Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik let wel op kleding! Ik draag dan vaak kleuren die bij elkaar passen! Combinatie is voor mij van belang! Van top tot teen moeten de kleuren harmonieus zijn.
![]() Ik krijg soms complimentjes en vrouwen of meisjes op straat vragen me soms weleens waar ik dit of dat gekocht heb ![]() altijd leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() er zouden zoveel meer baby's geboren zijn als mannen dat toch eens zouden laten.
|
Verwijderd
|
Ik koop kleren die bij elkaar passen, dus die trek ik dan altijd samen aan in dezelfde combinaties
![]() Ik krijg vooral complimenten als ik iets nieuws heb. Laatst gewijzigd op 31-03-2010 om 08:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb combi's die altijd werken (ik bedoel, alle truitjes in mijn kast passen wel bij een spijkerbroek) en dingen waar ik even over na moet denken. Ik heb alleen het probleem dat ik bijv alleen maar rokjes en truitjes heb met patronen, die dan weer niet te combineren zijn. Maar ik koop nooit effen rokjes of truitjes want hallo, saai
![]() Ik krijg vooral complimenten voor nieuwe dingen en dingen die ik weinig aandoe omdat ze onhandig zijn (als hippierok of hoge hakken waar ik niet goed op kan lopen). Kleding die elke zoveel weken te zien is, tja, daar is weinig complimenteus aan he ![]() |
![]() |
|
Ik heb heeeeeel veel basics die voornamelijk zwart zijn en daar ga ik meestal het een en ander op matchen, verder geen onnodige inspiratie bronnen als lookbook ed nodig want uiteindelijk moet het mij ook staan en heb ik verder vrij weinig te maken met wat iemand anders draagt en hoe diegene het combineerd. Ik hou van combineren en daarom veel basic items in mijn kast hangen, kun je eindeloos puzzelen. Het belangrijkste is voor mij toch wel de kleuren en hoe ik daar mee verder aan de slag ga. Na de outfit gaat het altijd over op de accesoires sjaaltje hier, oorbellen daar, ringen hier en armbanen, riemen het kan allemaal, mits mooi gecombineerd qua kleur/vorm. En op het laatst komen de schoenen waarvan ik er ook duizend in dozijn heb voor elke gelegenheid een. Van mooie vintage laarzen tot sneakers tot geile plateaus tot wedges tot flatties tot van alles, voor elke outfit is er wel eentje die er mooi bij past, maar dat ligt natuurlijk ook helemaal wat voor outfit/gelegenheid het is.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 31-03-2010 om 14:28. |
![]() |
|
oh we gaan toch geen oeverloze discussie voeren over de notie van originaliteit plz !
ik bedoel even serieus uiteindelijk is natuurlijk alles een afgeleide van elkaar. be it van de catwalk of een icoon uit de popcultuur. Intertekstualiteit is een heel werkelijk iets, niet alleen in de literatuur of muziek. BUT never mind, ik heb vandaag lekker zitten bladeren door een trashy Engels modeblaadje aaaah luv.
|
ontopic dan maar weer?
De manier waarop ik mijn 'outfits' samenstel is heel makkelijk: Ik draag één van m'n twee favoriete spijkerbroeken en doe er één van m´n tig threadless shirts bij aan. Als het koud is draag ik er een zwart vest of donkere trui overheen. Als ik uitga draag ik nog steeds een spijkerbroek + T-shirt, maar dan draag ik een langer en lager uitgesneden shirtje. Iets wat m'n buik bedekt en laat zien dat ik boobies heb. Verder heb ik wel eens van die impuls aankopen gedaan als rokjes en jurkjes en aparte topjes, maar die draag ik vrijwel nooit, omdat ik me er niet prettig in voel. Ik hou van simpel en comfortabel.
|
Ik kijk op internet naar wat voor weer het gaat worden. Op basis daarvan stel ik een outfit samen. Ik heb allerlei soorten kleding die ik allemaal met elkaar combineer. Niet volgens de laatste mode maar ik krijg toch vaak complimenten. Maar volgens mij is dat meer omdat ik kleding koop die mijn lichaam op de juiste plaatsen accentueert dan vanwege mijn combineervaardigheden. Het liefst draag ik geen zwart (te saai). Wel graag groen, bruin, oranje, geel, blauw, rood, wit en paars. Dat zijn de kleuren die mij het beste staan.
|
![]() |
|
Ik heb heel veel kleren, dus genoeg keus. Soms iets teveel keus. Als ik mijn dag niet heb dan heb ik ineens te weinig keus. Mijn kleren zijn overwegend zwart, blauw, groen, grijs, paars en bruin, dus dat is qua kleur meestal makkelijk te combineren. Ook heb ik heel veel vestjes in verschillende kleuren, lengtes en dessins. Deze draag ik altijd open met een leuk shirtje eronder (als er een printje op het vestje zit, dan doe ik wel een effen shirtje eronder). Verder draag ik vrijwel altijd spijkerbroeken en sneakers. Ik denk wel na over mijn outfit, maar niet tot in den treure
![]()
|
Ik denk er over na en combineer heel graag. Elke keer baal ik weer dat ik niet genoeg geld heb voor schoenen en tassen bij elke outfit. Ik denk een beetje in thema's, de ene dag kleurrijk, de andere dag studentikoos of zeer tuttig, dat vind ik leuk om naar eigen idee in te vullen. Qua sieraden zit ik gelukkig wel ruim in aanbod, dus mijn oorbellen, armbanden en ringen passen altijd wel ergens bij.
|
Ik krijg wel zin om te gaan shoppen van jullie.
![]() Ik denk meestal net een beetje over mijn outfit na, in de zin van: dat shirt staat leuk bij die broek, en dat kan ik beter bij dat aantrekken. Maar meestal kleed ik me vrij basic, met een spijkerbroek, shirt of blouse en sneakers. Daar is weinig aan te verstieren. Soms eens een rokje, met laarzen en wat dan ook erboven, of een jurk.
|
Ik heb een groot aantal vaste combinaties, die kan ik 's ochtends zo uit de kast trekken en aan doen. Zo af en toe (vaak in het weekend) probeer ik andere dingen te combineren, dan heb ik ook meer tijd om weer wat uit te doen en wat anders te kiezen voor als het niet combineert. Ik probeer 's avonds wel al een beetje te bedenken wat ik de volgende dag aan doe zodat het me 's ochtends niet veel tijd meer kost.
|
Ik heb ONGELOOFLIJK veel kleding, maar ook allemaal verschillende stijlen, dus t is soms een beetje moeilijk om een leuke combi te maken, maar ik pak gewoon wat leuke kleurtjes ij elkaar en maak er wat leuks van! ik krijg echt vaak complimenten over mn kleding (niet om op te scheppen ofzo) maar het is toch leuk om te horen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |