Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() dat deed ik daarvoor ook al altijd fout ![]() is net zoiets als dat ik links en rechts nooit goed uit elkaar heb kunnen houden ![]() zorgen maken over dat anderen het merken doe ik nooit zo, bijna iedereen weet wel van mij dat ik soms blow ![]() en idd, voorkom dat je dagelijks gaat blowen, maar dat is ook zo met alcohol, en je kunt beter ook niet dronken zijn onder schooltijd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik merkte er pas de 5e keer ofzo wat van
was ook de 1e keer dat ik puur rookte(deelde 1 pure joint met 2 vrienden, maar dat zijn 2 vrienden die altijd vrij snel stoned zijn dus ik heb het meeste ervan gehad) dus je kunt gewoon proberen meer te roken, maar zorg dan dat er iemand is die de joint kan overnemen als je toch genoeg gehad hebt |
![]() |
|
Ik lees dat vaker, dat mensen er de eerste keer niet zoveel van merken. Ik was flink van de kaart de eerste keer dat ik blowde
![]() Mensen die er niets/weinig van hebben gemerkt: roken/rookte jullie op dat moment wel sigaretten? (misschien dat het te maken heeft met de manier van inhaleren? ![]()
|
![]() |
ik rookte ook niet(rook nog steeds geen tabak), maar heb de 1e keer wel een goeie tip van mn oom gekregen om goed te inhaleren(moest ook behoorlijk hoesten/kuchen)
dus van die 5 keer zijn er in elk geval wel een paar keer geweest dat ik wel al goed inhaleerde, dus denk dat het bij mij ook voor een redelijk deel aan de dosis gelegen zal hebben(1e keer was denk ik nog wel redelijke hoeveelheid, maar die keren daarna was het telkens maar vrij weinig en toen ik dus het eerst een pure van eigen oogst rookte merkte ik het wel) |
![]() |
|
![]() |
25 gram maar?
dat kan ik best aan in 1 dag, normaal draai ik pure en dan ook nog eens behoorlijke boomstammen(nog nooit gewogen hoeveel er precies ingaat maar zou wel eens iets van 2 gram kunnen zijn) vooral als ik dan ook nog ff een nachtje oversla is 25 gram makkelijk te doen, staat gelijk aan 1 voor mij normale joint per 2 uur ongeveer en als ik het zo uitreken reken jij met wiet van 7 euro per gram, maar hier is ook wel shopwiet voor 5-6 euro |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik sta over het algemeen heel erg open voor wat mensen zeggen te kunnen (wie ben ik immers om te zeggen dat jij iets niet kunt als je er zelf van overtuigd bent dat je het wel kan) maar nu denk ik toch echt wtf nee dat lukt je niet
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb niet echt problemen met weinig slaap(voor niet teveel nachten achter elkaar), en heb 1 keer een hele nacht overgeslagen en toen had ik ook niks actiefs te doen(was vorig jaar schoolkamp en iedereen lag al veel eerder te slapen maar ik had me voorgenomen niet te slapen, dus heb ik de hele nacht doorgebracht met muziek luisteren)
en voor de rest blijf ik alle weekend- en vakantiedagen tot 4 uur(of later) op om nog ff film te kijken ofzo, maar dan compenseer ik het wel met uitslapen stoned word dat dd iets lastiger waarschijnlijk, maar meestal word ik pas echt wat slaperig als het effect wat begint uit te werken dus als ik toch door moet smoken moet dat ook nog wel lukken desnoods zet ik nog wat koffie om me te helpen(energy drank ben ik al imuun voor, dubbele espresso's nog niet) vooral als ik dan ook nog een computer met internet en/of een tv tot mn beschikking heb en wat eten(vermindert het slaperig worden bij wiet ook bij mij) denk ik dat het best te doen is |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oke
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Echter blowen ze al jaren en jaren als idioten en is t gewenning t lijkt me sterk dat een 15-jarige die 1 keer in de week blowt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
50 joints, als dat door mij gerolde joints zijn, zou nog wel een stuk moeilijker kunnen worden, 25 gram klinkt best te doen
50 van mijn joints zou denk ik minstens 50 gram zijn, mischien zelfs wel 100(rol nogal dikke boomstammen en zijn altijd puur), heb alleen nog nooit gewogen hoeveel erin gaat, maar schattingen van anderen zitten vaak op ongeveer 2 gram |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De eerste keer merkte ik helemaal niets, echt helemaal niets, ik dacht bij mezelf: is dit het? Maarja andere deden een beetje raar of waren heel relaxed dus ik had het gevoel dat ik het gewoon nog een keer moest proberen. Volgende dag, de 2e keer. Merkte eigenlijk ook weer niks, misschien een heel klein beetje maar bijna niks. 3e keer, 2 maanden later Merkte al ietsje meer, werd wel een beetje stoned maar niet heel erg. 4e keer, maandje later KNETTERSTONED, die avond was echt super chill! Meeste keren wordt ik nu wel stoned, als ik tenminste wel echt blow, paar trekjes doen me niks. @Silentbob Is de nieuwe oogst al binnen. Want je hebt dan wel veel verhalen over hoeveel je wel of niet kan blowen, maar ik wil het ook zeker weten, dus als jij nou even die 50 joints gaat smoken in 1 dag en dat filmt en dat dan op het forum zet dan geloof ik je! En dan mag je zoveel opscheppen als je maar wilt! Laatst gewijzigd op 14-04-2010 om 15:59. |
![]() |
|
![]() |
nieuwe oogst is dit najaar, kweek buiten(oogst zal september/oktober worden, dan nog even drogen dus oktober/november klaar)
en ik bedoel het echt niet zomaar om op te scheppen, ik vind alleen 25 gram niet echt als veel klinken, vooral als ik 1 hele dag heb lijkt me dat niet zo moeilijk natuurlijk ben ik dan wel goed stoned, maar als ik al stoned ben vind ik blowen alleen maar chiller ![]() en natuurlijk maak ik er een fotoverslag van als ik het doe, lijkt me ook voor mezelf een leuk experiment, en heb ik gelijk ook een mooi record binnen mn vriendengroep ![]() @kingkong: wat en hoeveel zit er dan in die joints en waarom kun je ze niet op? joints met tabak zou ik ook niet achter elkaar op kunnen omdat mn keel dan teveel geirriteerd is, maar een pure kan ik wel gewoon in 1 keer op(en met gravity bong heb ik ook zo een pure joint op want dan haal je maar 6 hijsen ofzo uit 1 joint, maar ben je dan ook goed stoned) zal dan ook wel wat foto's van mn gezicht maken, dat ziet er namelijk nogal geinig uit als ik stoned ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
Blowen gezonder dan roken!!!? Ilsuuuh | 33 | 09-04-2005 01:09 | |
Drugs & Alcohol |
blowen toch echt wel fout Rik de Kikker | 4 | 23-03-2004 20:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
tintels en geen gevoel nar een blowtje Rembo | 14 | 22-12-2002 17:09 | |
Drugs & Alcohol |
wanneer behoord blowgedrag de stempel Iotje | 6 | 15-03-2002 19:29 | |
Drugs & Alcohol |
drugsonderzoek over jongeren shasita | 34 | 27-12-2001 19:15 |