| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dus nogmaals, Stefanie, waarom doe je niets iets van therapie?
|
|
||
|
Citaat:
lichamelijk/geestelijk reageer je ook op dit soort 'input'; als je niets uitvoert dan kom je al snel in een soort downward spiral.
|
|
|
Verwijderd
|
En @ stenefootje. Als je hulp vraagt op DK dan zul je praktische adviezen krijgen à la 'zoek een baan' of 'zie er zus of zo de positieve kant van'. Wil je liever dat mensen zeggen 'oh knuf meis ik weet hoe je je voelt', dan moet je naar het LJH-topic. Maar je kunt niet van mensen op internet verwachten dat ze je persoonlijk gaan helpen om je leven op orde te krijgen of te leren je de meeste dagen tevreden te voelen, daar is een forum nu eenmaal te oppervlakkig voor.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik dacht aan kokoskoekjes.. misschien met amandel en/of chocola
|
|
|
Verwijderd
|
@ stefenootje: Een vriendin van mij is trouwens bezig met rehabiliteren na een psychotherapeutische opname (wat een zware woorden weer) en omdat ze nog niet klaar is om te studeren doet ze nu vrijwilligerswerk. Eerder in de kringloopwinkel, nu als receptionist bij een goed doel. Misschien is dat ook een idee voor jou. Er wordt meer rekening met persoonlijke wensen gehouden dan bij een betaalde baan, je kunt vaak rustiger werken zonder haast of deadlines, je doet werkervaring op, je mag een eventuele wajong of wia gewoon houden, en je hebt een dagbesteding. Wat vaak wel nuttig is om een negatieve spiraal te voorkomen.
Laatst gewijzigd op 08-04-2010 om 14:14. |
|
|
||
|
Citaat:
welk formulier moet ik invullen?
![]() |
|
|