Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ik open de laatste pagina van dit topic en dit is het eerste dat ik lees, treffend.
Terwijl de rest over Hans Teeuwen gaat
Die vond je toch stom?
Advertentie
Oud 01-04-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ik open de laatste pagina van dit topic en dit is het eerste dat ik lees, treffend.
Jajaja vanavond is het heel erg .

Medeia! Whoej! Hoe was het?!

ik moet echt wennen aan je nieuwe naam
Oud 01-04-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Nee helemaal niet! Hij was juist redelijk recent, ik zag hem nog afgelopen zomer toen ik in Beieren was.
Dat zouden dan deze twee moeten zijn, maar ik heb ze geen van beiden ooit met tuba gezien.
Oud 01-04-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Hard & Zielig ja.

Uit Breierdeck vond ik dat verhaal van Rupert wel tof. En Bertje & Henk.

Trouwens snap ik heel goed waarom Hans Teeuwen geen cabaret meer doet in Nederland. Hij kan hier werkelijk alles flikken op het podium en dan reageren mensen nog zo van 'waaaah, hij is zo absurd! Wat een genie!' terwijl het vaak totale ongeïnspireerde bullshit is.
Hence dat 'in de schaduw van mijn wanhoop' gedicht...
Dus zijn absurdistische dingen vind je wel ongeïinspireerde bullshit? Of alleen op het laatst?
Verwijderd
Citaat:
ohja, even onm kijken op uitzending gemist
haha dat vind ik zo stom
vroeger keek ik het wel vaak met dokter victor en dokter renee en Geeman.
Rationeel
Rationeel is offline
tering, ik moet er nu even niet aan denken om iets naast me te hebben als ik slaap. alleen maar afleiding van het slapen
Verwijderd
Maar dames jullie kunnen toch -komt ie he- elke man krijgen die jullie maar willen?
Oud 01-04-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
tering, ik moet er nu even niet aan denken om iets naast me te hebben als ik slaap. alleen maar afleiding van het slapen
dat wordt dus niet naar delft vanavond
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee helemaal niet! Hij was juist redelijk recent, ik zag hem nog afgelopen zomer toen ik in Beieren was.
Mijn vader was vroegah helemaal fan van Schimanski.
Pas was er nog een Schimanski/tatort film op Canvas ofzo, dus m'n pa wou 'm meteen helemaal kijken... Zijn reactie 'Jezus, die Schimanski is wel oud geworden he?'
Ik heb hem er toen maar aan herinnerd dat hij zelf ook al 52 is.
Rationeel
Rationeel is offline
nouja n00dles, het is wel zo
Verwijderd
Citaat:
Maar dames jullie kunnen toch -komt ie he- elke man krijgen die jullie maar willen?
martino gaat niet lukken denk ik
Oud 01-04-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Terwijl de rest over Hans Teeuwen gaat
Die vond je toch stom?
Ik heb geen mening over Hans Teeuwen.

Citaat:
Jajaja vanavond is het heel erg .

Medeia! Whoej! Hoe was het?!

ik moet echt wennen aan je nieuwe naam
Ik moet ook wennen, sorry.

Het was, ehm, ik weet het nog niet. Het was erg gezellig, de tijd vloog, we hadden elkaar veel te zeggen, maar het was niet romantisch of spannend of zo. En hij is toch echt wel jong. En hum, ik moet het nog even laten bezinken.
Verwijderd
Ik vind Sexy Bitch van David Guetta ook een lekker nummer
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
dat wordt dus niet naar delft vanavond
je kan altijd langskomen, maar als ik ga SLAPEN schop ik je het bed uit. en ik lig rechts, dus dat wordt helemaal een drama
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader was vroegah helemaal fan van Schimanski.
Pas was er nog een Schimanski/tatort film op Canvas ofzo, dus m'n pa wou 'm meteen helemaal kijken... Zijn reactie 'Jezus, die Schimanski is wel oud geworden he?'
Ik heb hem er toen maar aan herinnerd dat hij zelf ook al 52 is.
Van Schimanski is later ook nog een afgeleide serie verschenen, buiten Tatort om.
Verwijderd
Citaat:
Idd, vroeger dacht ik dat slapen met iemand naast je veel leuker was, want ja, iets om vast te houden. Maar nu weet ik dat dat tyfusheet wordt en dat je dan amper slaapt
Verwijderd
Citaat:
je kan altijd langskomen, maar als ik ga SLAPEN schop ik je het bed uit. en ik lig rechts, dus dat wordt helemaal een drama
Haha, dus ze mag in principe wel in je bed?
Oud 01-04-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen mening over Hans Teeuwen.

Ik moet ook wennen, sorry.

Het was, ehm, ik weet het nog niet. Het was erg gezellig, de tijd vloog, we hadden elkaar veel te zeggen, maar het was niet romantisch of spannend of zo. En hij is toch echt wel jong. En hum, ik moet het nog even laten bezinken.
Hm. Is er gekust? En slaap er maar een nachtje over, dan kun je zaterdag al je bevindingen vertellen

hoewel ik nog niet helemaal zeker weet of ik kom
Verwijderd
Citaat:
Daarom heb ik ook zo'n druk bezet leven dat ik haast geen tijd heb voor geforum!
Verwijderd
Citaat:
martino gaat niet lukken denk ik
Maar -komt ie nog eens he- jullie krijgen zelfs een homo opgewonden en bekeerd!
Oud 01-04-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
ja tegenwoordig lig ik links maar als ik eerst naar delft moet kan ik net zo goed de kroeg in gaan om daar een kerel op te pikken

en uit bed geschopt worden kan ik niet waarderen
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Idd, vroeger dacht ik dat slapen met iemand naast je veel leuker was, want ja, iets om vast te houden. Maar nu weet ik dat dat tyfusheet wordt en dat je dan amper slaapt
maarja, om op deze leeftijd al apart te gaan slapen is ook weer zoiets.

net zo als soep als complete maaltijd nuttigen; bewaar dat in godsnaam voor de tijd dat je alleen nog maar vloeibaar voedsel kan verwerken!
Verwijderd
Citaat:
Dat verbaast je?
Verwijderd
Citaat:
Hm. Is er gekust? En slaap er maar een nachtje over, dan kun je zaterdag al je bevindingen vertellen

hoewel ik nog niet helemaal zeker weet of ik kom
Ik vind dat je komt zeg! Al is het twee uurtjes (ik heb ook maar weinig tijd, maar ik bluf.)
En nee.
Oud 01-04-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Daarom heb ik ook zo'n druk bezet leven dat ik haast geen tijd heb voor geforum!
hihi. wat quis zegt!

euhm. Wat medeia zegt! (hoe kom je op die naam?!)
Verwijderd
Citaat:
Dat verbaast je?
Haha, nee, maar die vanzelfsprekendheid waarmee hij het brengt
Verwijderd
Citaat:
ik denk het niet
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Citaat:
Dat verbaast je?
Verwijderd
Citaat:
Qft. Ik heb een grandioze hekel aan meer dan een persoon in een eenpersoonsbed.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jij kijkt dat....als je het gemíst hebt? Martino, mijn wereldbeeld, wat doe je!
Ja, érg he! Ik was ook helemaal verbijsterd, maar ik verveelde me laatst en toen zag ik het op tv, en toen zat er zo'n schattige jongen in die uit de kast aan het komen was, en toen moest ik natuurlijk wel blijven kijken voor die homoverhaallijn, en voor dat je het weet zit je er weer in.
Rationeel
Rationeel is offline
Verwijderd
Citaat:
maarja, om op deze leeftijd al apart te gaan slapen is ook weer zoiets.

net zo als soep als complete maaltijd nuttigen; bewaar dat in godsnaam voor de tijd dat je alleen nog maar vloeibaar voedsel kan verwerken!
Nee, niet apart slapen, maar eerst de usual fun en daarna gewoon een beetje afstand nemen zodat je de ruimte hebt om fatsoenlijk te slapen, IPV tegen elkaar aan blijven liggen zodat je badend in het zweet wakker wordt
Oud 01-04-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, ik kan het ook niet, lig alleen maar wakker.
Verwijderd
Citaat:
wat een onzin!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
haha dat vind ik zo stom
vroeger keek ik het wel vaak met dokter victor en dokter renee en Geeman.
Nu is het met friese Sytze die verliefd is op de oosterse Karif.
Oud 01-04-2010, 23:33
Rationeel
Rationeel is offline
boxsprings met een vijzeltje er tussen! dan ben je klaar en druk je op een knopje en BAM 2 meter afstand
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat zouden dan deze twee moeten zijn, maar ik heb ze geen van beiden ooit met tuba gezien.
Nee, dan was het toch een andere Tatort! Het was een jonge inspecteur, blond volgensmij, met een kale sidekick.
Verwijderd
Citaat:
ik denk het niet
Jaweeel joh, probeer maar uit op Martino!

Spoiler
Verwijderd
Ik val altijd lief tegen elkaar in slaap, knuffel aaah lief en dan rol ik in mn slaap vanzelf naar de andere kant van 't bed.

In een eenpersoonsbed is indd wel heel kut
Oud 01-04-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
boxsprings met een vijzeltje er tussen! dan ben je klaar en druk je op een knopje en BAM 2 meter afstand
de romantiek
Verwijderd
Citaat:
hihi. wat quis zegt!

euhm. Wat medeia zegt! (hoe kom je op die naam?!)
Net als quis, van m'n (verwaarloosde) voorliefde voor latijnse en griekse mythologie e.d. http://nl.wikipedia.org/wiki/Medea_%28mythologie%29.
Verwijderd
Citaat:
wat een onzin!
Enlighten me hoe het anders kan. Want ik vind tegen elkaar aan natuurlijk wel leuker, maar warm wordt het nu eenmaal, dat is een feit. Maar ik ben dan ook een straalkachel.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn ex en ik knuffelden juist heel veel in bed.
Oud 01-04-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, érg he! Ik was ook helemaal verbijsterd, maar ik verveelde me laatst en toen zag ik het op tv, en toen zat er zo'n schattige jongen in die uit de kast aan het komen was, en toen moest ik natuurlijk wel blijven kijken voor die homoverhaallijn, en voor dat je het weet zit je er weer in.
Verwijderd
Citaat:
ik wel, Sylph ;X
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jaweeel joh, probeer maar uit op Martino!

Spoiler
Maar er is male-on-male action
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
de romantiek
romantiek is niet voor in bed!
Verwijderd
Citaat:
Ik val altijd lief tegen elkaar in slaap, knuffel aaah lief en dan rol ik in mn slaap vanzelf naar de andere kant van 't bed.

In een eenpersoonsbed is indd wel heel kut
Oh, zie je wel Dus je blijft niet tegen 'm aan liggen!
Verwijderd
Citaat:
Net als quis, van m'n (verwaarloosde) voorliefde voor latijnse en griekse mythologie e.d. http://nl.wikipedia.org/wiki/Medea_%28mythologie%29.
oh ja dat verhaal staat in mijn grote griekse mythologieboek (eigenlijk niet zo'n groot boek, de bekendste verhalen staan erin )

ik vergeet zulke namen alleen altijd gelijk weer.

wie/wat was quis?
Oud 01-04-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, dan was het toch een andere Tatort! Het was een jonge inspecteur, blond volgensmij, met een kale sidekick.
http://www.daserste.de/tatort/teams.asp?iid=11

Deze twee? (Een van die twee had ooit een kale kop.)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten