Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2010, 22:52
ST*R
ST*R is offline
Ik denk nog wel veel aan hem, maar het gaat eigenlijk wel goed Geen vervolg op de date jongen, maar maakt me niet zo veel uit. Bijna paar dagen weg en heb ik zin in! Eerst morgen nog uit met beste vriendin, jeej.
Ow en ik hou echt van mijn familie!
Oud 05-04-2010, 23:52
wup
wup is offline
Zaterdag leukerd ontmoet op mn werk. Blijkt een vriend van een collega, die me gister de groetjes van hem deed en... volgens mij vind ik hem interessant. En hij gaf me een aai over mn bol toen ie weg ging zaterdag, dus ik vat het voorlopig allemaal maar even positief op.

Maar kut, want nu is het weer wachten tot ik hem weer zie en zo vaak komt ie volgens mij niet.
Oud 06-04-2010, 00:40
Signy
Signy is offline
Citaat:
Zaterdag leukerd ontmoet op mn werk. Blijkt een vriend van een collega, die me gister de groetjes van hem deed en... volgens mij vind ik hem interessant. En hij gaf me een aai over mn bol toen ie weg ging zaterdag, dus ik vat het voorlopig allemaal maar even positief op.

Maar kut, want nu is het weer wachten tot ik hem weer zie en zo vaak komt ie volgens mij niet.
jij hebt steeds sjans doe je goed.
miss ook maar in de horeca gaan werken.
Oud 06-04-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Weten zij wel dat jullie in het normale leven wel ehh... "samen slapen" ? En hoe denken ze daar dan over?
Of is het meer van: "Niet onder mijn dak" en verder in ontkenningsmodus?
Hahaha ja hoor, 't is idd meer van 'niet onder ons dak'. Ze zouden het wel heel fijn vinden als hij dat niet zou doen, maar goed ze zouden het ook heel fijn vinden als hij christelijk zou zijn Ze zeggen ook niet expliciet dat het niet mag, maar ze zeggen gewoon dat ik in de oude kamer van zijn broertje slaap ofzo. (Ze weten vast ook wel dat we voor het slapen gaan nog even bij elkaar in kruipen, maar ok ). Mijn moeder moet er altijd heel erg om lachen; vriendliefs ouders zijn hetzelfde als haar ouders waren een generatie hiervoor, en mijn ouders kropen ook stiekem bij elkaar in bed 's nachts om 's ochtends snel weer naar hun eigen bed te glippen
Oud 06-04-2010, 11:24
I C U
I C U is offline
@ wup: Wow, wat een chaos! Snap je jezelf nog wel?

@ Mutant: klinkt goed, nice!

OT: Ach, wat zal ik zeggen? Heerlijk druk weekend, vrijdag met mijn ouders een fles wijn pp er doorheen gejaagd, zaterdag lekker lui op de bank gehangen, zondag bij zijn ouders geweest, was ook erg gezellig, maandag heb ik geen moer uitgevoerd, heerlijk gelezen (verslaafd aan Diana Gabaldon, ik lees het boek nu voor de 5e keer ofzo en ik ben weer hooked) en nu weer op kantoor. Zonde, maar wel in de juiste mood

't Vriendje is lief en leuk, nog steeds. Samenwonen gaat gewoon zó goed! Wel grappig, op sommige momenten zie ik hem echt als mijn vriendje en dan kijk ik naar 'm en dan denk ik: damn, you're cute! Het is zo makkelijk om het allemaal gewoon te vinden... Majah, anyway, het gaat goed
Oud 06-04-2010, 18:50
wup
wup is offline
Citaat:
@ wup: Wow, wat een chaos! Snap je jezelf nog wel?
Ehh.. nee eigenlijk niet. Ergens is die aandacht wel leuk, maar ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan en wat ik er mee wil etc.

Vandaag wezen shoppen met mijn moeder haha. Doen we eigenlijk nooit, dus dat was leuk. Alleen voelt het ook weer dubbel, aangezien een vriendin nu de begrafenis van haar moeder aan het doornemen is. Het gaat erg slecht met haar en het gaat niet lang meer duren...
Oud 06-04-2010, 18:58
Aurora
Aurora is offline
Het zou ontzettend fijn zijn als mijn humeur niet zo van hem afhankelijk zou zijn.
Oud 06-04-2010, 19:07
Verwijderd
Go wup, kun je niet even naar 'm gaan vissen bij die collega van je?

Eh ja, het ging dus wel door, en hoe. Het bleek niet alleen eten met z'n ouders en zusje (die ik allemaal goed ken) te zijn, maar ook met de twee familievriendinnen én oma De eerste twee kende ik ook al van verjaardagen en de laatste was hélemaal weg van me, maar toch. Het was wel een topavond. Daarna terug, nog film in z'n bed gekeken, maar blijven slapen en tot 4 uur liggen praten as usual.

Gelukkig zie ik zo één van m'n twee beste vriendinnetjes, want als ik wat ik net heb getypt teruglees klinkt het belachelijk
Oud 06-04-2010, 20:17
WolterB
WolterB is offline
Afgelopen weekend voor het eerst samen naar mijn ouders geweest en dat ging allemaal best goed geloof ik. Blijft altijd een beetje vreemd natuurlijk maar zoiets moet er ooit van komen en na 4 maanden mag zoiets wel een keertje

Verder gisteren een heerlijke dag samen gehad. De stad in geweest, naar de bioscoop gegaan, uit eten (wat door beroerde bediening helaas een beetje in het water viel), ijsje halen en een stuk lopen en kletsen <3
Oud 06-04-2010, 20:57
Yana
Yana is offline
Citaat:
Afgelopen weekend voor het eerst samen naar mijn ouders geweest en dat ging allemaal best goed geloof ik. Blijft altijd een beetje vreemd natuurlijk maar zoiets moet er ooit van komen en na 4 maanden mag zoiets wel een keertje

Verder gisteren een heerlijke dag samen gehad. De stad in geweest, naar de bioscoop gegaan, uit eten (wat door beroerde bediening helaas een beetje in het water viel), ijsje halen en een stuk lopen en kletsen <3
^Fijn om te horen dat je de liefde hebt gevonden, Wolter.
Oud 06-04-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Klarenbeek? Daar was iig een Piraten Festijn, mn vriend woont daar in de buurt .

Ot: eigenlijk weinig te melden behalve (L)
2 tegelijk dat kan niet?

Was in Hoorn, maar het was op vrijdagavond

Ot,

Vriendje reageert niet, en krijg dan te horen dat hij bij een ene "Pascal" zit tot savonds laat...
never heard of him
Oud 06-04-2010, 22:06
Verwijderd
Wees blij dat het niet een Pascalle is

Vanavond met de vriendin gaan praten. En afspraken gemaakt. En hopelijk gaat het nu beter.
Oud 06-04-2010, 22:18
Verwijderd
Nou mischien wel de rest van de letters vergeten te typen in een sms?
Oud 06-04-2010, 22:37
Optima
Optima is offline
ik moet mijn rebound-boy beter africhten: net twee uur in de ooijpolder gelopen (hij was er van overtuigd dat het oversteekpondje toch echt om de volgende hoek was) om vervolgens leuk afscheid te nemen en individueel naar huis te gaan want "hij was toch niet zo in de stemming". Ik natuurlijk ook niet na me fucking twee dagen lang kapotgesport te hebben, maar toch, dan is het toch wel de bedoeling dat HIJ in ieder geval nog zin heeft.....anders begint het teveel op mijn vorige relatie te lijken en das niet voor niks klaar.
Oud 06-04-2010, 22:52
Verwijderd
Lol@ optima, al is dat voor jou minder natuurlijk.

Net foto's gekeken en toen zag ik ineens de ex die spoorloos is verdwenen, een Schotse kraker, ik had niet anders van hem verwacht, maar ik had niet verwacht dat zijn foto's me nog iets zouden doen...
Oud 06-04-2010, 22:55
WAT
WAT is offline
optima, als het op een relatie begint te lijken een nieuwe rebound guy zoeken XP deed ik de eerste keer ook XP

mutant *knuffel*

was laatste weekend in Engeland om op de uni te kijken en bij het huisje, was erg leuk ^^ en zooo fucking mooi daar ^^ maar miste mijn liefje wel en dat heb ik nu ook wel door, en we zijn deze week ook nog eens heel stressvol bezig met school :/ meh, maar gelukkig ben ik nu ook niet te bang het te zeggen als iets me dwars zit en weet ik het ook voor mezelf te relativeren. Ik had naar gedroomt en hij kwam er in voor en had er een naar gevoel aan over gehouden. Maar lief was wel dat ik de volgende dag toen een smsje had gekregen dat hij me heel erg miste. tis zo'n lieverd.
En zo fucking slim ^^

ugh, ik kan me soms zo ergeren aan dat mensen altijd maar denken dat ik zo gelukkig ben en dat ik niks weet omdat ik "jong" ben. Fucking zooi :/ ik mag dan een paar jaar jonger zijn, maar ik heb meer meegemaakt dan de meeste mensen die mij zo behandelen..... Stomme zooi.
Ik verschuil me niet achter mijn tekortkomingen, ik heb ze allemaal in mijn gezicht gesmeten gekregen en ben nog bezig mijn leven weer goed op de rails te krijgen, dat is niet verschuilen, dat is roeien met de riemen die je hebt en af en toe gewoon een stap terug moeten doen daardoor.

Laatst gewijzigd op 06-04-2010 om 23:00.
Oud 07-04-2010, 09:54
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
2 tegelijk dat kan niet?

Was in Hoorn, maar het was op vrijdagavond

Ot,

Vriendje reageert niet, en krijg dan te horen dat hij bij een ene "Pascal" zit tot savonds laat...
never heard of him
blijkbaar kunnen er wel 2 in een weekend zijn .
Oud 07-04-2010, 09:57
Dott
Dott is offline
Ik ben een koppig mokkel maar dat is niks nieuws.
Wilde hem gisteren niet bellen, lekker avondje alleen gehad, maar heeft wel tot gevolg dat ik hem pas van het weekend weer zie door veel vrienden bezoekjes
Vanavond vriendinnetje op bezoek, morgenavond een andere, en vrijdag gaat hij gamen, dus ja.. dan is het alweer zaterdag
Maar ja, eigen schuld dikke bult

En leuke mensen kunnen uit onverwachte hoeken komen
Oud 07-04-2010, 10:45
Verwijderd
Verre afgelegen hoeken

En ik heb gisteren tot een kot in de nacht met iemand lopen webcammen, geheel onverwachts. Maar hij is wel tof, hij begint tenminste niet meteen over sex en tieten. Iemand anders dan weer wel maar die kreeg het in zijn kop en riep opeens dat hij met rust gelaten wilde worden. Toen ik vroeg wat er was, werd ie kwaad... mannen
Oud 07-04-2010, 12:57
I C U
I C U is offline
@ wup: ach, eigenlijk moet je er ook niets mee willen, want je kunt je afvragen wat er uiteindelijk overblijft Dus doe je ding, geniet ervan en laat het los (dat laatste moet je dan heel zweverig laten klinken )

OT: Vriendinnetjes zijn hip Heeft er eentje gewoon ff een nieuwe verslaving voor me geregeld Mjah, mijn collectie tv-series wordt zo wel heel indrukwekkend
Oud 07-04-2010, 13:11
Verwijderd
Ik moest maar eens stoppen met vergelijken en op voorhand al aan 10.000 dingen twijfelen en redenen verzinnen waarom ik níet op hem zou vallen en het gewoon leuk hebben, want leuk is 'ie.
Oud 07-04-2010, 13:53
Breg
Breg is offline
Pff, het is alweer 1.5 week geleden dat hij me naar het busstation bracht om me uit te zwaaien omdat ik naar Cyprus ging. Vorige week wel een paar keer gebeld, maar nu zit hij t/m zondag in de bergen dus geen internet, telefoon ontvangst, etc. Hoor dus waarschijnlijk op z'n vroegst zondag weer wat van hem.

Gelukkig heb ik het te druk om hem al te veel te missen, en heb ik het hier sowieso ontzettend naar mijn zin. Maar kijk er ook naar uit om dinsdag weer naar huis te gaan en hem weer te zien
Oud 07-04-2010, 19:36
Aurora
Aurora is offline
Shit, ik weet echt niet wat ik moet doen Ik sta op het punt hem te smsen dat ie me een beetje frustreert. Ik moet echt weten waar ik aan toen ben want ik trek dit echt voor geen meter. Maar ik durf het niet zo goed, morgen zie ik hem weer en fuck, ik heb echt het idee dat ik mijn hoofd op het hakblok ga leggen voor hem.
Oud 07-04-2010, 21:46
sicilion
sicilion is offline
Hij had voor me gekookt en gezegd dat ie me wel een beetje had gemist, dus ik was blij met de waardering (maar stiekem is het ook wel een bevestiging dat ik graag weer een relatie wil, alleen niet met de eerste beste gast die langs komt lopen).

Moet overigens wel zeggen dat de mannen in het noorden er wederom een stuk leuker uitzagen dan hier in het zuiden. Stiekem misschien toch maar weer terug naar Groningen
Oud 08-04-2010, 10:31
Qimm
Qimm is offline
1st bbq of the year Dat was gezellig zeg!
Oud 08-04-2010, 12:00
Verwijderd
Ik voel me bagger. Weet niet of dat nog is door wat ik gisteren verkeerd heb gegeten, de omslag van het weer, het gedoe dat ik me zo alleen voel na zo'n weekend, dat ik mijn moeder teleurgesteld heb of dat die vriendin weer kans krijgt om energie te vreten, maar waarschijnlijk een combinatie ervan.
Oud 08-04-2010, 13:05
Lorelei
Lorelei is offline
Wow, ik zag net iets in een serie dat me heel erg aan de situatie van 1,5 jaar geleden deed denken en ik werd spontaan depri en verdrietig. Echt zo'n *bam*-gevoel.
Oud 08-04-2010, 14:42
Qimm
Qimm is offline
:aai:
Oud 08-04-2010, 16:01
Lorelei
Lorelei is offline
:aai:

Hai Qimm Hoe gaat het met jou? (op relationeel gebied uiteraard, anders krijgen we klappen van de forumbazen)
Oud 08-04-2010, 16:11
Qimm
Qimm is offline
Hihi ja goed hoor, heb ontzettend leuke vriendjes die lekker net zo gek zijn als wij (als je getrouwd bent wordt je vanzelf een 'wij' haha) vriendje echtgenoot toch maar vriendje dan, is ook super <3 Dus, ja pretty much alles goed ja
Oud 08-04-2010, 16:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hihi ja goed hoor, heb ontzettend leuke vriendjes die lekker net zo gek zijn als wij (als je getrouwd bent wordt je vanzelf een 'wij' haha) vriendje echtgenoot toch maar vriendje dan, is ook super <3 Dus, ja pretty much alles goed ja
Als je het over "wij" hebt, mag je het ook wel over je echtgenoot hebben hoor..
Oud 08-04-2010, 16:24
Qimm
Qimm is offline
ja maar dat klinkt zo verschrikkelijk... volwassen oid. Weenie hij is gewoon mijn vriendje En nou ja we zijn gewoon een wij (parttime dan, ik ben ook nog best vaak ik)
Oud 08-04-2010, 17:00
I C U
I C U is offline
Ik hou niet zo van slaan

Pole fitness is toch wel leuk, ik hoop dat ik binnenkort wat foto's heb: dan lacht mijn vader me niet meer uit, let maar op!

Verder is 't vriendje niet helemaal optimaal... Beetje jammer. Hopelijk heeft ie alles snel weer op een rij
Oud 08-04-2010, 17:43
Dott
Dott is offline
ik heb mijn koppigheid opzij gezet en toch maar gebeld
Oud 08-04-2010, 18:01
Verwijderd
ik zou zo lang niet hebben gewacht
Oud 08-04-2010, 18:23
Dott
Dott is offline
haha, ik ben een koppige ezel
Oud 08-04-2010, 18:27
justhanna
justhanna is offline
Ik ben blij dat het weer bijna weekend is, nu het echt lente begint te worden duurt de week me vaak veel te lang, ik wil gewoon leuke dingen ondernemen samen en dan is het weekend vaak veel te kort. Het is gewoon nog steeds fijn tussen ons <3
Oud 08-04-2010, 18:52
wup
wup is offline
Beetje zelfverzekerd zijn heeft heeft redelijk geholpen de laatste tijd. Hopen dat ik het kan blijven uitstralen nu ik me het lelijkste kalf ooit voel.. Kutkilo's ineens, waar is toch die tijd dat ik 6 gevulde koeken en een zak chips per dag op kon zonder een gram aan te komen Zit er gewoon niet lekker van in mn vel. Straks maar zwemmen

En ik baal van afzeggende mensen. Bluh.. heb zin in een dansje vanavond.
Oud 08-04-2010, 19:03
Aurora
Aurora is offline
Duidelijkheid . Wat is het toch een schat, volgens mij heeft hij geen idee hoe de moeite waard ie is.
Oud 08-04-2010, 19:59
Verwijderd
Dott is een schatje!
Oud 08-04-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
En ik baal van afzeggende mensen. Bluh.. heb zin in een dansje vanavond.
x2... Of eigenlijk: niks meer van zich laten horen Daar ben ik dan weer vrouw voor om er zo op te reageren, maar sms dan ook niet dat je nog laat weten wat je vanavond gaat doen.

M'n ego werkt al niet zo mee de laatste weken, dus dit helpt me niet zo van het gevoel af te komen dat ik altijd maar de zoveelste keus van een aantal mensen (ook van hem) ben om iets te leuks mee te doen, bij gebrek aan beter
Oud 09-04-2010, 12:19
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Gisteren beiden met een rotgevoel gaan slapen, terwijl de avond leuk begon. Ik voelde me zo lichtgeraakt, snel op me teentjes getrapt, ik trok mij alles aan en daardoor was het einde een beetje een anti-climax. Ze deed plagerig en uitdagend en ik kon het gewoon uiteindelijk niet hebben en communiceerde dat niet al te duidelijk of leuk.

En ik baal gewoon van mezelf. Bah, ik vind mezelf soms te lief, te onzeker, te onduidelijk, te afwachtend.
Oud 09-04-2010, 12:29
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dott is een schatje!
Ik ontken!

ot: zooo.. tot 4 uur snachts is ie gebleven..
Dat was niet zo'n goed idee *gaap* gezien ik om half 9 weer op stage moest verschijnen.
Ben nu ook een portie beroerd.. blugh.
Maar was wel fijn dat ie er was..
Al blijft het maf dat ie het met mij niet over een toekomst kan hebben, maar wel weet dat ie als ie 40 is een huis voor zichzelf wil laten bouwen
Ik twijfel gewoon of ie me eigenlijk nog wel leuk vind.. maar ik weet niet zo goed of dat aan mijn onzekerheid/angst ligt, of dat hij zijn gevoel echt minder uit..
Oud 09-04-2010, 13:16
Verwijderd
Voor het eerst weer met die vriendin afgesproken, duim voor me.
Oud 09-04-2010, 13:25
I C U
I C U is offline
Sterkte joh
Oud 09-04-2010, 13:27
Verwijderd
*duimt voor Mutant*

Ah vanavond zie ik 'm eindelijk weer. Hij is zo lief! <3 Hadden gister allebei zo'n zin om elkaar te zien, maar het kon niet.. dus nu staat er lekker veel spanning op
Oud 09-04-2010, 13:38
I C U
I C U is offline
Het klinkt bij jullie zo verliefd Alsof de vonken er vanaf spatten! Leuk om te lezen
Oud 09-04-2010, 14:00
Verwijderd
Hahaha we zijn volgens mij ook nog vies verliefd Niet dat ik altijd kriebels in m'n buik heb, maar het is gewoon altijd zo léuk met hem. En over een paar weken hebben we al een jaar iets Zijn zus vertrouwde me laatst nog toe dat hij zooo gek was op mij, zij vindt dat echt geweldig
Oud 09-04-2010, 14:50
Verwijderd
woensdag iets wezen drinken met een jongen met wie ik de week er voor had gezoend op stap en ik dacht écht dat ie wel leuk was, maar wat een drama date
ik heb eerst 3 kwartier geluisterd naar zijn verhalen over hoe goed hij wel niet was in ALLES, wat voor auto hij had en ga zo maar dooooor.
heb in het verloop van de avond vier keer voorgesteld om de rekening te vragen maar hij snapte het telkens niet
Oud 09-04-2010, 15:47
wup
wup is offline
haha! Ow wat erg.. lijkt me vreselijk! En heb je al ´het was gezellig, wanneer weer?'- smsjes ontvangen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten