| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik zit er heel weinig de laatste tijd, zit veel bij mijn vriend en ook weer wat meer bij mijn ouders. Bij mijn vriend kan ik zelf in alle rust koken etc en om een of andere reden ben ik altijd waaaanzinnig productief als ik bij mijn ouders ben. Werken en eten wil op mijn eigen kamer niet echt lukken dus ik kom er vooral als ik uitga, want, centrum, of om te lezen
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
eens in de 3 maanden een soort uber-schoonmaak, de rest is gewoon meer minimaal 'onderhoud' ;P
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn keuken is ook niet superschoon (of nou ja, nu hij verbouwd is en helemaal vernieuwd wel) maar dan zorg je gewoon dat je alles op een plank klaarmaakt die je van tevoren heel goed afwast. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
). Ik werd met iemand gezet die ik wel ken enzo, maar ik heb eigenlijk nog nooit met haar gespeeld. Op hoop van zege. Ik heb ook totaal geen voorbereiding want het is vanavond en ik heb geen training meer daarvoor.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Theodoor heeft bij de KPN helpdesk gewerkt en is er mee opgehouden omdat hij er niet meer tegen kon dat als de KPN achterlijke fouten had gemaakt, hij aan de telefoon moest doen alsof dat allemaal heel normaal was. |
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat: