| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maargoed, mijn moeder strijkt ook alle handdoeken en onderbroeken. Dat vind ik echt zo zonde van je tijd...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() normaal is water uit de kraan maar 60 à 70 graden, maar onze boiler/geiser/whatever is verkeerd afgesteld ofzo dus aan ons warme water kun je brandwonden overhouden. En in sokken zit toch elastine dat smelt als je het strijkt? Lijkt me geen goed idee . Ik heb wel eens sokken gestreken omdat ze niet op tijd droog waren, maar dan vervormen ze helemaal.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Als ik in de spiegel kijk, word ik zelden blij Ik vind niet niet dat ik lijk, op die man die staart naar mij 't Is de man van m'n paspoooooort, die ik van mijn foto's ken, maar wat mij aan hem stooooooort is dat ik hem kennelijk ben. Ja, waar ik maar niet aan wen, is dat ik dit kennelijk ben.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind mijn combinatie van werkkamergenoten grappig. R is een stereotype corpsbal maar dan met een brabants accent. En F ziet er extreem onopvallend uit (draagt ook echt vooral grijze kleren) (en lijkt op Doug uit Scrubs) en dan vult-ie ons hok met metal. En dat vindt R dan weer prima.
|
|
|
|
|
Ik vind dat ik wel weer genoeg gestudeerd heb voor nu. Raar tentamen. We mogen ons boek meenemen (wat ongeveer de helft is van de collegestof). En ik ga m'n aantekeningen er in schrijven. Dan moeten ze maar niet zo onduidelijk zijn
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
'
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
de oplettende forumer heeft zelfs een gedicht over F. geschreven
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
|
|
Gisteren op het terras zaten er 2 jongens die zogenaamd samen iets aan het drinken waren.. en ze zaten de hele tijd alleen maar met hun mobiel te kloten, los van elkaar, allebei naar het schermpje starend. Tragisch
![]() |
|
|