Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
oh ik vond 't eigenlijk de minst leuke
Ja, dat vindt ook iedereen.
Advertentie
Verwijderd
Ik wil er niet weer een wijventopic van maken maar ik moet vannacht echt een man in mijn bed
Verwijderd
Citaat:
Hans Teeuwen is eng van dichtbij.
En vooral zo niet grappig en irritant.
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat vindt ook iedereen.
behalve jij!
Oud 01-04-2010, 23:05
Verwijderd
Het doet me echt pijn als mensen zeggen dat ze Hans Teeuwen niet leuk vinden. Ik vind hem zó goed. Niemand in cabaretland die kan wat hij doet.
Verwijderd
Citaat:
Hans Teeuwen is eng van dichtbij.
er was laatst een film van hem op de vara? dan komt hij opeens vol in beeld, beetje zo'n horrorfilmmoment. ik heb echt gegild van schrik
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil er niet weer een wijventopic van maken maar ik moet vannacht echt een man in mijn bed

Zoiets maar dan voor vrouwen?
Oud 01-04-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
behalve jij!
Ja. Maar ik vind Dat Dan Weer Wel bijna net zo goed hoor.
Verwijderd
Citaat:
er was laatst een film van hem op de vara? dan komt hij opeens vol in beeld, beetje zo'n horrorfilmmoment. ik heb echt gegild van schrik
Die film was ook supereng!
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Zoiets maar dan voor vrouwen?
nee, iets minder passief graag!
Oud 01-04-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Die film was ook supereng!
Ja vond ik ook. Maar mijn huisgenotes zijn allemaal veel te cool, dus die hebben mij heel hard zitten uitlachen
Oud 01-04-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ja vond ik ook. Maar mijn huisgenotes zijn allemaal veel te cool, dus die hebben mij heel hard zitten uitlachen
Haha. Nee, ik zat echt met m'n hand voor m'n ogen en het geluid zacht. Ik ben altijd bang om te schrikken van iets.
Oud 01-04-2010, 23:08
Verwijderd
Ich habe hunger.
Oud 01-04-2010, 23:08
Verwijderd
Ik ga lekker stokbrood afbakken en dan laat ik er kaas op smelten.
Oud 01-04-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ga lekker stokbrood afbakken en dan laat ik er kaas op smelten.
Doe ik ook vaak als ik stonehonger heb. ;x
Oud 01-04-2010, 23:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heb je 'm van dichtbij gezien?
Ik zat laaaang geleden op de eerste rij bij een try-out van trui.
Toen ging hansiepansie tegen me schreeuwen dat ik 'Godverdomme sigaretten voor 'm moest halen'.

Ik was daar met een 'date' en ik schaamde me daardoor sowieso al dood en toen kreeg ik dat ook nog op m'n dak. huuu.
Oud 01-04-2010, 23:10
Verwijderd
Ik heb niet echt stonershonger, want ik heb pas net de joint aangestoken, maar was pas om 2 uur wakker, heb 1 boterham gegeten en wat m&m's en op het werk wat vieze zooi, maar dat was ook niet veel. Dus ik heb terecht honger
Oud 01-04-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Toen ging hansiepansie tegen me schreeuwen dat ik 'Godverdomme sigaretten voor 'm moest halen'.

Ik was daar met een 'date' en ik schaamde me daardoor sowieso al dood en toen kreeg ik dat ook nog op m'n dak. huuu.
Oh dat lijkt me wel vreselijk ja!! Ga dan ook niet op de eerste rij zitten dommie ;x
Verwijderd
Citaat:
Duik een kroeg in?
Verwijderd
Citaat:

dat bedoel ik, wat is daar nou in vredesnaam grappig aan ;x
Verwijderd
Citaat:
Gewoon Hans

Rare film was dat. Maar leuke hoofdrolspeelster
Oud 01-04-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
dat bedoel ik, wat is daar nou in vredesnaam grappig aan ;x
Ik vind het wel grappig. Maar wel ook erg voor het slachtoffer in kwestie.
Verwijderd
Citaat:
Gewoon Hans

Rare film was dat. Maar leuke hoofdrolspeelster
ja man, volpompen
Verwijderd
Citaat:

LOL

Ik vond Met een Breierdeck zijn leukste, denk ik.
Oud 01-04-2010, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het doet me echt pijn als mensen zeggen dat ze Hans Teeuwen niet leuk vinden. Ik vind hem zó goed. Niemand in cabaretland die kan wat hij doet.
Hij was zeker goed, maar begon zich op een gegeven moment flink te herhalen. En om te zeggen dat niemand kan wat hij kan vind ik ook niet helemaal waar.
maar ik vind 'm zeker wel tof hoor. Heb ook nog ergens een CD van Teeuwen en Smeenk thuis, daar kan je goed horen waar hij zijn ideeen vandaan heeft gehaald.
Verwijderd
Citaat:
LOL

Ik vond Met een Breierdeck zijn leukste, denk ik.
Daarin zit een stuk wat zó bizar goed is. Dat zou ik elke dag wel kunnen kijken.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tja, als ik een man in bed wil dan kan ik gewoon even naar gay.nl, gaydar, manhunt of gaychat surfen, of ik leg een contactje op grindr. Maar jullie hetero's hebben nog niet zulke handige datemogelijkheden ontwikkeld.
Oud 01-04-2010, 23:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh dat lijkt me wel vreselijk ja!! Ga dan ook niet op de eerste rij zitten dommie ;x
Ja hallo, ik was 16, wou indruk maken op een dude en heb uren in de rij gestaan voor kaartjes. Blijkbaar was ik vroeg, dus kreeg ik kaartjes voor de eerste rij.
Oud 01-04-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
ja man, volpompen
...die kuthoerrrrrrr!
Oud 01-04-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Hij was zeker goed, maar begon zich op een gegeven moment flink te herhalen. En om te zeggen dat niemand kan wat hij kan vind ik ook niet helemaal waar.
maar ik vind 'm zeker wel tof hoor. Heb ook nog ergens een CD van Teeuwen en Smeenk thuis, daar kan je goed horen waar hij zijn ideeen vandaan heeft gehaald.
Nou ja, op zijn gebied dan. Ik bedoel, Theo Maassen is ook heel goed, maar die praat vooral. Hans Teeuwen is vooral op het absurdistische vlak briljant.

Ik heb de voorstelling van Teeuwen en Smeenk op de DVD van Industry of Love staan. Is ook heel leuk ja
Oud 01-04-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Daarin zit een stuk wat zó bizar goed is. Dat zou ik elke dag wel kunnen kijken.
Kan wel. Welk stuk bedoel je? Ik vond Bijbelverhaal goed, en dat stukje waarin ie zenuwachtig doet. En improvisatie. Maar die kunnen ook in Trui hebben gezeten.

Edit: oh, Hard en Zielig was dat. Ook goed
Oud 01-04-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Tja, als ik een man in bed wil dan kan ik gewoon even naar gay.nl, gaydar, manhunt of gaychat surfen, of ik leg een contactje op grindr. Maar jullie hetero's hebben nog niet zulke handige datemogelijkheden ontwikkeld.
Maar neem je dan genoegen met elke man die voorbij komt? Want 'wij' hetero's kunnen ook naar enge datingsites gaan, maar of er dan leuke bijzitten?
Oud 01-04-2010, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kan wel. Welk stuk bedoel je? Ik vond Bijbelverhaal goed, en dat stukje waarin ie zenuwachtig doet. En improvisatie. Maar die kunnen ook in Trui hebben gezeten.

Hard & Zielig ja.

Uit Breierdeck vond ik dat verhaal van Rupert wel tof. En Bertje & Henk.

Trouwens snap ik heel goed waarom Hans Teeuwen geen cabaret meer doet in Nederland. Hij kan hier werkelijk alles flikken op het podium en dan reageren mensen nog zo van 'waaaah, hij is zo absurd! Wat een genie!' terwijl het vaak totale ongeïnspireerde bullshit is.
Hence dat 'in de schaduw van mijn wanhoop' gedicht...
Oud 01-04-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Duik een kroeg in?
Ik ben het aan het overwegen. Maar morgen vroeg op en tentamens enzo. Dus ik hoop dat het lot me gunstig gezind is en er zo opeens een lekkere kerel aanbelt, die ik vervolgens mij bed in kan sleuren
Verwijderd
Citaat:

Die zitten in Hard en Zielig.

edit: oh je had het al gezien

Ik bedoel dat stuk waarin hij vertelt hoe hij aan de kruik is gekomen. Dat hij in een onderwaterruimteschip kwam, in dat onderaardse rijk.
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-04-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Hard & Zielig ja.

Oja,

Maarja, wat betreft dat op de eerste rij zitten: dat moet je dus niet doen natuurlijk.
Oud 01-04-2010, 23:19
Verwijderd
Zo. Tatort kijken is alsnog gelukt. De stream van de ARD Mediathek liep welliswaar niet helemaal foutloos, maar het was te kijken.
Oud 01-04-2010, 23:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo. Tatort kijken is alsnog gelukt. De stream van de ARD Mediathek liep welliswaar niet helemaal foutloos, maar het was te kijken.
Ik vind de beierse Tatort leuk! Met die tubaspelende inspecteur.
Oud 01-04-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Hard & Zielig ja.

Rupert was het eerste wat ik van Hans Teeuwen hoorde, dat stond op een cdtje die je bij 'de jonge lijsters' oid kreeg (5 boeken voor 25 gulden, via school te bestellen). Daar heb ik toen echt bij zitten huilen van het lachen <3.
Oud 01-04-2010, 23:21
Verwijderd
Ik ga zo Hans Teeuwen kijken denk ik, wat zeg ik, nu!!
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de beierse Tatort leuk! Met die tubaspelende inspecteur.
Tubaspelende inspecteur? Zal wel een oudere zijn dan. Hoe heet ie?
Verwijderd
Ik moet Met een Breierdeck nog trouwens! En Trui. Maar die vind ik niet zo leuk, daarin is zo hij zo... duister.
Oud 01-04-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Veel plezier
Verwijderd
Citaat:
Ik zit het al te kijken, wat zeg je me daarvan
Verwijderd
Ik ga zo gtst en het blok kijken.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tubaspelende inspecteur? Zal wel een oudere zijn dan. Hoe heet ie?
Nee helemaal niet! Hij was juist redelijk recent, ik zag hem nog afgelopen zomer toen ik in Beieren was.
Oud 01-04-2010, 23:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ga zo gtst en het blok kijken.
ohja, even onm kijken op uitzending gemist
Oud 01-04-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ik open de laatste pagina van dit topic en dit is het eerste dat ik lees, treffend.
Oud 01-04-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
ohja, even onm kijken op uitzending gemist
Jij kijkt dat....als je het gemíst hebt? Martino, mijn wereldbeeld, wat doe je!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten