone mensen uit moesten praten, en stoppen met dat gesms.

Savonds had ik hem gesproken.
Het enigste wat ik van hem verwachte was dat hij z'n excuses ging aanbieden.
En dat heeft hij gedaan, Uitzichzelf...
Hij heeft spijt gekregen, nadat ik had gezegd als dit zo doorging dat ik er een streep onder zou zetten.
Hij wilde me niet kwijt na een stomme discussie.

Ik heb gezegd dat ik vol emotie's zit, dat ik kwaad ben...Verdrietig hoe hij me heeft behandeld.
Hij zegt dat hij me begrijpt, en zegt dat hij er heel veel spijt van heeft.

Ik kreeg vanmorgen een mailtje met een liedje erin, en hij zette erbij.. "Liefje speciaal voor jou, omdat ik aan je zit te denken en me realiseer wat jij wel niet voor me betekend"

Heel erg lief allemaal, en hij bedoeld het vast goed...Maar gisteren was ik nog een zeikwijf en kon ik niks goeds doen...En nu realiseert hij pas wat ik voor hem beteken?...
Vind het een beetje dubbel..

Maar het is een begin..

So far my story
Oud 30-03-2010, 11:51
I C U
I C U is offline
^ Tja, geef het tijd Op een gegeven moment moet je er ook een streep onder zetten als je met 'm verder wilt, anders blijf je in die boze mood hangen... En als het moeizaam blijft, moet je misschien je conclusies trekken over jullie relatie Maar waarschijnlijk had je dat ook al verzonnen
Oud 30-03-2010, 12:01
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk!
Oud 30-03-2010, 12:05
Qimm
Qimm is offline
Hmmm tis fijn zo [gelukkig]
Oud 30-03-2010, 12:23
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Ik voel me al iets beter!!

Gisteren ging het gesms eigenlijk een beetje door!
Ik wilde eigenlijk niet meer op zijn smsjes reageren...Maar ik kon me gewoon niet inhouden!
Hij vroeg of ik boos was, en heb daar gewoon eerlijk op geantwoord dat ik dat ook was.
Na over en weer gesmst te hebben, (Wat er weer niet fijn aan toe ging)...Zei ik dat we het als gewone mensen uit moesten praten, en stoppen met dat gesms.

Savonds had ik hem gesproken.
Het enigste wat ik van hem verwachte was dat hij z'n excuses ging aanbieden.
En dat heeft hij gedaan, Uitzichzelf...
Hij heeft spijt gekregen, nadat ik had gezegd als dit zo doorging dat ik er een streep onder zou zetten.
Hij wilde me niet kwijt na een stomme discussie.

Ik heb gezegd dat ik vol emotie's zit, dat ik kwaad ben...Verdrietig hoe hij me heeft behandeld.
Hij zegt dat hij me begrijpt, en zegt dat hij er heel veel spijt van heeft.

Ik kreeg vanmorgen een mailtje met een liedje erin, en hij zette erbij.. "Liefje speciaal voor jou, omdat ik aan je zit te denken en me realiseer wat jij wel niet voor me betekend"

Heel erg lief allemaal, en hij bedoeld het vast goed...Maar gisteren was ik nog een zeikwijf en kon ik niks goeds doen...En nu realiseert hij pas wat ik voor hem beteken?...

Maar het is een begin..

So far my story
Jemig, dit doet mij echt denken aan mijn ex. Bah, echt zo'n emotionele achtbaan zoiets.
Oud 30-03-2010, 13:10
Dott
Dott is offline
Hmmpf, ik hoeverre moet je een relatie doorzetten waarin je partner niet weet of hij een toekomst ziet, maar eerder lijkt te neigen naar niet dan naar wel.
Waarin je zelf niet het gevoel hebt dat jullie een toekomst hebben, al hoop je op het tegenestelde
En waarvan je omgeving ook niet het idee heeft dat het een toekomst heeft.

Misschien denk ik te veel vooruit, ik geniet van wat er nu is.
Maar als er geen toekomst in zit, is het dan beter om nu af te kappen om een hoop pijn later te besparen?
Of de gok te nemen, in de hoop dat het misschien veranderd.. en te genieten van wat nu is.
Pff.. ik weet het niet.
Mijn hoofd zit veel te vol op dit moment..
Oud 30-03-2010, 13:45
Verwijderd
Soms moet je gewoon genieten van de momenten van nu!
En wie weet kan er nog hele hoop veranderen in de toekomst?
Oud 30-03-2010, 15:40
Dott
Dott is offline
Ja, dat is dus ook wat ik vind.
Maar dan zit er ergens zo'n stemmetje (mijn gebroken hart) dat zegt, ja maar over een paar maanden, dan hou je nog meer van hem, en als het dan uit gaat, dan doet het nog meer pijn..
Gewoon negeren..
Oud 30-03-2010, 15:56
metallica
metallica is offline
@Dott: ik heb dat ook heel lang gehad, maar ik moet zeggen dat het toekomstgevoel door de tijd heen steeds meer is gekomen. Bij ons allebei eigenlijk. En mijn moeder zei altijd maar dat ik nu moet genieten en dat we toch niet weten hoe het zal gaan, en dat heb ik maar geprobeerd aan te nemen
Oud 30-03-2010, 16:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pijn doet het toch wel als het uit gaat... of dat nou nu of over twee jaar is
Oud 30-03-2010, 16:31
Verwijderd
Ohhh ik kijk echt uit naar het weekend!!!
Oud 30-03-2010, 18:32
Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: ik heb dat ook heel lang gehad, maar ik moet zeggen dat het toekomstgevoel door de tijd heen steeds meer is gekomen. Bij ons allebei eigenlijk. En mijn moeder zei altijd maar dat ik nu moet genieten en dat we toch niet weten hoe het zal gaan, en dat heb ik maar geprobeerd aan te nemen
Ja, dat probeer ik ook.
Ik vind het ook niet iets om een relatie over te verbreken.
Maar niemand in mijn omgeving denkt dat we er samen wat van kunnen maken, en dat is vrij frustrerend.
En ik hoef echt niet een vriendje die me steeds verteld dat ie me nooit meer kwijt wil, maar hij is echt een persoon die van de een op de andere dag kan besluiten dat het over is.

Citaat:
Pijn doet het toch wel als het uit gaat... of dat nou nu of over twee jaar is
Ja, dat heb ik een paar weken geleden wel gemerkt ja maar goed, na langere tijd wel meer natuurlijk
Oud 30-03-2010, 18:37
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Tussen ons gaat het gewoon zoals het hoort.
Ontspannen, lachen, kibbelen (ook leuk hoor!), stoutigheid.
We zijn aan het kijken voor een weekendje weg.
Voor de rest voel ik mij ook goed, maar waarom ik nou die zak chips heb leeggegeten? Zonde van dat 45 min. hardlopen.
Oud 30-03-2010, 18:38
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ja, dat is dus ook wat ik vind.
Maar dan zit er ergens zo'n stemmetje (mijn gebroken hart) dat zegt, ja maar over een paar maanden, dan hou je nog meer van hem, en als het dan uit gaat, dan doet het nog meer pijn..
Gewoon negeren..
Nou die pijn heb je al gevoeld. Ik ook. Dus voor mij is dat een goede generale, haha. (Nu wil ik niet zeggen dat ik het gevoel heb dat het binnenkort uitgaat ofzo!
Oud 30-03-2010, 18:40
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Nou zijn gevoel voor jou is nooit weggeweest. Al ben je nog zo boos op iemand. En waarschijnlijk had hij even niet zijn emoties onder controle. Ik vraag mij alleen af waarom hij je ging negeren en afstandelijk ging doen. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Oud 30-03-2010, 19:16
Dott
Dott is offline
Citaat:
Nou die pijn heb je al gevoeld. Ik ook. Dus voor mij is dat een goede generale, haha. (Nu wil ik niet zeggen dat ik het gevoel heb dat het binnenkort uitgaat ofzo!
Ik heb een relatie van 2 jaar gehad, toen die uit ging ben ik bijna een half jaar een zombie geweest, alles op autopiloot.
Elke avond bang zijn om te gaan slapen, smorgens wakker worden, 2 seconden niks voelen en dan het hele verdriet van dat het uit is weer op je neer voelen storten.
Het heeft een jaar geduurd voor ik er een beetje overheen was, en nog eens een jaar voor ik kon accepteren dat hij een ander heeft, waar hij wel trouw aan is, en wat heb ik dan fout gedaan? was ik dan niet goed genoeg?
Nou gaat mijn huidige vriend niet vreemd, maar dat gevoel wil ik nooit weer.

Maar ik hou nu eigenlijk al evenveel, of misschien wel meer van mijn vriend, dan van mijn ex na die 2 jaar.. dus de angst dat ik daar weer doorheen zal moeten is heel erg reeel.. al zal het nu makkelijker zijn omdat ik het al een keer heb meegemaakt..
Oud 30-03-2010, 22:07
Verwijderd
Kut, mijn d&d-afspraak gaat niet door, ze hebben het verplaatst naar elke zaterdag, nu zit ik dan wel vaak thuis, maar er is te vaak iets wat er tussenkomt. Zoals deze zaterdag . Dus dat kan ik niet doen, dan zitten ze te vaak zonder wat ik zou spelen, is te lastig voor zoiets.

Maar zaterdag wordt iig leuk Na 3 maanden komt hij eindelijk hierheen <3 Ik ben al grondig aan het opruimen en poetsen ^^
Oud 30-03-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Nou zijn gevoel voor jou is nooit weggeweest. Al ben je nog zo boos op iemand. En waarschijnlijk had hij even niet zijn emoties onder controle. Ik vraag mij alleen af waarom hij je ging negeren en afstandelijk ging doen. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ja ik eigenlijk ook wel...Ik heb daarover na zitten denken, maar ik zou niet weten waarom..En dat heeft hij me gisteren ook niet verteld.
Ik zit me vanalles te bedenken,maar daar is geen reden toe om mij te gaan negeren, en zich anders te gedragen.

Maar ik kom daar nog op terug bij hem als we elkaar weer zien, tenzij ik het niet meer nodig vind

Tot nu toe doet hij weer normaal, en smst mij lieve dingen..
Hij doet z'n best zeg ik dan maar!

Toch nog een beetje hoop dat alles gewoon weer goed gaat komen
Oud 31-03-2010, 09:59
I C U
I C U is offline
Gisteren drukke boel: belt eerst het ene vriendinnetje, tegelijkertijd de ander, de ander belt later terug, en het is niet alsof die telefoongesprekken 5 minuten duren ofzo Maar oké, wel weer bizar nieuws, pfff...

Vriendlief kwam ook nog thuis, was een beetje weird maar dat hebben we later heul erg goed goed gemaakt, muhahaha. Maar goed, alles gaat dus zo z'n gangetje, eigenlijk.
Oud 31-03-2010, 11:28
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja ik eigenlijk ook wel...Ik heb daarover na zitten denken, maar ik zou niet weten waarom..En dat heeft hij me gisteren ook niet verteld.
Ik zit me vanalles te bedenken,maar daar is geen reden toe om mij te gaan negeren, en zich anders te gedragen.

Maar ik kom daar nog op terug bij hem als we elkaar weer zien, tenzij ik het niet meer nodig vind

Tot nu toe doet hij weer normaal, en smst mij lieve dingen..
Hij doet z'n best zeg ik dan maar!

Toch nog een beetje hoop dat alles gewoon weer goed gaat komen
Vaak als jongens een meisje gaan negeren is dat omdat ze even moeten nadenken over iets en daar willen ze het meisje op dat moment dan niet mee lastigvallen (of in ieder geval niet totdat hij er helemaal over uit is). Hij ziet dat als terugtrekken en nadenken, zij ziet het als negeren.

OT: Ik val in herhaling maar hier gaat het nog steeds lekkerder dan ooit.
Oud 31-03-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een relatie van 2 jaar gehad, toen die uit ging ben ik bijna een half jaar een zombie geweest, alles op autopiloot.
Elke avond bang zijn om te gaan slapen, smorgens wakker worden, 2 seconden niks voelen en dan het hele verdriet van dat het uit is weer op je neer voelen storten.
Het heeft een jaar geduurd voor ik er een beetje overheen was, en nog eens een jaar voor ik kon accepteren dat hij een ander heeft, waar hij wel trouw aan is, en wat heb ik dan fout gedaan? was ik dan niet goed genoeg?
Nou gaat mijn huidige vriend niet vreemd, maar dat gevoel wil ik nooit weer.

Maar ik hou nu eigenlijk al evenveel, of misschien wel meer van mijn vriend, dan van mijn ex na die 2 jaar.. dus de angst dat ik daar weer doorheen zal moeten is heel erg reeel.. al zal het nu makkelijker zijn omdat ik het al een keer heb meegemaakt..
Eens met de rest, je gaat die pijn toch wel voelen, en als je het nu uit zou maken, dan zou je je altijd blijven afvragen of het misschien niet toch gewerkt had.

Maar ik ken het gevoel wel hoor. Doordat het met de ex uitging en doordat het huidige vriendje ook iemand is die in staat is om gewoon maar in z'n eentje te beslissen dat het niet gaat allemaal, maak ik me daar ook wel een beetje druk over. Gelukkig heb ik geen enkele reden om aan te nemen dat hij dat snel van plan is.

Gister zat hij zelfs van dat hij dat helemaal niet wou en dat hij hoopte/verwachtte dat het nog heel lang ging duren, aww <3 Hij is zo'n schatje. En sexy!
Oud 31-03-2010, 11:58
CC.
CC. is offline
ik weet het niet..
Er zijn een paar leuke jongens in mn omgeving, maar sommige doen soms zo vreemd! wel leuke smsjes sturen, maar dan zie ik hem weer en dan doetie heel verlegen enzo, jammer..
Oud 31-03-2010, 12:22
Dott
Dott is offline
Citaat:
Eens met de rest, je gaat die pijn toch wel voelen, en als je het nu uit zou maken, dan zou je je altijd blijven afvragen of het misschien niet toch gewerkt had.

Maar ik ken het gevoel wel hoor. Doordat het met de ex uitging en doordat het huidige vriendje ook iemand is die in staat is om gewoon maar in z'n eentje te beslissen dat het niet gaat allemaal, maak ik me daar ook wel een beetje druk over. Gelukkig heb ik geen enkele reden om aan te nemen dat hij dat snel van plan is.

Gister zat hij zelfs van dat hij dat helemaal niet wou en dat hij hoopte/verwachtte dat het nog heel lang ging duren, aww <3 Hij is zo'n schatje. En sexy!
Ik heb ook niet echt reden om aan te nemen dat dat snel gaat gebeuren, maar wel reden om aan te nemen dat het binnen nu en zeg maar een jaar gebeurd.
Natuurlijk kan zijn mening/gevoel veranderen.. maar dit voelt zo verwarrend.
Ik probeer er niet over na te denken, maar op de 1 of andere manier lukt het niet zo..
Oud 31-03-2010, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook niet echt reden om aan te nemen dat dat snel gaat gebeuren, maar wel reden om aan te nemen dat het binnen nu en zeg maar een jaar gebeurd.
Natuurlijk kan zijn mening/gevoel veranderen.. maar dit voelt zo verwarrend.
Ik probeer er niet over na te denken, maar op de 1 of andere manier lukt het niet zo..
Waarom binnen nu en een jaar?
Oud 31-03-2010, 13:26
Dott
Dott is offline
omdat er dan dingen in zijn leven grof gaan veranderen, hij wil op zichzelf, hij begint aan een nieuwe studie.. toch wel grote stappen in je leven, en dan gaat ie ook grote besluiten nemen voor de rest van dat leven.
Zo is hij gewoon, dat ken ik van hem.
Als ie een soort fase achterlaat zal die moeten gaan bedenken of ik ook in de volgende fase van zijn leven pas, en of ie genoeg van me houd om me daarin mee te nemen, of toch niet..

Vraag me niet hoe of waarom het werkt, maar zo werkt het..
Oud 31-03-2010, 14:07
Verwijderd
Nou ja maar wie weet past het?
Oud 31-03-2010, 14:27
Dott
Dott is offline
Ja, inderdaad hij past ook in mijn leven, dus waarom andersom niet..
Ik denk dat het ook een beetje komt omdat de meeste mensen een beetje negatief zijn over onze relatie..
Oud 31-03-2010, 15:04
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik hoop zo zo zo graag hem vanavond te zien..
Oud 31-03-2010, 15:05
Verwijderd
vnavond eten en chillen met een vriendinnetje die ik al te lang niet heb gezien en morgen naar de PRIMARK in rotterdam, woehoew ik ben er nog nooit geweest maar ik hoor alleen maar goede verhalen! savonds keihard zuipen met vriendinnetjes en daar heb ik bijzonder veel zin in!

en nog maar drie weken en dan THAILAND! yay!!!

oftewel: geen relationeel gebied en dat bevalt me meer dan prima
Oud 31-03-2010, 15:33
Optima
Optima is offline
single zijn is awesome!

Ik heb me nog nooit zo vrij gevoeld! En ook nog nooit zoveel aandacht gehad van mannen!
Kennelijk straal ik iets uit dat ik superlekker in mijn vel zit, en dat trekt zelf jongere jongens aan
Erg schattig.
Oud 31-03-2010, 19:06
Verwijderd
Ah verdomme, ik kan niet wachten En snel even de cocktail geproefd die ik wil serveren en verdorie, het maakt mijn gebrek aan fatsoenlijk dessert helemaal goed! (ze hadden de ingrediënten niet )
Oud 31-03-2010, 19:08
wup
wup is offline
Woehoe. Ik ga over 2 weken met mijn zus naar Hong Kong! Ticket is geboekt (nu nog hopen dat er plek is..). Ben nog nooit samen met haar op vakantie geweest haha, maar wordt ongetwijfeld gezellig
Oud 31-03-2010, 19:22
Luna
Luna is offline
@Wup: spontaan plan?! Wel heel gaaf!

ot: het samenwonen is de bom, maar dat wist ik al.
Verder kan ik ook niet wachten tot we samen op reis gaan, maar eerst maar eens mn bachelor afmaken in juni
Oud 31-03-2010, 20:20
Oezem
Oezem is offline
Vandaag was kut, maar we gaan iig dit weekend praten en niet over drie weken pas.
Oud 31-03-2010, 20:36
Optima
Optima is offline
Citaat:
Woehoe. Ik ga over 2 weken met mijn zus naar Hong Kong! Ticket is geboekt (nu nog hopen dat er plek is..). Ben nog nooit samen met haar op vakantie geweest haha, maar wordt ongetwijfeld gezellig
off topic: Hong Kong is tha bomb! Ik ben er maar 2,5 dag geweest, maar het heeft zo'n indruk gemaakt! Echt een geweldige metropool! Met superveel trendy clubs en hotspots. Have fun!
Oud 31-03-2010, 22:49
wup
wup is offline
@ optima: Kan je me PMen wat je daar hebt gedaan in zo'n korte tijd? Ik ben er namelijk ook maar 2,5 dag!

Citaat:
@Wup: spontaan plan?! Wel heel gaaf!
Ja, zoiets. Ze is stewardess en mag 2x per jaar iemand meenemen. Ik heb nog een paar weken vrij, dus dacht ik dat ik maar eens mee moest Ik ga dus op haar vluchten mee, dus we zijn er maar heel kort. Nu nog even blijven hopen dat de vlucht niet uitverkoopt, want dan kan ik misschien niet mee.

Moet steeds aan mijn flirtmaatje van afgelopen weekend denken. Als ik weer zo leuk met hem klets moet ik hem misschien maar eens vragen om te kletsen als ik níet aan het werk ben.. No way dat ik dat durf, maar goed
Oud 01-04-2010, 00:10
Verwijderd
Ohh ik ben ook gewoon niet aardig
Oud 01-04-2010, 09:33
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ohh ik ben ook gewoon niet aardig
Ik heb je gepm'd, maar ik weet niet of dat helemaal goed is gegaan: ik was met heul veul dingen tegelijk bezig en dus was ik ineens niet meer aangemeld enzo. Maar goed.

OT: Gisteravond lekker samen film gekeken, was fijn! Samen op de bank, beetje stoeien, beetje knuffelen, fijn! Samenwonen is best leuk zo En ik heb zin in komend weekend, lekker vier dagen vrij en bij de ouders langs enzo Gezellig!
Oud 01-04-2010, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je gepm'd, maar ik weet niet of dat helemaal goed is gegaan: ik was met heul veul dingen tegelijk bezig en dus was ik ineens niet meer aangemeld enzo. Maar goed.
Heb 'm, dus goed gemultitasked
Oud 01-04-2010, 22:24
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Normaal post ik hier nooit maar ja.

Ben dus al 2 dagenvrolijk omdat ik dus gewoon een goede 20min met haar heb staan praten en niet eens zoveel heb gezegd maar het bekende "laat haar praten en luister"heb gedaan.

Nu hopen dat ik kans krijg iets te ondernemen aangezien ik haar echt maar iedere 2 maand tegen kom ofzo.

(Het gaat over iemand waar ik al jaar of 3-4 interesse in heb en wat idere keer wegzakt door gebrek aan contact en terug komt als ik der weer zie)
Oud 01-04-2010, 23:07
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik voel me licht optimistisch .
Oud 01-04-2010, 23:38
Verwijderd
Me al ietsjes beter voelen..
Het zit wel nog steeds in mijn achterhoofd na de discussie deze week,
maar probeer alles een beetje maar te laten gaan!

Morgen mischien lekker naar het mega piraten festijn, Even lekker feesten...En mijn hoofd op nul..
Daar ben ik echt even aan toe
Oud 02-04-2010, 00:22
Daantjer
Daantjer is offline
gewoon weer eens teveel aan mijn hoofd, ex doet fokking irritant, voor de rest nog een paar leuke meisjes op het oog, ach ja, ik kijk wel weer waar het schip strandt, hopelijk lekker dichtbij, anders is het zo ver lopen
Oud 02-04-2010, 08:55
Dott
Dott is offline
Volgens mij strand ie daar al..

'een PAAR leuke meisjes op het oog'

Da's nooit goed
Oud 02-04-2010, 10:49
Oezem
Oezem is offline
Pff, morgen praten. Ik zie er eigenlijk wel een beetje tegenop. Ik ben bang voor wat hij gaat zeggen, maar dan weet ik het in ieder geval wel.
Vandaag ben ik wel redelijk vrolijk, hoop maar dat het zo blijft.
Oud 02-04-2010, 13:26
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Volgens mij strand ie daar al..

'een PAAR leuke meisjes op het oog'

Da's nooit goed
Waarom zou dat nooit goed zijn?
Oud 02-04-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat nooit goed zijn?
Ach, ik zou dat als meisje nooit zo geweldig vinden, als-ie er al eerlijk over is (en zo niet, dan is het helemaal stom).

"Oh, ik vind 5 meisjes leuk. Ik probeer er eentje en als die niet wil, ga ik verder naar de tweede. En als die niet wil, dan de derde. OH, de derde wil, nou dan heb ik 4 en 5 als back-up."

Ja, van zo'n gast wil je natuurlijk niets hebben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten